OMG: הסכסוך בין ניקי מינאז' למיילי סיירוס עולה שלב. צילום: Gettyimages.ILAmy Sussman, Paul Zimmerman

OMG: הסכסוך בין ניקי מינאז' למיילי סיירוס עולה שלב

בין שתי הכוכבות שורר מתח כבד כבר מספר שנים, אלא שבמהלך סוף השבוע הבאד בלאד בין השתיים עלה מדרגה כאשר מינאז' הגיבה בלי פילטרים לעקיצה של סיירוס כלפייה

ניקי מינאז' ומיילי סיירוס הן שתיים מהכוכבות היותר אהובות ומוערכות בפופ העולמי, אך שני הכוכבות מנהלות סכסוך כבר תקופה ארוכה, ולא נראה שהוא עתיד להסתיים בקרוב. הדרמה התחילה ב-2015, כאשר סיירוס יצאה נגד מינאז' בראיון למגזין. הראפרית לא נשארה חייבת וכינתה אותה "כלבה" על בימת טקס ה-VMA. מאז עברו כמה שנים, אבל הדרמה בין השתיים רק מתגברת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האש בין הזמרות התחדשה כאשר בחודש שעבר שעבר כאשר מיילי שחררה שיר בשם "Cattitude" בו היא עוקצת את מינאז' כאשר היא שרה: "אני אוהבת את ניקי, אבל מאזינה לקארדי". האזכור של האויבת המושבעת כנראה הרגיז מאוד את הכוכבת ובראיון חדש אשר התקיים במהלך סוף השבוע היא לא חסכה במילים כלפיי מיילי: "התרנגולת המגודלת הזו לא יכולה אף פעם להגיד שיט על מלכות. היא זלזלה בכבוד שלי בראיון למגזין בלי שום סיבה". ניקי לא סיימה כאן והאשימה את מיילי בקיום יחסי מין באולפן ההקלטות יחד עם המפיק הידוע מיק וויל-מייד-איט באולפן. בנוסף, מינאז' עקצה גם את סיירוס גם באשר לדמותה בסדרה "מראה שחורה" שהפכה לפופלארית: "עכשיו את באה וחובשת פיאה ורודה, כולך ביץ' רוצה להיות ניקי!".ועל זה נאמר - אאוץ'.

 

עוד ניקי חשפה בראיון המדובר כי היא עומדת להתחתן! ליתר דיוק, היא ובן זוגה בשמונה חודשים האחרונים, קנת' פאטי, קיבלו את תעודת הנישואים שלהם, כך שהם נשואים באופן רשמי: "אני חושבת שיש לי את מה שחיפשתי, רק אושר. היה כל כך קשה להגיע למקום מאושר, אבל עכשיו כשאני בו, אני לא רוצה להתפשר על זה". נכון להרגע נראה שמיילי לא תזומן לחתונה, אבל אנחנו לגמרי נשמח לקבל הזמנה במקומה..

 

תגובות