קאמבק? לואי חושף פרטים על הקשר עם חברי 1D. צילום: gettyimages.ilStephen Lovekin

קאמבק? לואי חושף פרטים על הקשר עם חברי 1D

אחרי ששברו לכולנו את הלב פעמיים, כשזאין עזב את הלהקה וכשהארבעה הכריזו על פירוק, לואי טומלינסון, חבר לשעבר בלהקת וואן דיירקשן, חשף את כל הפרטים על האכזבה מזאין ועל הקאמבק שהוא מייחל לו

כבר ארבע שנים עברו מאז שלהקת וואן דיירקשן הכריזה על פירוק, ועד היום כולנו מתפללים לאיחוד. אבל עד שזה יקרה, נסתפק בפרטים שחברי הלהקה חושפים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כמעט שלוש שנים עברו מאז פטירתה הפתאומית של אימו של לואי טומלינסון, והזיכרונות מאותם ימים כואבים לא עוזבים אותו. בראיון ל"הבן", דיבר הזמר על התמיכה של חברי הלקה לאחר שאימו נפטרה, ועל הפגישה שערכו שלושה ימים לאחר מכן. כל חברי הלהקה הגיעו: ליאם פיין, נייל הורן והארי סטיילס שלפי טומלינסון, חוץ ממישהו אחד - זאין מאליק.

© צילום: GettyImages

שלושת חברי הלהקה הנוספים, טסו במיוחד לצילומי "אקס פקטור", על מנת לראות את ההופעה הראשונה של טומלינסון לשיר "Just Hold On" שהקדיש לאימו שנפטרה. למרות שהיו יחד בלהקה במשך זמן רב, מאליק לא טרח להגיע ולתמוך ובך הוסיף מתח רב ליחסים בינו לבין טומלינסון.

"היו לי כמה שיחות איתו אחרי שאיבדתי את אמא שלי וכל הבנים הסכימו לבוא להופעה הזאת והוא לא, וזה באמת הציק לי" אמר טומלינסון והוסיף כי באותו לילה הוא היה צריך את התמיכה שלהם. 

© צילום: gettyimges.ILAnthony Devlin

ולכל המעריצים שמחכים לקאמק, טומלינסון ממש לא שולל את הרעיון, ולפיו זה רק עניין של זמן עד שזה יקרה, הוא פשוט לא יודע מתי. "אני אחתום מיד על זה אני אומר לך. אני מרגיש כאילו יש לנו אחריות בעצם לחזור לאנשים האלה".

תגובות