מה נשתנה: איך חגגו הסלבס האהובים את ליל הסדר?. צילום מסך מהאינסטגרם

מה נשתנה: איך חגגו הסלבס האהובים את ליל הסדר?

בזמן שאתם ישבתם עם משפחתכם בליל הסדר, שרתם את שירי החג, אכלתם וחיפשתם את האפיקומן, גם הסלבס חגגו עם יחד עם המשפחה והחברים

אתמול (ו'), כל הסלבס האהובים דאגו לשתף ברשתות החברתיות את ליל הסדר שלהם. אז מי איחר בכוונה? ומי נשאר בבסיס?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

סטטיק

בדיוק כמו בשנה שעברה, סטטיק חגג את ליל הסדר יחד עם משפחתו, והפעם הגיעה עוד אורחת חשובה במיוחד. בת זוגתו של סטטיק, שרית, הגיעה גם היא אל הארוחה והופתעה לגלות את הכוריאוגרפיה המיוחדת של המשפחה לשיר "אחד מי יודע?". בפעם הבאה אנחנו מצפים גם ממך לעשות את התנועות!

קים אור אזולאי

את החג הזה כוכבת הרשת, קים אור אזולאי, לא חגגה בארץ. בעקבות הלו"ז העמוס של הכוכבת, היא ומשפחתה החליטו לטוס ולנפוש בגיאורגיה. אבל כמובן שגם בארץ הרחוקה, משפחת אזולאי חגגה את החג וקים עצמה איחלה לכל עוקביה חג שמח!

ליאל אלי

אם רציתם לצחוק קצת בחג - הסרטון הזה בדיוק בשבילכם! גם ליאל אלי החליטה לשתף אותנו בליל הסדר שערכה יחד עם המשפחה, ושיתפה סרטון מצחיק במיוחד בו החליטה קצת להיסחף עם השיר "אחד מי יודע?" וגרמה לכולנו לצחוק ולהזדהות!

קווין רובין ודניאלה קריסטיה

אין כמו לחגוג את ליל הסדר עם האדם האהוב עלייך ביותר - וזה בדיוק מה שעשו קווין רובין ודניאלה קריסטיה, זוג היוטיוברים האהוב, שהחליטו לחגוג יחד עם משפחותיהם בבית הוריו של רובין. הזוג שיתף את עוקביו בהמון רגעים מאותו ערב, ואפילו קיימו לייב. פעם הבאה אנחנו גם רוצים הזמנה!

שגיא ברייטנר

לכל מי שלא אוהב את החלק בו קוראים את ההגדה - כנראה שתזדהו עם שגיא ברייטנר. הכוכב החליט להתחכם עם המשפחה שלו, ולאחר במכוון כדי להגיע ישירות לחלק בו אפשר לאכול את כל הטוב שיש על השולחן. אבל לצערו של ברייטנר, המשפחה האהובה שלו חיכתה לו, והוא היה צריך לחכות עד לסיום קריאת ההגדה. אז מה נשתנה?

© צילום מסך מהאינסטגרם

נועה קירל

גם נועה קירל חלקה איתנו כמה רגעים מליל הסדר שלה. מה שבטוח - את ליל הסדר הזה כולנו סיימנו כמו הזמרת, ששיתפה את עוקביה בכך שהיא "מפוצצת" מכל האוכל. לגמרי מזדהים!

© צילום מסך מהאינסטגרם

אמילי גומברג

להבדיל מכל הסלבס שערכו את ליל הסדר יחד עם משפחותיהם וחבריהם, הסדר של אמילי גומברג היה טיפה שונה. הכוכבת בילתה את ערב החג הזה (כמו את קודמו) בשמירות בבסיס. כידוע, מלבד היותה חלק מחבורת היוטיוברים, "בלאגן", גומברג גם חיילת. מקווים שעדיין אכלת איזו מצה...

© צילום מסך מהאינסטגרם

 

תגובות