רכילות בקטנה: נועה קירל סוגרת מעגל ונבו עמרני חוטף. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: נועה קירל סוגרת מעגל ונבו עמרני חוטף

השבוע ב"רכילות בקטנה": הדרמה של גל גדות ואסי עזר, הקרדשיאנס ממשיכות לרתק וגם: כל הפרטים על הביקור של עדן בן זקן באיסטנבול

אם הייתם עסוקים בכל מה שקרה בשבוע האופנה, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מתפתח

הזמר והרקדן, סטפן לגר, נכנס לנעליו של כוכב הפופ הבינלאומי – פיטבול, ובקרוב יקליט את הדיבוב לעברית לסרט האנימציה החדש "אגלי דולס". הסרט נחשב לאחד מסרטי הקיץ הבולטים שיוצאים השנה בתקופת החופש הגדול. בסרט יגלם סטפן דמות בשם 'אגלי דוג'.

© צילום מסך מיוטיוב

פרידה על אמת

אם עוד האמנתם שיש סיכוי לאיחוד של קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון אחרי סערת הבגידה, מצטערים לנפץ לכם את החלום. הפרידה הפכה לרשמית כאשר הכוכבת ביקשה משמורת מלאה על בתם, טרו. כחלק מהסיבות לקבלת המשמורת על טרו, התפרסם כי תומפסון, שמתגורר כעת בקליבלנד, בכלל לא התאמץ לראות את ביתו. כפי שאמר מקורב לקלואי ב-Hollywood Life "כשהוא היה באל. איי בזמן ההפסקה שלו מהמשחקים, קלואי התחננה בפניו שיבוא לראות את טרו והוא לא הראה שום עניין בכך, אז היא בטח לא מתכננת לטוס איתה אליו בזמן הקרוב".

© איסנטגרם

עברה שינוי?

ובהמשך לעלילות הבגידה, ג'ורדן וודס, לשעבר הבסטי של קיילי ג'נר, חזרה לרשתות החברתיות. וודס, הודיעה לפני מספר שבועות על כך שהיא לוקחת הפסקה, עקב השערורייה. בפוסט שהעלתה וודס, עם חזרתה לרשתות החברתיות, כתבה: "אם אתם קוראים את זה. זה אומר שאלוהים נתן לכם עוד יום לקום אליו ולהיות גרסה יותר טובה שלכם מאשר אתמול" האם היא רומזת שהיא השתנתה מאז השערורייה?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by HEIR JORDYN (@jordynwoods) on

הכלה מישראל

עדן בן זקן טסה השבוע לאיסטנבול, לאחר שהוזמנה על ידי כוכב הסדרה ״הכלה מאיסטנבול״, לביקור בסט הצילומים לקראת בואם לישראל. הזמרת נפגשה עם כוכב הסדרה אוסקן דניס (פארוק), שמסתבר שמאוד אוהב את השירים של בן זקן. השניים שוחחו על שיתוף פעולה עתידי ואנחנו יותר ממצפים לדואט!

© באדיבות שרית הפקות

Thank U, stay

האם אריאנה גרנדה בדרך לקאמבק עם אחד מהאקסים? כוכבת הפופ האהובה, נתפסה על ידי הפפראצי השבוע בדרכה לארוחת ערב רומנטית בניו יורק, יחד עם האקס גרהאם פיליפס. ואם זה לא מספיק, לפני לא יותר משבוע נצפתה עם אקס אחר שלה, ביג שון, איתו יציאה בין השנים 2014-2015. האם גרנדה מתגעגעת?

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Love Aesthetic (@tficelebrities) on

דוז פואה

בכנס ראשי משלחות שהתקיים בתל אביב, הוגרל מיקום השיר הישראלי שבגמר. את ההגרלה ערך אסי עזר, ואת הכדור שלפה ראש המשלחת הקפריסאית. קובי מרימי, הנציג הישראלי, יהיה שיר מספר 14. בהצלחה!

© צילום: טלי כץ, כאן

I do

באפריל האחרון, כוכבת "Glee", ליה מישל, הודיעה שהיא מאורסת! מה שהתחיל בתור חברות טובה וארוכת שנים בין השניים, המשיך לקשר רומנטי והוביל להצעת נישואין בשנה שעברה. השבוע, ביום שבת, היא נישאה לבחיר ליבה, איש העסקים, זנדי ריץ''בחתונה מצומצמת שהתקיימה בקליפורניה.

 

בלי נשימה

הזמרת, שירי מימון, התראיינה לתוכנית הרדיו של רשת ב', ודיברה על המחזמר "שיקגו" שהגיע בשבוע שעבר לארץ, בו היא משחקת בתפקיד הראשי, את רוקסי הארט. באמצע הראיון, הזמרת הפסיקה באופן פתאומי ואמרה: "אוי, מישהי נכנסה בי עכשיו". כשמנחי התוכנית, שאלו אותה אם הכל בסדר, מימון ענתה שלא ממש והשיחה נותקה. אנחנו מקווים שהכל בסדר והסתדר.

© צילום: גיא כושי ויריב פיין

האליטה החדשה

שחקן סדרת הנוער בנטפליקס, "אליטה", מיגל ברנרד, והדוגמנית קורל סימנוביץ', משתפים פעולה יחד בקמפיין עולמי חדש! סימנוביץ' העלתה סטורי הפתעה למעריצי הסדרה, שבו היא לימדה את הכוכב כמה מילים בעברית. "שלום ישראל! מה קורה? אני מיגל!" אמר השחקן, ושיתף את הסטורי בעמוד שלו. מתרגשים? גם אנחנו!

© דורון ברסקי

כבר לא בן 14

במוצ"ש האחרון, חגג כוכב הרשת, נבו עמרני, את יום הולדתו ה-21! אל האירוע הגיעו כל הכוכבים והחברים שבאו לחגוג: מלך זילברשלג, שגיא ברייטנר, ליאל אלי, שירלי לוי ועוד... לצערו הרב של הכוכב, אהובתו, פרוגה, לא הגיעה אך מסרה את ברכותיה ואהבתה מרחוק. מאחלים לך מלא מזל טוב! #החגיגות_התחילו!

ככה מתחילים את גיל 21
ככה מתחילים את גיל 21 © גיא סידי

מחליפה את האקסית

הדוגמנית ובת הזוג של הזמר אייל גולן, דניאל גרינברג, נבחרה לשמש כפרזנטורית רשת נעלי SCOOP. במסגרת החוזה תקבל גרינברג עבור שנת 2019 כ-120 אלף ש"ח. מי ששמשה במשך כשנתיים כפרזנטורית המותג היא הדוגמנית רוסלנה רודינה, האקסית של גולן. מעניין מה רוסלנה חושבת על ההחלפה הזאת... 

© רפי דלויה

הפתעה

ביום חמישי שעבר נערכה חגגו המפורסמים במסיבת ענק של סמסונג לכבוד השקת סדרת מכשירי ה-Galaxy S10. במהלך האירוע, קים אור אזולאי, החליטה לחגוג לחברה הטוב את יום הולדת ה-19 שלו, וזרקה עליו עוגה (שגם הגיעה איכשהו לפרצוף שלה). עוד הגיעו לאירוע: נועה קירל, יהונתן מרגי, ליאון ויואב, שירלי לוי ואנה זק.

© צילום: שוקה כהן

הפירוק

רק התבשרנו על הקאמבק של האחים ג'ונאס, וכבר התגלתה לנו מהי הסיבה האמיתית לכך שהם התפרקו בעבר. תתכוננו, מפני שזה הולך להיות לא צפוי. מי שהיה אחראי על פיצול הלהקה הוא למעשה ניק ג'ונאס. זה בהחלט היה מפתיע, אך כפי שאתם יודעים הלהקה חזרה לקדמותה והשיר שלהם הוא השיר הראשון שבוצע על ידי להקה, והגיע לראש מצעד "Hot 100" והחבורה עשו היסטוריה כאשר הפכו לשיר הראשון שמככב בראש ובוצע על ידי קבוצה במאה האחרונה. אגב, מצליחים לנחש מי הוביל את כל המהלך של חזרת הלהקה? כן כן, ניק בעצמו!

© צילום: Courtesy of Republic Records

מרים לעצמו

השבוע שמענו לראשונה את שיר האירוויזיון, "HOME", בביצועו של קובי מרימי. השיר של מרימי קיבל תגובות רבות, ובינהן היו גם כאלה שכתבו כי השיר קצת משעמם ומרדים. בין היתר, קיבל מרימי תגובה באינסטגרם ובה כתוב: "תעיר אותי שנגמר, סתם שיר נחמד, אבל לא מתאים לאירוויזיון". הזמר לא נשאר חייב, וענה: "שם שעון מעורר לתשעה עשר במאי". אנחנו מקווים שלמרות הביקורות, שהשנה נעשה דאבל!

© צילום אורטל דהן

התקפה

אריאנה גרנדה ידועה בהיותה טבעונית משנת 2013, אך כאשר החלה הזמרת בשיתוף פעולה עם חברת "סטארבקס", רשת קפה הכוללת ביצים, מעריציה החלו לפקפק בעובדה זו. הטוויטר געש בעקבות זאת, אך אנחנו מקווים שארי תיתן הסבר למעריצים המסוקרנים ותצליח להרגיע אותם.

© יוטיוב

הוליווד דורשת

כחלק מהקמפיין של מפלגת "העבודה", עלתה תמונה של גל גדות אשר תמכה ברותם סלע לאחר שהביעה את דעתה. גדות ביקשה להסיר באופן מיידי את תמונתה בטענה כי היא מעולם לא השתתפה בקמפיין פוליטי כזה או אחר. בעקבות דרישתה של גדות, צייץ בטוויטר גם המגיש אסי עזר, שהופיע גם הוא בתמונה, וכתב: "לא אישרתי את השימוש בתמונה שלי. אם הייתי מצביע 'העבודה' הייתי מאשר בשמחה". כמו כן, גם רותם סלע בעצמה, וגלית גוטמן, ביקשו להסיר את תמונותיהן.

© צילום: Gettyimages.IL/Jeff Spicer

מדונה לישראל

כידוע, הזמרת, מדונה, במגעים להופעה בארץ בתחרות האירוויזיון שתתרחש במאי. אך השבוע נודע, כי הופעתה של הזמרת שכל כך רצינו שתגיע לארצנו, בסכנה. קיימת מחלוקת בנוגע לאחד מן השירים של הזמרת, עדיין לא הגיעו להחלטה ושום דבר אינו סופי, אך אנו בהחלט מקווים שהזמרת האהובה תגיע אלינו להופעה, שתהיה ללא ספק מדהימה.

© צילום: gettyimges.ILKevin Winter

סוגרת מעגל

עוד לפני שהפכה לאחת הזמרות המוכרות בישראל, והופיעה לנו כל דקה שנייה על המסך, נועה קירל בכלל הייתה אנונימית. השבוע היא נתנה לנו תזכורת לחייה האנונימיים, כשהופיעה על הבמה שהופיעה בה לראשונה בחייה. בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה: "הופעתי היום על הבמה הראשונה שהופעתי בה עם השיר הראשון שלי בגיל 13 כשלאף אחד לא היה ממש מושג מי אני... אין דברים כאלה ריגשתם אותי ברמות".

בוא תשיר לי את את ה
בוא תשיר לי את את ה"ני נה ני" © צילום: אלון שפרנסקי

פותחת את הלב

השחקנית וכוכבת הסדרה "נעלמים", נועם לוגסי, פירסמה השבוע שהיא לא נמשכת למין מסוים, אלא לנשמה של אנשים. בראיון ל"זמנים מודרניים" אמרה הכוכבת: "היום אני בוחרת שלא להגדיר, היום אני בוחרת לאהוב... הלב שלי נמשך לנשמות והוא לא כל כך מבדיל בין גבר לאישה". כזכור, יש עוד כמה סלבס שהצהירו כי באהבה הם אינם מבדילים בין גבר לאישה כמו: חן אהרוני, מיילי סיירוס ואורי לייזרוביץ'.

© רפי דלויה

מרגש

כמה שעות  לפני התצוגה בשבוע האופנה, נטע אלחמיסטר הגיעה לשמח ילדים חולי סרטן. כ-1000 ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם השתתפו אתמול בהפנינג שערכה לרגל חג פורים עמותת גדולים מהחיים הפועלת למען ילדים חולי סרטן. ולא רק היא - מי שהגיעו לפגוש את הילדים ולתמונת סלפי: אנג'ל ברנס, גל גברעם, נבו עמרני, שירז שוקרון, מלך זילברשלג, ליאל ברנס ונוספים.

© צביקה פלדמן
תגובות