רכילות בקטנה: עומר חזן בקמפיין עולמי. צילום: שוקה כהן

רכילות בקטנה: עומר חזן בקמפיין עולמי

השבוע ב"רכילות בקטנה": הקאמבק של "השיר שלנו", שם התינוק החדש לבית קרדשיאן, דנה פרידר הותקפה וגם: כל הפרטים על הדרמות שקרו באירועי האירוויזיון

אם הייתם עסוקים מידי בלהתרגש מהאירוויזיון שהגיע לארץ, ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עוד אחד לאוסף

כוכבת הפופ, נועה קירל, תשתף פעולה עם מותג האיפור המוביל בעולם M.A.C. הכוכבת הצטלמה בצילומי איפור מרהיבים ומראות שיצרה נטע סקלי, המאפרת הראשית של מאק בישראל. שיתוף הפעולה של המותג MAC ונועה קירל הינו חלק ממהלך עולמי של המותג החובר לכוכבים ואמנים בכל העולם ביצירת חזון אמנותי משותף.

בא לשכונה בחור חדש

לאחר שסיפרנו לכם כאן בשבוע שעבר על עזיבתו של הראל סקעת את התוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", כעת ידוע כי מי שיתפוס את כיסא השיפוט של סקעת, הוא לא אחר מאשר הזמר איתי לוי. למעשה זו לא הפעם הראשונה שלוי שופט, השנה הוא התארח בתפקיד לכמה פרקים והוכיח כי הוא אכן ראוי לשבת בשולחן השופטים.

© צילום מסך מהקליפ

להיות בארה"ב

הסדרה ״להיות איתה", אותה כתב אסי עזר וביים עודד רסקין, צלחה את מבחן הפיילוט בארצות הברית ותזכה בקרוב לרימייק הוליוודי עבור ABC - מרשתות הטלוויזיה האמריקאיות המובילות בעולם. את הגרסה האמריקאית יביים דיוויד פרנקל ("השטן לובשת פראדה). עזר מסר: ״זה הטיימינג המושלם לחדשות המדהימות האלה. לא חלמתי בחלומות הכי פרועים שלי שהסדרה הזאת שכתבתי בחדר בבית שלי בתל אביב תגיע עד ל-ABC האמריקאית. והנה זה קורה״.

דרמה ברשת

הרשת געשה השבוע סביב הדרמה הענקית ברשת של הביוטי בוי ג'יימס צ'ארלס, ונראה שהדרמה לא נעלמה מעייניו של ביוטי בוי מוביל אחר - ג'פרי סטאר. סטאר הגיב לציוץ של ג'יימס, איאן, אשר תהה בקול רם למה כולם כה מוגזמים באינטרנט. הביוטי בוי לא היסס להשיב לו: "למה אח שלך כל כך טורף? למה באמת חזרת לגור בניו-יורק? בדיוק. אז תסתום את הפה לעזאזאל". אאוץ'. כנראה שגם לאחר מכן ג'פרי הבין כי תגובתו הייתה טו מאץ', והוא מחק את הציוץ, אבל האינטרנט זוכר הכל.
 
 

פרימדונה

גמר האירוויוזון ישודר בעוד מספר ימים אחדים ובכל זאת נדמה שהבלאגן והסערות סביבו לא ייגמרו בקרוב. אחרי שהודיעה כי לא תופיע בחזרות הגנרליות לגמר האירוויזיון אלא תעשה חזרה אישית, מדונה נחתה ברביעי האחרון בישראל אך הסערה סביבה לא נגמרה. ברביעי נחשפה בעיה נוספת, איגוד השידור האירופי יצא נגד מדונה בשל המסרים האנטי-נוצריים שעולים בהופעתה - מדונה מסרבת לצנזר את אותם, שכן, להזכירכם זוהי גם הופעה לקידום אלבומה החדש. בנוסף, נמסר כי הזמרת תתראיין בשבת בגרין רום, על ידי אחד המראיינים אותו תבחר בעצמה. 

הגיוני?

החדשות המסעירות סביב האירוויזיון לא מפסיקות לשגע את המדינה! מה שעורר תגובות רבות הייתה חשיפת המשכורת של מנחי האירוויזיון. בר רפאלי, ארז טל ואסי עזר יקבלו כחצי מיליון שקלים על עבודתם, בעוד המנחה הרביעית, לוסי איוב לא תקבל משכורת נוספת זאת בשל הסיבה שהיא כבר עובדת בתאגיד השידור 'כאן' ולכן היא תיאלץ לקבל שכר חודשי כרגיל. עזר, מי שהחליט לתרום את כל המשכורת שיקבל על ההנחיה לעמותת איגי, יצא להגנתה וכתב: "לכולנו מגיע שכר שווה. נקווה שהעוול הזה יתוקן".

© צילום: אור גפן

רוצים עונה חמישית!

אחרי שהשאיר אלפי מעריצים המומים עם כניסתו לבית האח הגדול השנה, השבוע פרסם התסריטאי האהוב, אורי גרוס, הודעה חדשה שהכתה המונים בהלם! גרוס העלה השבוע לחשבון האינסטגרם סטורי מעניין במיוחד בו נשאל האם יהיה איחוד ל"השיר שלנו"? כתשובה הוא ענה "כבר אמרתי שהייתי עושה איחוד ואם אפשר לראות הוא על אש קטנה". לאותו סטורי מדובר הוא הוסיף צילום מסך של התכתבות בינו לבין נינט בה הוא כתב לה: "עכשיו כשאני פליט ריאליטי כמוך אנחנו פנויים ליצירת המופת של חיינו". לא יכולים לחכות. 

 

חלומות מתגשמים

לאחר שיתוף הפעולה המפתיע בין שני הזמרים הכי גדולים בביצה העולמית, ג'סטין ביבר ואד שירן, פרסם ביבר סרטון מרגש במיוחד ממנו אנו למדים כי חלומות אכן מתגשמים. ג'סטין ביבר שהוציא בשבוע שהעבר את השיר "I don’t care" בשילוב פעולה סופר מיוחד ומעניין, פרסם השבוע בחשבון האינסטגרם שלו סרטון מלפני כמה שנים בו הוא מתראיין עד שלפתע מגיח שירן מאחור. בסרטון, ביבר החליט לפטפט עם שירן עד לרגע בו המראיין קורא לשניים לעבוד יחד. תמיד ידענו שזה יקרה.

התגעגעה

אחרי שהגיעה לחגוג בישראל את חג החנוכה, הפציעה שוב במדינתנו כוכבת "יומני הערפד" - קאט גראהם, נחתה השבוע בישראל כדי לחגוג את חתונת בן דודה. בסטורי שהעלתה לאינסטגרם היא צילמה חלק מהחופה המרגשת והוסיפה כיתוב בעברית "ברכות לדודתי! אני כל כך שמח בשבילך". אמנם הניסוח לא מדויק אבל, העיקר הכוונה לא?

מסתבכת

הרבה זמן לא שמענו על סערה בחייה של אריאנה גרנדה, אז הנה. כוכבת העל עסוקה בימים אלו בתסבוכת משפטית חדשה, לאחר שצלם פפארצי תבע אותה על סך 25 אלף דולר משום שפרסמה תמונת פפארצי שצילם ללא רשותו. גרנדה היא לא הכוכבת הראשונה אשר נתבעת בנסיבות דומות וגם ג'יג'י חדיד וקלואי קרדשיאן נתבעו בעבר על ידי צלמי פפארצי. ואנחנו שואלים - מדוע הכוכבות צריכות לבקש אישור לפרסם את התמונה אם הן עצמן מצולמות בה? לבית המשפט הפתרונים.

לובשים את זה

חברת האופנה "רנואר" פתחה השבוע את עונת האירועים באירוע השקה מיוחד שהתקיים במתחם האירועים "ריי" בתל אביב. האירוע נפתח עם הופעה של יוצא "הכוכב הבא", אברהם דה קביליו, ועל המנות היה אחראי השף יונתן רושפלד. כמו כן כל המוזמנים התבקשו להגיע עם חליפות מהודרות, ביניהם הפרזנטורים – יהודה לוי, ניבר מדר, עדן פינס, יעל שלבייה, גפן ברקאי ונועה קירל.

הפרזנטוריות קירל ופינס
הפרזנטוריות קירל ופינס © צילום: דודי פרץ

בייבי בוי

לפני כשבוע התבשרנו על הגעתו על התינוק החדש של קים קרדשיאן וקניה ווסט, אשר הגיח לעולם באמצעות בין פונדקאית. משום שקים קיי נוהגת לקרוא לילדיה בשמות לא שגרתיים (היוש נורת', סיינט ושיקאגו). הפעם המעריצים בטוחים ששם הילד החדש יהיה רוברט, על שם אביה המנוח של קימי. הבסיס המרכזי לתיאוריה הוא הפרק האחרון של "משפחת קרדשיאן" בו מגדת עתידות מספרת לכוכבת כי הילד החדש יהיה גלגול נשמות של אביה ומה שמחזק את טענתם של הגולשים הוא אימוג'י הדוב שצירפה קרדשיאן לפוסט ההכרזה על הגעתו לעולם וכי הדוב הוא רמז לשם רו-בר-רט. 

מזל טוב!

הצמד הכי קורע ואופנתי ברשת, לאון ויואב, יוצאים בסינגל חדש, קייצי ומגניב שכולו יום הולדת! הקליפ שצולם בשבוע האחרון בהשתתפות כוכבות הנוער (בינהן מיכל מצוב ואור יעקב) ורון נשר, הורכב מסטים שונים שכולם מרכיבים מסיבה אחת גדולה. איזה כיף!

© באדיבות יחסי ציבור

ילד של אבא

לכבוד יום הולדתו ה-74 של אביו של סטטיק, משה רוסו, פירסם הזמר פוסט מרגש עם תמונה בה הוא ואביו מחובקים וכתב: "בתכל'ס, אבא הוא זה שבחר בי. כשההורים חיפשו לאמץ הם בכלל רצו ילדה, ולפי הסיפורים - אבא (שלא היה עוד אבא אז) הרים אותי על הידיים, אני חייכתי חיוך ענק בלי שיניים ובאותו רגע אבא אמר לאמא 'זה שלנו'". מרגש!

דוגמן נולד

רוי פרישר גוטמן הצטלם השבוע לקמפיין לרשת "נויז", והפעם עלה על הסיפון והראה שהוא כבר יודע את כל סודות המקצוע והפוזות הנדרשות. זו לא הפעם הראשונה שהדוגמן הקטן מצטלם ובכל פעם מחדש אנחנו נדהמים מהמתיקות שלו!

© צילום: שי יחזקאל

מיליון דולר בייבי

קארדי בי מציגה עוד הצלחה לאוסף. אחרי שכבשה את העולם עם להיטיה ואלבומה האחרון אף זכה בפרס הגראמי היוקרתי, הראפרית מתפנה להישגים בתחום האופנה. לאחר שהשיקה קולקציית אופנה יחד עם מותג האונליין "פאשן נובה", השבוע הכוכבת השיקה את הקולקצייה החדשה שלה והשנייה במספר, אשר הרוויחה מיליון דולר ב-24 שעות. ריספקט!
 

ספורטיביים ובינלאומיים

במהלך השבוע, התייצבו על סט הצילומים של חברת אדידס העולמית שני כוכבי הנוער האהובים, עומר חזן וריף נאמן. השניים הצטלמו לקמפיין עולמי לכבוד חגיגות 70 השנה לחברת "adidas", בהשתתפות טאלנטים כמו מסי, דיוויד בקהאם ועוד. הסרטונים יחשפו יחדיו באותו היום ובאותה השעה בפלטפורמת האינסטגרם של אדידס ויהוו חלק מקמפיין עולמי גדול אחד.

© צילום: שוקה כהן

יש כל גבול

בבוקר בו ריף נאמן הגיעה לסט הצילומים לקמפיין, היא ממש לא ציפתה שדבר כזה יקרה. בחור אלמוני הגיע לסטודיו בבקשה להיפגש עמה בשל הסיבה שהם מכרים. לאחר שנשאלה נאמן האם היא מכירה את אותו הבחור - היא השיבה בסירוב. העניין הסלים כשהבחור התבקש לעזוב את המקום, אך הוא קבע כי לא יעזוב את הסטודיו עד להגעת השחקנית. נאמן הבינה את הסכנה ונעלה עצמה בחדר ההלבשה עד להגעת המשטרה. בצילומים, השתתפה גם דנה פרידר שלצערה זו הפעם השנייה בה היא מתמודדת השבוע עם מעריץ אובססיבי ומטריד. זאת לאחר שבתחילת השבוע הותקפה ברחוב על ידי מטרידן אחר עד שנחלצה ממנו, בהגעת המשטרה.

הפרידו כוחות

לאחר כשנה וחצי של זוגיות צמודה, כוכב הנוער והזמר, רועי סנדלר, ובת זוגו, אותה אתם מכירים מהצוות של ״אמיגוס״, אמה איתן, כבר לא יחד. השניים טיפחו זוגיות צמודה הכוללת חופשות בחו"ל, השקות ואירועים, וכעת השניים החליטו להיפרד. מקורבים לשניים סיפרו שלאחרונה התקיימו ביניהם לא מעט חילוקי דעות ולכן החליטו להפרד כידידים.

כוכבת ענקית

בכל שבוע מחדש אנחנו שומעים על אלין כהן והשבוע היא הצטלמה לקמפיין לרשת ״Be”. כוכבת הרשת תשיק קולקציה ייחודית של שישה שפתונים חדשים, שיימכרו בלעדית ברשת, לצד קולקציית האיפור המלאה, שתימכר גם היא ברשת פארם.

© צילום: רפי דלויה

יאמי יאמי

התגעגעתם לעוד שערוריות עסיסיות מבית היוצר של טיילור סוויפט? ובכן, גם אנחנו. הפעם טיי-טיי חשפה בראיון בתכנית של אלן דג'נרס כי היא נוטה לאכול מתוך שינה. לדבריה, היא: "נאי יורדת למטה, פושטת על המטבח ואוכלת מכל הבא לי. ברגעים האלה אני לא מתנהגת כמו בן אנוש אלא כמו דביבון שמחטט בפח. למחרת אני חוזרת למטבח, מביטה בבלאגן ותוהה מה קרה בלילה. אני לא זוכרת שזה קרה, אבל יודעת שזו אני כי אין אף אחד אחר בבית". ועל זה נאמר, בתיאבון כפרה.

© יוטיוב

סוף סוף

לאחר פרידה קצרה ששברה לכולנו את הלב, מאור אדרי ובת זוגו, נאור פוני, חזרו ועכשיו נראה שבגדול! השבוע השניים עברו לדירה בבאר יעקב. בשעה טובה!

העור בו אני חיה

אחרי שמוצרי האיפור שלה הפכו לאייקונים, קיילי ג'נר עוברת לדבר הבא - עולם הטיפוח. הג'נרית הצעירה השיקה השבוע את "KYLIE SKIN", מותג אשר מתמקד בטיפוח העור וכלל בין מוצריו קרמים שונים לפנים ולעיניים, קרם לחות, מברשות וזו רק ההתחלה. אם לשפוט לפי ההצלחה של מותג הקומסטיקה שלה, אין ספק כי מדובר במותג אשר עתיד להפוך בקרוב מאוד לאימפריה.
 

קול ששון וקול שמחה

ביום שני האחרון כוכבת הסדרות "כדברא" ו"פלאשבק", יעל אלקנה, התארסה בפריז הרומנטית לבחיר ליבה, השחקן, תומר מחלוף. השחקנית העלתה פוסט מרגש לאינסטגרם עם תמונה של השניים, הטבעת וכתבה: "מאורסת לבובו של חיי". אין ספק שההתרגשות בשיאה, אנחנו מאחלים לזוג המאושר המון מזל טוב!

מכל הלב

הזמר העולה, דודי בוזגלו קיבל פנייה מילד בן 13 לפני גיל בר המצווה שסיפר לו בהודעה באינסטגרם את סיפור חייו ואת העובדה שהמשפחה לא יכולה לעשות לו בר מצווה. בוזגלו החליט לקחת את הפקת בר המצווה עליו וארגן חגיגה בכותל יחד עם כל המשפחה שלו על חשבונו, לקח אותם למסעדה, קנה לילד תפילין וטלית והביא חברים מהתעשייה להצטרף לחגיגה. "באתי ממקום כזה שלא גדלתי עם כפית זהב בפה וישר הזדהתי עם הסיפור ולקחתי על עצמי את המצווה", סיפר לנו בוזגלו בתגובה.

© צילום: ניר סטולו

לא פשוט

הרשת סערה בעקבות מחיקת התמונות של הדוגמנית ויוצאת הריאליטי, מריה דומרק. השבוע הדוגמנית החליטה למחוק את תמונותיה מחשבון האינסטגרם שלה בעקבות שיימינג ברשת שחוותה. הדוגמנית החליטה להשאיר תמונת סלפי אחת, בה כתבה: "תפיצו אהבה, לא שנאה. זה המסר שהיא בוחרת להעביר לכל מי שכותב את אותן התגובות הפוגעניות".

© צילום מסך מיוטיוב

עידן חדש

אין ספק ששנת 2019 היא שנה של תהליך אצל דמי לובאטו. לאחר שבקיץ שעבר היא אושפזה בבית החולים לאחר שנטלה מנת יתר של סמים קשים, הכוכבת ממשיכה בתהליך הריפוי וההתחדשות האישי שלה, והפעם בתחום המקצועי.  לובאטו חתמה על הסכם ניהול יחד עם סקטור בראון, אשר יהפוך למנהל האישי שלה ויסייע לנווט את הקריירה לה לפסגות חדשות. דמי מצטרפת לרשימת הכוכבים אותם מנהל בראון, ביניהם ג'סטין ביבר ואריאנה גרנדה, כך שהיא לגמרי בחברה טובה.
 

ברוכה הבאה!

רייצ'ל מקאדמס, כוכבת ״ילדות רעות״, הידועה בתור רג׳ינה גורג׳, נחתה בארץ. מקאדמס הגיעה לארץ למטרת צילום סרט קומדיה חדש של נטפליקס בשם ״אירוויזיון״. בביקורה של הכוכבת היא הגיעה אל בימת האירוויזיון והספיקה להצטלם עם אסי עזר. עם מי הייתם רוצים להצטלם יותר?

© צילום מסך מהאינסטגרם

בייבי בום

אושיית הרשת והרצה למיליון לשעבר, מור סילבר, ילדה ביום חמישי האחרון בן שני! כזכור, לסילבר בן נוסף בשם שון. הכוכבת שיתפה את הריונה ברשתות כמו שעשתה בהריונה הקודם וגרמה לנו להתאהב במשפחה המדהימה שלה כל פעם מחדש. המון מזל טוב!

מפרקים את החבילה

יוצאת הריאליטי "2025", אליסה גיל, וזוכה התוכנית, דומיניק שרמן, החליטו להפריד כוחות לאחר חודשיים של זוגיות. השניים הכירו בתוכנית הריאליטי, בכניסתה של אליסה כדיירת חדשה וכבר אז החלו ניצוצות ראשונים. במהלך התוכנית הם התאהבו והפכו לזוג, במהלך ראיון שעשה דומיניק לאחר יציאתו אמר כי הזוגיות אמיתית ותמשיך גם לאחר התוכנית. לצערנו זה לא מה שקרה, אבל אנחנו ממתינים לקאמבק!

© צילום מסך מהאינסטגרם

חדש דנדש

הזמרת העולה, אביגל ריף, שפרצה אל חיינו ב"פרויקט הלהקה 2" והשתתפה ב"כוכב הבא לאירוויזיון", עובדת בימים אלו על סינגל וקליפ חדש שלה. לסינגל החדש יקראו "ניקח לנו יום" והקליפ שלו צולם כבר השבוע כך שאת התוצאה תראו ממש בקרוב!

© דורון סרי

 

תגובות