סערה: הסיפור המלא מאחורי ההחלטה של קיילי ג'נר. צילום מסך מהאינסטגרם

סערה: הסיפור המלא מאחורי ההחלטה של קיילי ג'נר

קיילי ג'נר הפתיעה את כולנו כאשר בחרה לבתה את השם - סטורמי. שנה אחרי הלידה, ג'נר מגלה כי רצתה לבחור בשם שונה לגמרי. מה היה השם שכמעט נבחר? ואיך הגיעה לבחירה זו?

באופן לא מפתיע, לאחר שבחרה קיילי ג'נר את השם סטורמי לבתה, הורים רבים החליטו לקרוא גם לילדיהם בשם זה. אך מסתבר שהשם שהיווה סערה, תרתי משמע, בגלל השוני שלו, כמעט ולא היה אמור להבחר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כמעט ואין מישהו שלא מכיר את בתם של קיילי ג'נר וטראוויס סקוט - סטורמי. השם נבחר לאחר שהסתכלה ג'נר ברשימת שמות, וראתה את השם סטורם (בתרגום לעברית: סערה). ג'נר ידעה שתרצה להוסיף לשם את האותיות - ie, על מנת שהסיומת של שמן תהיה זהה (Kylie and Stormie).

עוד שהייתה בהריון, הכוכבת קראה לתינוקת שבבטנה סטורמי, אך היו לה עוד שני שמות שהיא אהבה. לאחר הלידה, ג'נר הרגישה כי בתה פשוט בחרה את השם סטורמי, ולדבריה, פשוט לא יכלה לקרוא לה בשם אחר.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

את אחד מן השמות שאהבה, ג'נר עדיין לא מוכנה לחשוף, למקרה ותשתמש בו בעתיד. בראיון ל"Evening Standard", שיתפה הכוכבת, כי השם השני שיכל להבחר הוא - רוז. השם בהחלט הפתיע אותנו, לאור העובדה שהשם הסופי שבחרה אינו "רגיל", ורוז הוא שם דיי נפוץ.

 
 
 
View this post on Instagram

stormi webster 👼🏽

A post shared by Kylie (@kyliejenner) on

"אני מרגישה כאילו יש הרבה שמות שאולי הייתי אפילו יותר אוהבת אם להיות כנה, אבל אני מרגישה כאילו סטורמי בחרה את שמה, כאילו זה השם רק שלה". אמרה ג'נר. מי יודע, אולי בקרוב תצטרף למשפחה גם רוז?

תגובות