לא נוצץ: הכוכבים ההוליוודים שכולם שונאים לעבוד איתם. Getty images.il/Kevin Winter, Roy Rochlin, אינסטגרם arianagrande@

לא נוצץ: הכוכבים ההוליוודים שכולם שונאים לעבוד איתם

אמנם יש להם מיליוני מעריצים בכל רחבי העולם אך כשזה מגיע להוליווד עצמה, הם קצת פחות אהובים. אלו המפורסמים שיש להם גינוני דיווה כה חמורים, עד כדי כך שכולם בעיר הסרטים שונאים לעבוד איתם

כשזה מגיע לכוכבים הגדולים, אין ספק שעבודה עימם יכולה להיות מרגשת במיוחד. או שמא היא דווקא עשויה להיות בלתי נסבלת? הנה כמה מהסלבס ההוליוודים שידועים בתעשייה הנוצצת מעבר לים ככאלו שקשה לעבוד איתם במיוחד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כריס בראון

הזמר ידוע כאדם בעל מזג חם במיוחד. ב-2011 לאחר שנשאל על ההאשמות נגדו בגין תקיפה בתכנית בוקר, הוא השתולל ושבר כיסאות באולפן. בנוסף, אדם שעבד בעבר אצל בראון האשים אותו בהתעללות פיזית ורגשית. גם אדם שעבד בצוות האבטחה של הכוכב שפך אור על אישיותיו המורכבת של הזמר כשאמר: "אתה לא יודע איך הוא עומד להתעורר. האם תקבל את כריס המגניב או את המדוכא? הוא אדם שונה בכל יום". 

© gettyimages

ג'ניפר לופז

מסתבר כי הדרישות של מלכת הפופ הלטיני כה מוגזמות, עד כדי כך שהיא איבדה הזדמנות להופיע מול כמעט 60 מיליון צופים ב-2013. בניגוד לרשימת הדרישות הרגילה שלה, במקרה המדובר לופז דרשה טיסה פרטית להודו, שם הייתה אמורה להתקיים ההופעה ולא פחות מתשעה חדרי הלבשה ל-90 אנשי הצוות שלה. הפקת האירוע לא יכלה לעמוד במחירים שגררו הדרישות שהציבה לופז - והופעתה בוטלה.

© Nicholas Hunt/Getty Images_IL

ג'ניפר אניסטון

מג'ניפר אחת אל ג'ניפר אחרת. השחקנית אולי נחשבת לאחת הכוכבות האהובות בעולם, אך מסתבר כי גם היא מחזיקה במוניטין של דיווה לא קטנה. ברזורמה שלה ישנם דיווחים כי היא מסרבת לבלות עם חברי הקאסט שלה בפרוייקטים בהם היא משתתפת, ומסופר גם על תקרית בה היא חטפה התקף עצבים על סט הסרט "מצחיקה שכזאת" משום שלאחת הדמויות בתסריט קראו אנג'י. כזכור, אניסטון הייתה נשואה בעבר לבראד פיט, עד שבגד בה עם אנג'לינה ג'ולי ומכאן מגיע הסירוב. על פי הדיווחים, השחקנית סירבה להגיע לסט הצילומים עד שהשם של הדמות שונה.

© gettyimages

אריאנה גרנדה

מסתבר שהזמרת האהובה היא דיווה לא בקטנה בכלל. על פי שמועות שונות, ברשימת הדרישות שלה תמצאו דרישה עקשנית במיוחד לצלם אותה אך ורק מצד שמאל ולראות כל תמונה שצולמה באותו הרגע, ודרישה כי ירימו אותה ממקום למקום (אותן הכחישה בריאיון לג'יימס קורדן). בנוסף, הסדרה בכיכובה "סאם וקאט", בה היא השתתפה לצד ג'נט מקרדי, הסתיימה לאחר שהשתיים הסתכסכו בלי הפסקה. מקרדי אמרה על גרנדה: "תהיתי כמה אני יכולה לסמוך עליה, היא הייתה כמו מישהו שחיפשה דרמה ורכילות". בנוסף, השחקנית פנתה היישר אל הזמרת וחשפה את סביבת העבודה עימה: "לא אניח לך לתמרן אותי ואני לא נכנעת לתפיסת המציאות המעוותת שלך". אאוץ'.

© Gettyimages.IL/Theo Wargo

קניה ווסט

הראפר השערורייתי הוא ללא ספק אחד הטיפוסים הכי שנויים במחלוקת בהוליווד, שנוטה לעיתים קרובות פשוט לעשות מה שבא לו - ולא לדפוק חשבון. ווסט הולך אחרי החזון היצרתי שלו בכל מחיר, וגם במחיר של ביטולים. הוא ביטל הופעה בפסטיבל קוצ'אלה לאחר שבהפקה סירבו לבנות במה מיוחדת עבור הופעתו ונוטה לעבוד על אלבומיו עד הרגע האחרון. מעצב אופנה שעבד בצמוד לראפר סיפר בעבר כי על קולקציית הביגוד הראשונה שלו, לקח לכוכב לעבוד ולהחליט כשנתיים. כמו כן, גם התמיכה המוצהרת שלו בנשיא ארה"ב טראמפ גורמת להרבה ממכריו וחבריו למקצוע להתנער ממנו.

© Gettyimages.IL/Roy Rochlin

ביונסה

קווין בי אולי ידועה בתור מלכת המוזיקה (והמלכה של העולם באופן כללי), אך בתעשייה ההוליוודית היא ידועה כקשוחה ואכזרית כלפיי האנשים העובדים עימה. דיווחים ברשת חושפים כי הזמרת נוטה לצרוח על רקדני הרקע שלה בחזרות ובעבר נחשף כי רשימת הדרישות שלה כוללת קשים לשתייה מטיטניום שכל אחת מהן עולה יותר מ-800 דולרים, שטמפרטורת החדר בו היא שוהה תעמוד על כ-21 מעלות, שכל מי שסובב אותה ילבש בגדים שעשויים ממאה אחוז כותנה, שבכל מקום בו היא נמצאת האסלה תהיה חדשה ויהיה לצידה נייר טואלט אדום.

© Gettyimages.il/Larry Busacca

מריה קארי

חשבתם שלמלכת כל הדיוות אין דרישות? אז זהו שיש לה, והרבה. קארי דורשת מעובדיה לקשור לה את הנעליים ולשאת אותה ממקום למקום. הזמרת בעלת חמש האוקטבות גם דורשת כי יהיה מישהו שיחזיק לה את המשקה כל הזמן, ואת השתייה שלה היא שותה רק מקשית. עוד ברשימת הדרישות המופרכות שלה: 100 יונים ו-20 חתולים לבנים, וגם תקרית בה היא סירבה להיכנס לבית מלון עד שלא יפרשו בפניה שטיח אדום לצד נרות.

© gettyimages

 

 

תגובות