בית המשפט: הסלבס שלא ידעתם שהם גם עורכי דין. צילום: Gettyimages.IL/Jeff Spicer, צילום מסך מאינסטגרם

בית המשפט: הסלבס שלא ידעתם שהם גם עורכי דין

מוונדר וומן ועד למלכת הטראש; אלו המפורסמים שלא רק מככבים בשואו ביזנס, אלא יודעים גם דבר אחד או שניים על חוקים ומשפטים

אמנם כיום אנחנו מכירים אותם מהופעתם התכופות על המסך ובזכות הסטאר קאווליטי שלהם, אך מסתבר שמלבד עיסוקם ככוכבי על מן המניין, הסלבס הבאים גם מעורבים בתחום שהוא הרבה פחות נוצץ - משפטים. ככה שאם אי פעם תזדקקו לעורך דין, הנה כמה עורכי דין נוצצים במיוחד שאפשר לפנות אליהם.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

 

ג'רארד באטלר

לפני שהפך לכוכב קולנוע מבוקש, באטלר סיים לימודי משפטים בהצטיינות והפך לעורך דין. הוא השיג התמחות באחד ממשרדי עורכי הדין המובילים באדינבורו אך שבוע לפני שההתמחות הסתיימה הוא עזב לטובת קריירת המשחק שלו. בהמשך הוא חזר לעבודה, רק כדי לגלות שהוא מפוטר. לא נעים.

© רפי דלויה

רותם סלע

ברשימת הטייטלים של הכוכבת האהובה נמצא גם טייטל שהוא לא אחר מעורכת דין. ב-2011, לאחר לימודי משפטים וסטאז' במשרד עורכי דין, סלע קיבלה בטקס חגיגי את התעודה אשר מסמיכה אותה לעבוד כעורכת דין ולהופיע בפני שופטים בבית המשפט. 

© אינסטגרם

קים קרדשיאן

ובכן, מסתבר כי כוכבת הריאליטי נמצאת בדרך להפוך לעורכת דין. לאחר שהביאה לשחרורה של אליס מרי ג'ונסון וליצירת תקדים במערכת הכלא האמריקאית, קים קיי הכריזה כי היא בדרך להפוך לעורכת דין וסיפרה כי כבר תקופה שהיא לומדת בחריצות וכי היא תיגש לבחינת לשכת עורכי הדין במטרה להפוך לכזו ב-2022.

© gettyimages.IL/ Michael Loccisano

עומרי בן נתן

מסתבר שדייר "האח הגדול" במיל' הוא לא רק יוצא ריאליטי, מאמן נבחרת ישראל בסקי מים והאקס הטרי של עדן פינס. בין שלל עיסוקיו, בן נתן הוא גם עורך דין מוסמך, אשר מתמחה בכל העניינים המשפטים אשר קשורים לנדל"ן.

© אור גפן

גל גדות

יש משהו שוונדר וומן לא יכולה לעשות? מסתבר שכן. אמנם היא לבסוף לא הפכה לעורכת דין, אבל גדות נרשמה ללימודי משפטים וממשל ותכננה להפוך לעורכת דין, אלא שתקופה קצרה לאחר תחילת הלימודים היא הקפיאה אותם. בהמשך הכוכבת חזרה ללימודי המשפטים, אך שוב לאחר זמן קצר היא פרשה מהם ולמרות שהיא אינה עו"ד, אין ספק שהיא לגמרי בליגת הצדק.

© gettyimages.IL/Jamie McCarthy

 

תגובות