אהבה זו אהבה: הזוגות הגאים בסדרות האהובות. צילום מסך מיוטיוב

אהבה זו אהבה: הזוגות הגאים בסדרות האהובות

לכבוד חודש הגאווה שפוקד את רחבי הארץ שלנו בצבעי הקשת, קבלו מספר סדרות, מ"שכונה" ועד "האנטומיה של גריי", המעודדות ייצוג של זוגות גאים על המסך שלנו.

בשנים האחרונות, תהליך היציאה מהארון החל להופיע עוד ועוד על מסכי הטלוויזיה. לכבוד חודש הגאווה, הכנו לכם רשימה של הזוגות הכי אהובים שיש אשר מראים כי אהבה זו אהבה!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

 

שריל וטוני - "ריברדייל" 

אחת מהסדרות הכי מבוקשות לנוער, "ריברדייל", הראתה לכולנו שלא צריך לעשות עניין מדמויות גאות בסדרה. שריל וטוני התאהבו כשהצטרפו יחד לחבורת "הסרפנס" ומשם הכל הסטוריה. אהבתן הראתה כמה חוזק יש בניהן ואפילו כשהן רבו היה אפשר לראות שאהבה עדיין קיימת. הן עזרו אחת לשנייה להיחלץ ממצבים שאפילו אנחנו כצופים חשבנו שהגיע הקץ אך תמיד אחת הופיע על מנת להציל את השנייה. מי לא היה רוצה אהבה ללא גבולות כמו של שריל וטוני.

 

אביב וג'סי - "פלאשבק"

איך אפשר לשכוח את יציאתו המרגשת של אביב מהארון על ידי שיר, מול כל בית ספרו. אחרי ששמר זאת כל כך הרבה זמן ושיקר לחבריו כי שיש לו חברה בשם ג'סי (שמתבררת כנער) אביב החליט לספר לכולם את האמת ששמר כל כך הרבה זמן. בהמשך הסדרה התברר שגם ג'סי שגר בארצות הברית מתוודה לרגשותיו כלפי אביב, מה שגרם לנו לחכות למפגש בין השניים. לקראת סוף העונה הפתיע ג'סי את אביב והשניים נהיו רשמית יחד. אין מרגשים כמוהם!

 

ליה ואוריין - "תאג"ד"

החיילות מ"תאג"ד", ליה ואוריין, כבר בפרקים הראשונים הראו לנו את הניצוץ ביניהן אך רק בהמשך הסדרה נהפכו לזוג של ממש. למרות שהשתיים ניהלו בסתר את הזוגיות שלהן כי חששו מהתגובות בגדוד בו הן נמצאות, אך תחזקו את הזוגיות בצורה מדהימה ומעוררת השראה. 

© צילום מסך מיוטיוב

לונה וסאם - "הרעשנים"

לפני שמר עכבר יצא מהארון ב"ארתור", "הרעשנים" הקדימו אותם. התוכנית המצויירת נתנה במה וייצגה בצורה מעוררת השראה את הזוגיות שבין אישה לאישה. התוכנית מתארת משפחה בעלת 13 נפשות, כאשר הבת השלישית במשפחה, לונה בת ה-15, הינה דמות גאה ומוגדרת כביסקסואלית, ובעונה השנייה נהפכת לבת הזוג של סאם. הזוגיות ביניהן נוצרת בכך שלונה משאירה מכתב אהבה בלוקר של סאם, רומנטי כבר אמרנו? ובנוסף ללונה, גם האבות של קלייד, חברו הטוב של לינקולו הבן השישי במשפחה, מראים לנו על המסך את העובדה שכמו שמיסמס אומר - רק הלב קובע מה זאת משפחה!

 
 

קאלי ואריזונה - "האנטומיה של גריי"

הנשואות היחידות שלנו הן לא אחרות מאשר קאלי ואריזונה. השתיים הכירו בעבודתן בבית החולים והתאהבו. קאלי הייתה נשואה לגבר והתגרשה ממנו לטובת אהבתה לאריזונה. קשרן של השתיים הוא כמו רכבת הרים, פעם למעלה ופעם למטה, אך כנגד כל הסיכויים הן נשארו ביחד ואפילו הביאו ילדה משותפת.

 
 

דין ומאור - "להתבגר"

השניים התאהבו לגמרי במקרה ואפילו הופתענו מהיותם זוג, למרות שזה היה לזמן קצר. תחילה השניים נפגשו בביתו של מאור. למרות שבתחילת הסדרה דין הוצג כסטרייט, השניים ניהלו זוגיות קצרה בסתר, אך נתפסו ע"י איילה, אמא של מאור והיועצת של דין, שלא קיבלה את זה שבנה מנהל זוגיות עם תלמיד שלה ולכן הזוגיות הסתיימה. דין התאהב בבת כיתתו לאחר הפרידה ומוגדר כביסקסואל (נמשך לבנים ולבנות). העיקר שכל אחד עשה את מה שטוב לו!

רחלי ודורי - "שכונה"

עוד לפני שזה קרה, הגיעו אלינו שמועות כי בעונה השלישית והאחרונה של "שכונה", הולכת להיות דמות גאה. הסקרנות ישר הגיעה ומפרק לפרק פשוט הבנו שאלו רחלי ודורי אשר יקיימו רומן. סיפור האהבה בניהן התמשש לקראת סוף העונה, בה הן הבינו שאהבתן הדדית ומה שכל כך חיכינו לו קרה - השתיים נהיו יחד. העונה נסגרה בכך שהשתיים יחד ולא יכולנו לבחור סוף יותר מרגש מזה!

 
 
תגובות