רכילות בקטנה: שיתוף הפעולה של קווין והמלחמה של רז. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: שיתוף הפעולה של קווין והמלחמה של רז

השבוע ב"רכילות בקטנה": התפקיד החדש של מרגי, הסיבה לבכי של אריאנה גרנדה, שירן סנדל בזוגיות חדשה וגם: הסרט החדש של אנה זק

אם הייתם עסוקים מידי בלגלות מי הם הזוכים בKCA ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

להיות איתם

ההכנות לגרסה האמריקאית של "להיות איתה" בעיצומן. לאחר שנודע כי הסדרה, שתקרא בגרסתה ההוליוודית "The Baker and the Beatuy", תשודר ברשת ABC ותבויים על ידי דיוויד פרנקל (שביים בעבר את הסרטים "השטן לובשת פראדה ו"מליפיסנט"), השבוע החלו הצילומים וכמובן שגם אסי עזר, יוצר הסדרה, היה שם. עזר הגיע לאטלנטה, שם נערכים צילומי הפיילוט לסדרה, ופגש על הסט את נטלי קלי שתגלם את נועה הולנדר (שתיקרא נועה המילטון) ואת ויקטור רסוק שיגלם את עמוס (שיקרא דניאל). התרגשות!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by The Baker & The Beauty (@thebakerandthebeauty) on

התחנה: באר שבע

לירון רביבו, לקחה את חברותיה המככבות יחד איתה בסדרה "התחנה": שירה לוי, יובל גונן ודליה לי שטורך, לדרום הארץ. הארבע נפגשו עם כ-200 ילדים, ועשו להם קצת שמח בלב. המפגש התקיים במתחם HOT סינמה בבאר שבע, בו הוקרנו שני פרקים של הסדרה המשודרת בימים אלו בערוץ KIDZ לילדי HOT. למקום הוזמנו ילדים ובני נוער תושבי האזור שהצטלמו, התחבקו ועשו סלפי עם הכוכבות. מרגשות!

© מישל אמזלג

לאבא שלי יש קמפיין

השחקן והפרזנטור, עומר דרור, הגיע הבוקר לסט הצילומים של קסטרו והופתע. כשהגיע לסט, גילה שמי שנבחר לככב לצידו, הוא לא אחר מאשר אביו - ארז דרור, שמצטרף למשפחת קסטרו. עומר, שלא ידע מכלום, התרגש מאוד לגלות שהוא מצטלם יחד עם אביו לצילומי החג של המותג האהוב. מה שבטוח - היופי לגמרי עובר בגנים!

© באדיבות: סוכנות שרית& לורנס

סערה מלאכית

לצבא המלאכיות של ויקטוריה'ס סיקרט' הצטרפה השבוע מלאכית חדשה - הדוגמנית ההונגרייה, ברברה פלווין. לצד הברכות והאיחולים הרגילים מצד המעריצים, עמוד בפייסבוק בישר שפלווין היא "מלאכית הפלאס סייז הראשונה". פלווין עצמה אינה הוגדרה על ידי המותג או עצמה כדוגמנית פלאס סייז, ואף רחוק מכך. בגלל העיסוק הרב של הדוגמנית בדימוי גוף חיובי, והעובדה שמידותיה יותר מזכירות מידות של אישה רגילה מאשר מידותיהן של שאר המלאכיות בויקטוריה'ס סיקרט, גולשים כינו אותה כך ברשת, מה שעורר סערה וגרם שוב לתהייה אודות אידיאל היופי בעולם האופנה ובחברה.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Barbara Palvin (@realbarbarapalvin) on

נעליים VIP

רשת גלי בחרה את נבחרת הסלבס החדשה והעמוסה במיוחד שתוביל את קמפיין קיץ 2019 שלהם. מי שנכנסו לרשימת הפרזנטורים הם: כוכב "הישרדות" ג'ובאני רוסו, בן זיני, עדי ביטי, רוסלנה רודינה, שיר אלמליח, ענת הראל, שגיא ברייטנר ודידי הררי.

© מיכה לובטון

אהבה על הסט

מערכות היחסים האחרונות של ליהי קורנובסקי היו מתועדות בכל אתרי הרכילות, מהזוגיות עם יהונתן בשן (אותו הכירה על הסט של יומני החופש הגדול) ועד עוז זהבי לו ההתארסה. השבוע נודע לנו כי השחקנית בזוגיות חדשה עם השחקן, רועי ניק, שאיתו שיחקה על הסט של "קיבוצניקים" שתעלה בקרוב.

© צילום מסך מאינסטגרם

הטוב בשני העולמות

האם שמונה שנים לאחר שירדה מהמסך, "האנה מונטנה" בדרך לקאמבק? ובכן, חשבון אינסטגרם תחת שמה של הדמות המפורסמת הופיעה לפתע ברשת החברתית ואם זה לא מספיק אז מסתבר שמיילי סיירוס, שגילמה את האנה מונטנה, עקבה אחרי העמוד. סיירוס אמנם הסירה עוקב ממנו לאחר כמה דקות, אך האם עדיין יש סיכוי שאנחנו נראה בקרוב בקאמבק של הסדרה האהובה? נמשיך לעקוב.

© צילום: דיסני

על המסך הגדול

הכוכבת הצעירה, אנה זק, התקבלה לסרט הקולנוע הראשון! לא רק שזה ניסיונה הראשון בעולם הקולנוע, זק הולכת לשחק בתפקיד הראשי. הסרט שנקרא ״רפסודה״, מבית דרסט הפקות, נוצר מתוך שיתוף הפעולה בין "Itmodels" לסוכנות המשחק של אנה זק - שרית ולורנס. בהצלחה!

© אינסטגרם

בדרך לישראל

השבוע נודע כי קיארה פראני, בלוגרית האופנה המצליחה בעולם, תגיע בשבוע הבא לביקור בישראל. על פי הפרסום ב"ערב טוב עם גיא פינס", אושיית האופנה האיטלקייה הוזמנה על ידי הקוסמטיקאית מימי לוזון וחברת קאווה גרופ (שאחראית על חופשות של לא מעט סלבס), והיא תשהה בארץ כארבע ימים. במהלך שהותה, מקווים מארחיה כי היא תצלם תמונות לאינסטוש שלה, ותחשוף את 16 מיליון עוקביה לכל מה שיש לארצנו להציע.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Chiara Ferragni (@chiaraferragni) on

תאונה או נקמה?

התסריטאי, אורי גרוס, הופתע לגלות השבוע כי נשברה לו הזכוכית הקדמית של הרכב. המכונית כולה הייתה מנופצת, חבוטה והרוסה, וכולם חשבו מיד כי מישהו עשה זאת בכוונה. התסריטאי ויוצא "האח הגדול VIP" לא מיהר לשפוט את המקרה, וטען כי זו בטח תאונה שלא דיווחו עליה. בנוסף, גרוס לא מתכוון להגיש תלונה במשטרה, אלא אם כן באמת יתגלה שהמעשה נעשה בכוונה. עד שתיפתר התעלומה - נציין כי אנו שמחים שרק הרכב הוא מה שנפגע, ושהתסריטאי האהוב עלינו בריא ושלם.

© יאיר שגיא

כבר לא קטנה

כוכבת הילדים, מיכל וייצמן (או כפי שאתם מכירים אותה - "מיכל הקטנה"), עומדת לצלם סרט ילדים חדש. לאחר אינספור תוכניות והופעות, הכוכבת תגיע גם למסך הגדול, בסרט המבוסס על סיפור הילדים האהוב "חנה'לה ושמלת השבת". וייצמן טסה לוורשה, לקראת סיור לוקשיין בו יצולם הסרט הילדים החדש. לא ברור מי עוד יקח חלק בהפקה זו, אך נודע כי הליהוקים יחלו בזמן הקרוב וצילומי הסרט יתקיימו לקראת חודש יוני.

 

נפילת האימפריה

בתחילת השנה כוכב ״אימפריה״, ג׳סי סמולט, הותקף בפשע שנאה מחריד בו שני אלמונים היכו אותו, קשרו אותו בחבל והשליכו עליו חומצה. בהמשך, נטען שהוא ארגן הכל ושילם לזוג אחים בכדי שיתקפו אותו, על מנת ליצור כלפיו אמפתיה ובכך להעלות את שכרו בסדרה. השבוע האישומים נגדו בוטלו, וסמולט נוקה מהחשד כי הוא ארגן את התקיפה החמורה שלו. האם באמת השחקן לא אשם בביצוע הפשע? ראש עיריית שיקגו, בה התרחש האירוע, קיים מסיבת עיתונאים בה אמר: "סמולט לא היה מרוצה מהשכר שקיבל בסדרה וקיווה לנצל את הכעס על הגזענות כדי לשפר את מצבו".

 

עפים על זה

בעוד הם ראו את גרסאות העבר של דיסני, ילדי הסלבס זוכים לגרסאות לייב אקשן מושקעות של אותם הסרטים בדיוק. הקרנת ה"לייב אקשן" של אולפני דיסני לסרט "דמבו", במתחם הקולנוע yes PLANET איילון, גררה אליה אמש את הסלבס שאנחנו הכי אוהבים וילדיהם: ינאי פרישר גוטמן הגיע עם בנו רוי, רון שחר והילה עם עלמה, ליהיא גרינר ובעלה יוסי עם ג'ולין ומייקל ואשלי וקסמן בקשי עם בתה ליה. הכי מתוקים שיש!

 

ליהיא גרינר והילדה
ליהיא גרינר והילדה © שוקה כהן

 

עינייך החומות

לאחר פריצתה בתפקידי משחק בסדרות "מלכות" ו"כדברא", נופר סלמאן מצטרפת לסדר חדשה. סלמאן הולכת לככב בתפקיד הראשי בדרמה המוזיקלית החדשה של "קשת", שתקרא "עיניים". עלילת הסדרה מתמקדת בזמרת מרדנית שעומדת על שלה ועוברת מסע בתעשיית המוזיקה המזרחית, מתהילה, משפחה ועד אהבה שסוחפת אותה אל הלא נודע.

© דניאל קמינסקי 

דרמה נון סטופ

בסוף השבוע תעלה בארצות הברית (ואז אצלנו) העונה החדשה והמצופה של "משפחת קרדשיאן". העונה הקרובה תעסוק, איך לא, בדרמת הבגידה של טריסטן תומפסון, אביה בתה של קלואי קרדשיאן, יחד עם חברתה הטובה של קיילי, ג'ורדן וודס. בטריילר ששוחרר לקראת העונה, קלואי מתייחסת לפרשייה ואומרת: "זה פשוט מבאס שזה צריך להיות כל כך פומבי. אני לא רק תוכנית טלוויזיה. אלו החיים שלי". הרגע הכואב ביותר שנראה בטריילר הוא כאשר הכוכבת מגיבה לראיון של וודס, בו היא טוענת שהיא ותומפסון רק התנשקו ושלא קרה שום דבר מעבר. סצנה קורעת לב בה היא צועקת בקול: "שקרנית!", ומשאירה את כולנו בצפייה לראות מה יקרה בעונה עתירת הדרמות.

 

סוף לסיפור 

השבוע, תסריטאי הסדרות הכי מצליחות, החליטו לחשוף לקהל כמה פרטים מעניינים. מעריצה של הסדרה האהובה "האי", שלחה לגיורא חמיצר הודעה, בה שאלה האם ליבי היא זאת שנותנת את היד לדילן בסופה של הסדרה? חמיצר ענה בחיוב, הוסיף כי השניים חזרו להיות יחד ופתר לנו תסביך ילדות. בנוסף, אליו, גם אורי גרוס ענה לצופה הדוק על השאלה שאף אחג לא הצליח לענות עליה - "איך אריאל חי?". אז אמנם גרוס לא סיפר איך זה קרה בדיוק, אך אישר כי אריאל אכן חי. כנראה שנצטרך לחכות עוד קצת כדי לגלות איך...

© צילום מסך מ"פשוטע"

כבר לא בסטיז?

לאחר שהתחפשו אחד לשנייה בפורים, נדמה היה כי הדוגמנית, נטלי דדון, בקשר קרוב עם זוכה עונת "האח הגדול VIP", אסף גורן. לצערנו התברר כי השניים הורידו אחד לשני עוקב באינסטגרם מה שכנראה נובע מחתול שחור שעבר בין השניים. הסיבה האמיתית לכך עדיין לא ברורה ועד לפני שבוע השניים נפגשו ובילו יחד. האם זוהי סופה של החברות שנרקמה?

חוטפים את הכרטיסים

סדרת הטלוויזיה שכולנו גדלנו עליה ולמדנו דרכה אנגלית - "מגלים עם דורה", חוזרת ובגדול, והפעם בגרסה קולנועית אנושית! מי שתגלם את דורה בסרט היא כוכבת לטינית מוכרת, איזבלה מונר בת ה-17, שכיכבה בסרט "רובוטריקים: האביר האחרון". מונר תגלם את דורה האהובה כנערה מתבגרת, ולא כילדה כפי שמוצגת בסדרת האנימציה. אנחנו לא יכולים לחכות יותר!

 דניאל קמינסקי
 

מתגעגעת

אריאנה גרנדה ממשיכה לזכור את האקס המנוח, הראפר מאק מילר שהלך לעולמו בחודש ספטמבר האחרון, ובמהלך הופעה בה היא ביצעה את להיטה "thank u, next", בו היא שרה על מילר, גרנדה הפכה לרגשנית במיוחד ובכתה על הבמה. חברותיה הרקדניות תמכו בה על הבמה, ובהמשך הכוכבת שיגרה למעריצים שנכחו בהופעה מסר: "תודה על שקיבלתם את האנושיות שלי. זה סופר סופר קשה לשיר כמה מהשירים האלו, אבל אתם גורמים לי לחייך".

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Sweetener Tour (@sweetenertoursources) on

כובשת פסגה

לאחר שדיווחנו לכם כי הקאבר של נועה רון, אחותה של שי רון, לשיר מתוך הסדרה "הכלה מאיסטנבול" עלה לסדר היום בטורקיה, רון בת ה-13, הולכת להופיע עם הקאבר. הזמרת הולכת להופיע יחד עם השיר בהופעה של "הכלה מאיסטנבול", שתתקיים בהיכל מנורה בתל אביב ממש בקרוב. גאים בך!

 

שינודה מרגש

ביום שלישי האחרון, התקיימה הופעה של להקת "לינקין פארק" בהאנגר 11. בעקבות המצב הביטחוני במדינה, מייק שינודה, סולן הלהקה, החליט לשיר את השיר המצליח של הלהקה "in the end", לצד הנפת דגל ישראל שהכין לו מועדון המעריצים הישראלי וריגש את הקהל עד דמעות.  גם אנחנו התרגשנו!

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by LINKIN PARK ITALIA (@lpitaly) on

שינוי בתוכנית

מחשבי ערוץ הטלוויזיה, "רשת 13", נפרצו השבוע על ידי האקרים. על המחשבים אשר נפרצו, נמצאו פרקים של "הישרדות vip", המשודרת בפריים טיים, והעונה החדשה של "המירוץ למיליון" שאמורה לעלות בקיץ הקרוב. ההאקרים דרשו כסף מראשי הערוץ על מנת שלא יעשו דבר. אנחנו מקווים כי העניין הסתדר...

© אוהד קב

הכי כוכבים

זוכה ארבעה פרסי הגראמי, וויל סמית', נפגש השבוע עם נציגת ישראל בטקס ה-KCA, קים אור אזולאי. אזולאי פגשה את סמית' שדיבב את ג'יני בעיבוד המחודש לסרט "אלאדין" של דיסני, שיצא לבתי הקולנוע בקיץ הקרוב. סמית' החמיא לאזולאי הצעירה על השמלה והשניים הצטלמו לסלפי מעורר קנאה. בהחלט יכולה להיות יסמין הבאה!

© צילום מסך מאינסטגרם

באו לתמוך

השבוע התקיימה בסינמה סיטי גלילות פרמיירת הסרט "מראות שבורות" של אמרי מטלון ואביעד גבעון - בכיכובם של יפתח קליין, יואב רוטמן ושירה האס. הסרט, שיצא לאקרנים בישראל אמש (ה'), מספר את סיפורם של גיורא, אב קשה וקפדן לאריאלה. אל ההקרנה הגיעו דניאל מורשת, גפן ברקאי ועמית רהב שבאו לפרגן לחברים הטובים.

© רפי דלויה

לראשונה בישראל

זוכת "אקס פקטור", עדן אלנה, הוציאה שיר חדש אותו הקליטה יחד עם סיימון קאוול בלוס אנג'לס. השיר נכתב והופק ע"י כותבים בינלאומיים והתוצאה נשמעת ברמה גבוהה - בהתאם. השיר נקרא "When It Comes To You", והוא הכי מקפיץ שיש!

 

עוצרת לרגע

השחקנית, מיקה צור, פירסמה השבוע סטורי שלה, בו היא מדברת על בריונות ברשת שהיא חווה. צור ביקשה מעוקביה לדווח על אדם מסויים שכתב לה תגובות בריוניות, והסבירה כי הרגע שהתגובות האלה נחשפות לקהל שלה (שמורכב מילדים), זה יכול להשפיע ולפגוע בהם. הכוכבת נתנה נקודה למחשבה ואמרה: "תחשבו על מה שאתם כותבים ברשת, תחשבו מי קורא את זה".

© צילום מסך מיוטיוב

מלכת היופי שלנו

השבוע הוכרזה "מלכת היופי של ישראל" לשנת 2019. העורכת של מגזין "לאשה", הכתירה את הזוכות בתחרות הנערכת 70 שנה, מטעם מגזין "לאישה". מלכת היופי שנבחרה היא סלע שרלין, בת 22, אשר תייצג את ישראל בתחרות "מיס יוניברס". שרלין קיבלה המון תגובות רעות, אך אל דאגה, חברתה לאחוות מלכות היופי, רתם רבי, יצאה להגנתה. הכי יפות בעולם!

© אביגיל עוזי

בעקבות הקול

"סקובידו" הינה סדרת סרטים שיצאה אי שם, בשנת 2002. אם התגעגעתם או אם אתם מעוניינים לצפות בה, אל דאגה! בקרוב מאוד יופק לסקובי דו, סרט אנימציה חדש. מי שקיבל את תפקיד הדיבוב הראשי בסרט - פרד ג'ונס מנהיג החבורה, הוא לא אחר מאשר זאק אפרון. בנוסף, מי שתדבב את בת הזוג של פרד, דפני בלייק, היא כוכבת "מאמא מיה", אמנדה סייפריד, שזה תפקיד הדיבוב השני שלה לאחר "הממלכה הסודית".

© צילום: Kevin Winter/Gettyimages.IL

שימי כרישה?

אחרי הרבה רמזים ברשתות החברתיות, קווין רובין מכריז כי הוא מוציא שיר חדש בשיתוף עם שימי תבורי. תבורי שלא זז בלי יהודית באומן, שילב גם אותה לראשונה בשיר. השיר הינו הומוריסטי, בהשראת הקליפ המצליח של כריס בראון וליל דיקי "Freaky Friday", שזכה ל- 500 מיליון צפיות. השיר שנכתב על ידי יוני חרל"פ ("תעשה לי סאב", "המשימה רומא"), מציג את חלומו של כל אחד: לקום בבוקר ולהיות מישהו אחר. רובין קם במיטה עם באומן כשהוא בגופו של תבורי, ובמקביל תבורי קם בבוקר בגופו של קווין ושר. אנחנו בהחלט מצפים לתוצאה הסופית!

© רפי דלויה

מרגי בדרך ללהקה צבאית

אין אחד שלא שמע על גיוסו של הזמר והכוכב האהוב, יהונתן מרגי, לצה"ל. מרגי מסיים כעת את הטירונות שלו, וכבר מוכן ליעד הבא. אתם בוודאי כבר ניחשתם - הזמר בדרך לשירות בלהקה הצבאית של חיל החינוך. בהחלט מתאים לו, ואנחנו מאחלים לו שירות משמעותי ביותר!

© צילום: אתר מתגייסים @mitgaisim

מלחמת הוילות

לאחר שהתבשרנו על פירוק חבורת "חארטא גאנג" של רז ספני וקווין רובין - ספני פתח וילה חדשה, שתספק וולוגים בכל יום עם שותפים חדשים, וביניהם: שרון ליברמן אשר הייתה לצידו גם בחבורה הקודמת, אמילי גומברג שהייתה שותפה בוילת "My Vibe" ועוד.. במקביל, לא רק ספני מתכנן אתגרים מעניינים וולוגים נצפים, אלא גם בן קיסר, אשר נכנס אל וילה חדשה שצמודה ממש לוילה של ספני, יחד עם השותף הקבוע עמית רחום ועם ליגל רז, האקסית של קיסר. אנחנו פשוט נעדיף לחכות ולראות מה יהיה, וכמובן לאחל בהצלחה לשתי החבורות.

 

אלבום בדרך

אנחנו המשכנו עם שגרת חיינו כרגיל אך פתאום, באמצע היום, צפינו בסטורי של נייל הורן, וגילינו בו משהו שהצליח להפתיע ולשמח אותנו מאוד! אתם מצליחים לנחש מה ההפתעה? כן כן, נייל הורן כתב בסטורי שלו כי "התכניות שלי השנה הם ליהנות מהחיים, לכתוב, ובתקווה לאלבום". אנחנו כבר מתרגשים ומפנים מקום בפלייליסט שלנו.

© צילום: GettyImages

הקמפיין הראשון

לאחר תקופה ארוכה שהם לא מפסיקים לככב לנו ביוטיוב, משפחת ספיר קטפו קמפיין ראשון לרשת האופנה "זברה". ארבעת כוכבי הרשת המשפחתיים כל כך מתוקים שאנחנו לא מצליחים להבין איך זה לא קרה לפני כן!

© צילום מסך מאינסטגרם

בינלאומית

הדוגמנית, רומי פרנקל, כיכבה השבוע בעמוד האינסטגרם של מותג הביוטי הבינלאומי של קים קרדשיאן. אם אתם לא זוכרים – אז נזכיר לכם שזו לא הפעם הראשונה של פרנקל. בעבר כבר כיכבה הדוגמנית הצעירה בחשבון המותג של קרדשיאן. אנחנו בהחלט לא מתפלאים.

© ענת מוסברג

לא שותק

לאחר שעמוד בדוי הגיב לג'סטין ביבר באינסטגרם: "אתה לא באמת מאוהב בהיילי!", הזמר לא נשאר חייב וענה בחזרה כי: "ילדותי העובדה שיש לך חשבון בדוי וייעודי כדי לסחרר אותי ואת אישתי. זה מגוחך לגמרי להקדיש את כל חיי למישהו בנישואין אם אני לא אוהב אותה. כל מי שמאמין לזה הוא או זקן מדי או צעיר מדי, כי אדם הגיוני לא יחשוב או ידבר על זה". והוסיף כמובן גם על האקסית סלינה גומז: "אני בהחלט אהבתי ואוהב תמיד את סלינה. היא תמיד תתפוס מקום בלב שלי, אבל אני מאוהב עד מעל הראש באשתי היילי". בהחלט אהבת אמת!

© GettyImages.IL/Nicholas Hunt for NYFW: The Shows

מעז יצא מתוק

אחרי חצי שנה של רווקות התבשרנו, כי שירן סנדל נמצאת בזוגיות חדשה עם בחור מסתורי בן 36. סנדל סיפרה, כי הקשר ביניהם לא התחיל בקטע רומנטי, אלא מחברות טובה שבעקבות תקרית לא נעימה - בה נהג מונית זרק אותה לכביש וניפץ לחברתה את הטלפון, בן הזוג (שאז לא היה עדיין בן זוגה) ניחם ותמך בה, נוצר החיבור העמוק בין השניים. בן זוגה הינו עורך דין, ולדבריה אינו מוכר. אנחנו מאחלים הצלחה ומלא אהבה לזוג הטרי.

© אינסטגרם

מזל טוב!

הדוגמן, ברק שמיר, חגג את יום הולדתו ה- 20 בסטייל נשף פורים חגיגי. בין כל החברים שבאו לחגוג לשמיר הגיעו: עומר חזן והחברה, ליהי פרויד, שירלי לוי, רומי פרנקל והחברה של עומר אדם – שיראל טולדנו שהגיעו בתחפושות מושקעות ביותר! בלטה בחסקונה חברתו של הדוגמן, יעל שלבייה, שבאותו הזמן בילתה על השטיח של טקס ה-KCA בלוס אנג'לס.

© אור גפן

טוב כמו הקודם?

נואה סנטינאו, השחקן הבינלאומי האהוב עלינו, העלה בסוף השבוע סטורי ודיווח לנו על בשורה משמחת במיוחד. לאחר סרט ראשון מוצלח במיוחד של "לכל הנערים שאהבתי" - החלו לפני יומיים הצילומים לסרט ההמשך. סנטינאו נמצא כעת בימי צילום ארוכים ומפרכים, שיגרמו לנו להתאהב בו שוב כשהסרט השני ישודר. אנחנו כבר לא יכולים לחכות!

© צילום מסך מהסרט

רואים את העתיד

מותג המשקפיים, "קרולינה למקה", השיק עמדות צילום אטרקטיביות בהשראת הקולקציה ומנהרה חווייתית וייחודית המציגה את שבעת הדגמים מהקולקציה במראה עתידני ואינסופי. המתחם שהוקם כחלק מאירועי השקת קולקציית משקפי השמש בעיצובה של קים קרדשיאן למותג, יהיה פתוח לקהל הרחב עד סוף אפריל. הפרזנטורית ואחת מבעלי המותג, בר רפאלי, סיפרה באירוע שהיא מקווה שקרדשיאן תגיע בקרוב. עם זאת, השבוע הסתבר שהשתיים אפילו לא צולמו ביחד לקמפיין. כל אחת צולמה לבדה והדבר הוסתר באמצעות עריכה. בנוסף לכך, קרדשיאן העלתה את תמונות הקמפיין ללא רפאלי, לא תייגה אותה והורידה ממנה עוקב באינסטגרם.

© שוקה כהן



תגובות