שאפו: הסלבס העצמאיים שהוכיחו שהשמיים הם לא הגבול. צילום מסך מאינסטגרם

שאפו: הסלבס העצמאיים שהוכיחו שהשמיים הם לא הגבול

הצלחת הסלבס מסחררת ומרשימה. מאחורי כמה הצלחות, מסתתרת עצמאות ויוזמה של אותם אנשים, שלקחו את החלום שלהם בשתי ידיים וממשו אותו

סלבס רבים פתחו את הקריירה שלהם לגמרי לבד, חלקם אפילו מגיל צעיר במיוחד, ועל מנת לתת לכם קצת השראה - מצאנו את המפורסמים הכי עצמאיים שיראו לכם שרק אם תרצו, גם השמיים הם לא הגבול.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

אנה ארונוב

אתם בוודאי מכירים אותה בתור הרקדנית המחוננת או בתור השופטת הקשוחה, וכדאי שתדעו שמעבר לאישה מצליחה, אנה ארונוב היא אחת הנשים העצמאיות בתעשייה. היא נולדה בקירגיזסטן ובגיל 18 עלתה לארץ כשהיא לא יודעת מילה בעברית. בשביל אנה, העלייה הייתה חוויה קשה, אך בכל זאת, למרות שלא ידעה את השפה ולמרות קשיי הקליטה, שום דבר לא מנע ממנה לפרוח ולפתח קריירה מצליחה בישראל. כשנתיים אחרי העלייה אהרונוב הופיעה ב"רוקדים עם כוכבים", נלחמה בכל הקשיים, זכתה במקום השני והניפה את ההצלחה הרגעית לממושכת.

קיילי ג'נר

האחות לבית משפחת קרדשיאן, פתחה קריירה של ממש כבר מגיל צעיר. תחילה, היא הוציאה לשוק מותג אופנה משותף עם אחותה קנדל, ולאחר מכן ב-2015, השיקה חברת קוסמטיקה משלה. כשהשיקה לראשונה את סדרת השפתונים שלה - אתר המכירות קרס בפחות מדקה. לכן, כנראה לא כל כך תופתעו כשתשמעו שב-2014 היא נבחרה לאחת מבני הנוער המשפיעים בעולם, וכיום היא נחשבת לאישה הצעירה ביותר שעשתה את כל כספה בזכות עצמה.

אלין כהן

את ההצלחה של אלין כהן, אפשר בקלות להשוות לזו של קיילי ג'נר - בת נוער אשר מוציאה מותג קוסמטיקה וליין שפתונים משלה, אך כהן לא הגיעה להצלחה הזו בקלות. כהן עברה פגיעה מוחית קשה בילדותה, אך למרות הקושי, כשהיא רק בת 18 - הפכה לאשת עסקים מכובדת בדיוק כמו אנשים מבוגרים ממנה (ואולי יותר מהם). עם כמעט 700 אלף עוקבים באינסטגרם, שלושה ערוצי יוטיוב ומותג איפור משגשג, כהן היא בהחלט נערה עצמאית שהצליחה לגמרי בזכות עצמה.

טום קרוז

מי שהפך כבר מזמן לאחד השמות הכי מוכרים בתעשיית המשחק בעולם חווה ילדות לא פשוטה אך טיפח את הקריירה שלו והגשים את חלומו. קרוז נולד בניו יורק, ולפי דבריו הוא זוכר מילדותו בעיקר עוני והתעללויות חוזרות ונשנות מצד אביו. כשגדל, הוריו התגרשו וכמה שנים לאחר מכן, אביו מת. אולם, קרוז לא נתן להיסטוריה שלו לכתוב לו את העתיד וכבר בהיותו נער נכנס לעולם התאטרון וכשהתבגר כבר נכנס לעולם הקולנוע. השחקן לקח בשתי ידיים את החלום שלו ועשה הכל בזכות עצמו על נת להגשים אותו - והצליח!

 

נועה קירל

מי היה מאמין שנועה קירל, 'הילדה הנצחית' כבר בת 18? מי שהתחילה את הקריירה המוזיקלית שלה כבר בגיל 14 בשיר משותף עם EZ ולאחר מכן קיבלה ביקורות על השיר "קילר", הרימה קריירה שלמה בזכות עצמה. כמובן שלקירל צוות שלם מאחור אשר עוזר לה בכל דבר, אך כבר בגיל ההתבגרות, הנערה הזו הגיעה לפסגות והציבה רף חדש לכולם. בגיל כל כך צעיר הזמרת הצליחה להגשים את החלום שלה ולנהל את עצמה באופן שהביא אותה להצלחה רבה. 

לייטון מיסטר

היא אחת השחקניות המתוקות בהוליווד והיא שיחקה את הדמות האהובה עלינו ב"גוסיפ גירל", אז מי יכול להאמין שמאחורי אישה כל כך מצליחה תהיה היסטוריה כל כך קשה? מיסטר נולדה בבית כלא בטקסס, להורים עבריינים. כשגדלה, אמה הורשעה ולאחר שילדה אותה בכלא, חזרה אליו והשחקנית נאלצה לעבור לגור עם סבתא שלה. הילדות הקשה לא גרמה למיסטר לוותר, וכבר בגיל 10 פיתחה קריירת דוגמנות. בהמשך החליטה להתפתח בכוחות עצמה ועברה ללוס אנג'לס כדי לפצוח בקריירת משחק - והשאר היסטוריה. כיום היא פועלת רבות למען נזקקים ומנצלת את מעמדה בתור משפיענית לטובה.

ג'יי קיי רולינג

הסופרת המפורסמת אמנם לא שחקנית או זמרת, אבל היא לגמרי סלב בפני עצמה! רולינג, שטיפלה באופן מסור באמה החולה עד שזו נפטרה וזמן מאוחר יותר התגרשה מבן זוגה, הייתה במשך תקופה לא קצרה מובטלת והתקיימה מקצבאות רווחה. במשך אותה התקופה היא נהגה לשבת בבתי קפה ולכתוב את ספרה הראשון. לימים, הפך הספר "הארי פוטר" להצלחה מסחררת, הוא תורגם ללא פחות מ-75 שפות, מכר מעל ל-500 מיליון עותקים ואיך לא? זכה לעיבוד קולנועי. בין היתר הוא הפך אותה למיליארדרית הראשונה שעשתה את כספה מכתיבת ספרים. רולינג היא אחת הנשים העצמאיות בתעשייה, שלא ויתרה למרות כל הקשיים.

© צילום מסך מיוטיוב
תגובות