עומר חזן: "לא פוסל הוצאת סינגל בעתיד". צילום מסך מאינסטגרם

עומר חזן: "לא פוסל הוצאת סינגל בעתיד"

בין עולם המשחק למוזיקה, בין "פוראבר" ל"אילת" ובין ליהיא פרויד לקים אור אזולאי - יצאנו עם עומר חזן לשיחה צפופה על שנת הפריצה הגדולה שלו. צפו

את עומר חזן (19) אי אפשר לפספס. שלוש וחצי שנים חלפו מאז ראיון הבכורה שלו בפרוגי, ממש רגע לפני שפרץ. בשנה וחצי האחרונות הפך חזן למטאור בעולם הנוער עם תפקידי משחק בולטים ב"אחותי קפצה כיתה", "אילת" (עליו קיבל את פרס "שחקן השנה" בטקס נבחרי פרוגי) ובימים אלו מככב בתפקיד מוזיקלי ב"פוראבר" (טין ניק לצופי HOT) בתפקיד עומר גיגי. אם זה לא מספיק לכם הוא גם קיבל קמפיינים נחשקים, תפקיד בפסטיגל 2018, צילם סרט קולנוע בתפקיד הראשי, תוכנית נוער חדשה בהנחייתו ומשרת בתיאטרון צה"ל. בין כל הלו"ז העמוס, תפסנו אותו לראיון מיוחד בעיר שלו - אשדוד.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

 

חזן הוא הכי ילד של בית. כרגע הוא עוד מתגורר אצל ההורים בבית בו גדל באשדוד והוא לא מתכוון למהר לעזוב את העיר. "כרגע נהנה מאוד מהעיר הזאת, כל החברים והמשפחה נמצאים פה. גם כל המקומות שאני אוהב ומכיר נמצאים פה, אני אשאר פה עד שעם הקריירה זה יהיה קשה". בתור ילד חזן נחשף לא פעם למצב הביטחוני ולאזעקות צבע אדום, כך גם ממש לפני כחודש בהם היו שוב התקפות על העיר. "כילד קטן היה לי קצת קשה עם זה, לאט לאט הבנתי שזו המציאות שאנו חיים בה לצערי. עכשיו אני רואה את זה על אחי הקטן. נקווה שיהיה בסדר, אני יותר בלחץ על אחי. מאמין שיהיה טוב".

משפחת חזן
משפחת חזן © צילום מסך מאינסטגרם

בריאיון הבכורה שלו בתחילת דרכו, סיפר לנו חזן: "בכל דבר יהיו את האלו שיגידו: 'מה אתה מנסה להיות שחקן? אתה מאשדוד, איתנו בשכונה, אז מה פתאום?'". שלוש וחצי שנים אחרי, הוא כבר מופיע בקדמת הפוסטרים והוא כוכב לכל דבר, היום הוא מסתכל על זה ביותר סלחנות ומספר: "כבר התרגלו לסיטואציה שאני על הפוסטרים ולא רק החבר מהשכונה. החיים זה מדרגות ועולים שלב, התקדמתי מהאחורה של הפוסטר ועכשיו, עם הסרט שצילמתי ("אל תחכי לי" - מ.א) אני אהיה זה שמקדימה וזה כיף כשזה קורה ומתקדמים".

קאסט הסרט
קאסט הסרט © צילום מסך מאינסטגרם

בין עומר חזן - לעומר אדם

"אני לא מעכל שום דבר ממה שקורה לי. זה משהו שלא נתפס עבורי, אני לא רואה את עצמי כמו שאחרים רואים אותי. גם כשההופעות המוזיקליות שפתחתי היו סולד אאוט, הייתי בטוח יבואו פה ושם, אבל אז הודיעו שיש סולד אאוט ופותחים עוד אחד, ואז גם הוא היה סולד אאוט ופתחו אחד נוסף שנמכר כולו גם הוא. לא האמנתי שזה קורה לי, מאחל לעצמי שכל החיים לא אעכל את מה שקורה לי כי זה גם משהו שנותן לי דרייב".

חזן אהוב מאוד על הקהל שרק מחפש לראות אותו גם על הבמות. בשנה שעברה הופיע ברשימת הכוכבים שהנוער היה רוצה לראות בפסטיגל - ואכן עשה את הפסטיגל הראשון שלו ("פריסטייל") וגם השנה בסקר הזהה נבחר מבין אלו שהנוער היה רוצה לראות שוב על במת חנוכה. אך האם זה יקרה? "עוד לא יודע מה הולך לקרות. אבל גם אם לא השנה אני רואה את עצמי חוזר לשם שוב. זה משהו מאוד כייפי ודרך לפגוש את הקהל ישירות".

 

עוד דבר שחזן היה רוצה לחזור אליו זה התפקיד ששם אותו בקדמת הבמה בסדרה "אילת". כרגע לא ברור מה יעלה בגורל הסדרה בזמן שמאחורי הקלעים מתנהלים מחלוקות של גורמים לגבי אם וכיצד לעשות עונה נוספת שלה. "זכיתי בפרס 'שחקן השנה' על התפקיד בסדרה... החלום שלי שזה ימשיך, זו סדרה ודמות שהתחברתי אליהן, עלילה שכתובה מצויין ועם קאסט מדהים. הלוואי שזה יקרה".

עם פרס נבחר השנה
עם פרס שחקן השנה. ינואר 2019 © יאיר שגיא

מאז "אילת", אליל הבנות החדש לא מפסיק להופיע על המסך. בימים אלו הוא מככב בעונה השנייה של הסדרה המצליחה "פוראבר" בטין ניק לצופי HOT, שעוסקת הפעם באירוויזיון. בסדרה מגלם בתפקיד מוזיקלי במסגרתו, בין היתר ביצע את "בסוף הכל חולף" של עומר אדם שצבר קרוב לחצי מיליון צפיות בגרסת הסדרה. "זה כיף שהקהל והתעשייה נחשפים לעוד יכולות שלך. 'פוראבר' נתנה לי הזדמנות לבטא את עצמי עם היכולות המוזיקליות שלי, זה תמיד בער בי במקום מסויים וקיבלתי במה לזה. מסתבר שגם הקהל אהב כי היה ביקוש להופעות מוזיקליות. אולי אוציא סינגל משלי בעתיד לכיף, לעולם לא אומר לא מראש". 

 

מהפסטיגל - לחיים הרומנטיים

לא רק עשייה בקריירה, חזן מככב גם במדורי הרכילות ובהקשר רומנטי. כבר חצי שנה מאז נחשפה אצלנו הזוגיות שלו עם ליהיא פרויד, רקדנית במקצועה והזוג לא מפסיק להפגין אהבה. עבור השניים מדובר בסבב שני של זוגיות יחד, בעבר ניסו לצאת אך הניסיון כשל והדרך של השניים התחברה שוב בפסטיגל האחרון בהם השתתפו יחד ובו הניצוץ נדלק והשניים התאהבו. "רוב הזמן אנחנו לא מתראים בגלל העבודה, אך כשיש לנו זמן פנוי אנחנו מנצלים כל רגע להרעיף אהבה. יש בינינו אמון, שלווה והרבה נחת. היא באה מחיים 'רגילים' והכנסתי אותה לטירוף, אחת אחרת הייתה משתגעת".

עומר וליהי
עומר וליהי © צילום מסך מאינסטגרם

"ברור שהייתי מעדיף שיתעסקו בקריירה שלי מאשר בזוגיות, אבל בסוף צריך להבין שגם את הקהל מעניין מה קורה בחיים הפרטיים שלי - צריך להבין את זה ולקבל את זה ולמזלי זה לא עבר את גבול הטעם הטוב. זה בסוף החלטה של מה אנחנו נותנים לאחרים לראות ומה אנחנו משתפים. יש פעמים שאנחנו יוצאים לפיקניק הכי כייפי שיש ואנחנו לא נשתף בסטורי וברשתות, זה רגע שלי ושלה".

לא מפחד שיידבק לה רק הטייטל "החברה של"?
"ליהיא עובדת נורא קשה, עשתה עכשיו אירוויזיון, הקליפ של לי בירן ומגיעה להישגים בזכות עצמה ולא בזכותי. יש בתעשייה הרבה 'אחים של, הבן של וחברים של' - אבל לא תצליח אם לא באמת תעבוד בשביל המטרות שלך ואם אין לך מספיק כשרון. אני לא מתערב לה בכלום ולא צריך להתערב לה. היא אלופה".

© צילום מסך מאינסטגרם

ליהיא היא לא הבחורה היחידה בחייו, מעריציו יודעים לקשר אליו כוכבת נוער אחרת ומצליחה שלמרות כל הדיבורים מסביב הם כלל לא היו זוג, אנו מדברים כמובן על החברה הכי טובה של חזן - קים אור אזולאי. השניים התחברו יחד קצת לפני הפרסום הגדול ומאז הם שם זה לצד זו, קיבלו פרויקטים משותפים, קמפיינים ולפרוגי נודע שהשניים צפויים להנחות יחד (עם מנחים נוספים) את "הקומה האחרונה" - תוכנית הנוער היומית חדשה של טין ניק בחופש הגדול, במהלכה ישתלטו על דירת חלומית - בה יעבירו קיץ שלם ויארחו סלבס ואמנים ויצרו מערכונים. מעין "אקזיט" גרסת 2019. "יש לנו את אותה המחשבה והדרך, שנינו היפראקטייבים ושמחים. אותו בן אדם בגרסה גברית ונשית" מספר חזן על החברות ביניהם. 

עומר וקים
עומר וקים © אור גפן

חזן מכוון גם מעבר לים, לדבריו, השאיפה העתידית שלו זה להיות "גל גדות רק בבן". כבר לפני שנה וחצי החל מגעים ראשוניים כשנבחן לתפקיד אלאדין עצמו ברימייק הקולנועי של דיסני. "ישבתי בקולנוע ושאלתי 'למה זה לא אני?!', הייתי מת לשחק בו ולשיר. אבל הכל לטובה".

יכול להתאים?
יכול להתאים? © צילום מסך
תגובות