רכילות בקטנה: נועה קירל מצטרפת לחבורת טיילור סוויפט?. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: נועה קירל מצטרפת לחבורת טיילור סוויפט?

השבוע ב"רכילות בקטנה": עדי ביטי בשמלת כלה, קמילה בפוסט חושפני, הזוגיות המפתיעה בביצה וגם: מי בדרך להישרדות VIP?

אם הייתם עסוקים מידי בלהתחמק מהחום הכבד ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

כוכבים

לאחר ש"להקת שלווה" זכתה להצלחה ואהבה רבה בתכנית הריאליטי "הכוכב הבא לאירוויזיון", גם ג'יימי פוקס פרסם בחשבון הפייסבוק הרשמי שלו, סרטון של הלהקה בביצוע שביצעו בחצי גמר האירוויזיון וכתב: "זה כל כך יפה וקרוב לליבי! כמו שרובכם יודעים, אחותי היא הפנים של הארגון הבינלאומי לתסמונת דאון. איזו קבוצה מעוררת השראה של צעירים ומוכשרים!". 

 

המסך הופך למציאות

לא מעט פעמים אנו נתקלים בדברים שמתרחשים במסגרת עלילות שונות בסדרות טלוויזיה - ואז מתרחשים גם במציאות (במכוון או לא), לכן המקרה הבא אומנם לא הפתיע אותנו אך לגמרי הצליח לשמח אותנו. אור גרוס ומורין אמור, הלא הן דפי וספייס מ"פוראבר", הבינו שיש מספיק ביקוש לצמד המזמר והדמיוני מהסדרה והחליטו ליצור מופע אמיתי לדמויות הללו (מופעי אירועים סגורים, קניונים וכו'). כזכור, במסגרת עלילת הסדרה הוציאו השתיים, בתור הצמד הדמיוני, כמה שירים שהכי הפכו להיטים: "שני וי כחולים" ו-"דאבל דאב" וכמובן להיט האירוויזיון שלהן - "מו מו קאו".

 

סבב שני

בשעת לילה מאוחרת התקיימו השבוע הצילומים לטריילר החדש של "פופ אפ מיוזיק 2019" - המופע המוזיקלי שיעלה בחנוכה הקרוב בהיכל "מנורה מבטחים" בתל אביב. כל הזמרים שישתתפו השנה ב "פופ אפ" התייצבו ללילה לבן לצילומים שנמשכו עד שעות הבוקר המוקדמות: עומר אדם, נטע ברזילי, משה פרץ, קרן פלס, רותם כהן ואלי ומריאנו. קונספט הצילומים הנבחר השנה אילץ את הזמרים לנהוג על מכוניות עתיקות שהובאו הישר מאספני רכבים לצלילי השיר "לא נרדמת תל אביב". מחכים כבר לחנוכה!

© צילום: שלומי פינטו

מאוהבות

אחרי חרושת שמועות - השבוע נחשפה בתעשיית הבידור הזוגיות שמנהלות בתקופה האחרונה כוכבות הריאליטי שני גולדשטיין ועדי כרמלי. השתיים נצפו יחד בהשקה ולאחר הפרסום על הזוגיות שלהן, במסגרתו יצאה שני מהארון, פורסם כי גולדשטיין ביצעה את המהלך וחשפה את הזוגיות שלה עם כרמלי באירוע המתוקשר תמורת תשלום וכי הוצע לה סכום כסף גבוה במיוחד על מנת להתראיין על מערכת היחסים החדשה שלה ולצאת מהארון. מטעמה של גולדשטיין מסרו כי השתיים יצאו מהארון הזוגי בכדי לתמוך בקהילה הלהט"ב, אך לא הכחישו את העובדה כי היציאה מהארון המדוברת התרחשה במסגרת מהלך יחצ"ני.

© צילום מסך מאינסטגרם

צמודים צמודים

עוד זוגיות שנחשפה השבוע בביצה, היא הזוגיות של לא אחרים מהזמר, עדן חסון, והשחקנית, ליאנה עיון. לפי השמועות קיים קשר רומנטי בין הזמר לשחקנית, אך מהם אין תגובה. השניים נראו מביעים אהבה (ונשיקות) במסיבת יום ההולדת של כוכבת הרשת והזמרת, ליהי בנין, ואף יצאו ממנה יחד ונתפסו במצלמות העוברים ושבים. השניים עדיין לא הגיבו לעניין, אבל אנחנו לגמרי מאחלים בהצלחה ואהבה רבה!

© צילום מסך מאינסטגרם

דרך ארוכה ומפותלת

קמילה קביו היא אחת הכוכבות הגדולות בעולם המוזיקה כיום, אלא שמסתבר כי הדרך לשם לא הייתה פשוטה כלל וכלל. הזמרת פרסמה השבוע פוסט חושפני בו היא נפתחה על החרדות איתן היא מתמודדות בגילוי לב: "כשהייתי ילדה שמעתי הרבה סיפורים על הזמרים שאהבתי, ילדים שהופיעו מול ההורים שלהם.. אצלי זה היה הפוך לחלוטין - בחיים לא שרתי בפני חברים ומשפחה והתביישת שהם ביקשו ממני לשיר כל הזמן". כתבה הזמרת והמשיכה: "לא יכולתי להתמודד עם זה שכולם מסתכלים עליי, זה הכנסי אותי לשוק. הייתי ילדה לחוצה עם מלא חרדות חברתיות..לפני כמה ימים התראיינתי והרגשתי את זה שוב, כשנשאלתי איך הגעתי עד היום. עניתי שיש שתי קמילות - אחת קטנה, מבוהלת ועם חרדות מהכל, שיודעת שהכל יכול להשתבש ושהקמילה השנייה יודעת מה היא רוצה מעצמה ומהחיים..יש אנשים שפשוט נולדו לעולם הבידור. אני מעולם לא הרגשתי ככה". 

כשהיילי פגשה את נועה

השבוע קפצה לבקר אותנו בארץ הקודש הכוכבת ההוליוודית היילי סטיינפלד! סטיינפלד, שחקנית אותה ודאי מסרטים כמ ו"פיץ' פרפקט', "באמבלבי", משימה סוף" ומלהיטים מוזיקלים כמו "Love Myself",  "Starving" ו""Let Me Go". הכוכבת לא רק הגיעה לארץ, אלא נפגשה עם הכוכבת עם הוויב הכי הוליוודי בביצה  - נועה קירל לארוחת ערב משותפת. היילי כמובן שיתפה את מפגש הפסגה המרגש בסטורי שלה אל מול מיליוני העוקבי שלה וקירל הצטרפה למעגל החברות של סטיינפלד שכולל בנות כמו סלינה גומז וטיילור סוויפט. 

© צילום מסך מאינסטגרם

קול חתן וקול כלה?

אז אפשר להירגע, עדי ביטי לא מתחתנת, אבל אנחנו זוכים לראות אותה בלוק נוצץ של כלה כשלצידה הנסיך, בר גרוצקי, במסגרת צילומי הפוסטר של המחזמר "בת הים הקטנה" שיעלה בחנוכה הקרוב ברחבי הארץ. ביטי סיפרה: "כל הילדות חלמתי להיות נסיכה מהאגדות. ההשתתפות במחזמר היא התגשמות חלום בשבילי". לצידם של גרוצקי וביטי, שהגיוס שלה לצה"ל נדחה כדי שתוכל לככב בהצגה, תשחק גם אילנה אביטל, שהמשיכה לפזר ערפל סביב השתתפותה בעונה הבאה של "הישרדות VIP", בתפקיד המכשפה.

© צילום: גבריאל בהרליה

הכל בסדר

ביממה האחרונה נפוצו שמועות כי הזמרת והשחקנית האהובה, רוני דלומי, הלכה לעולמה בטרם עת. דלומי חיה ונושמת ומקור השמועה הזדונית הוא בעומד פייסבוק פיקטיבי אשר הפיץ את השמועה כי הזמרת הלכה לעלמה בביתה בנסיבות מסתוריות. כאמור לרוני שלום, ולמרבה המזל לא מדובר ביותר משמועת פייק ניוז מרושעת.

© צילום מסך מאינסטגרם @ronidaloomi

השורדים הבאים?

לאחר עונת ה-VIP האחרונה והמוצלחת של "הישרדות", ברשת מתחילים לעבוד על עונה נוספת והחלו המגעים עם סלבס לעונה שתצולם בקרוב. בין הסלבס נמצאים: זוכי ״האח הגדול״ אסף גורן וישראל אוגלבו אשר מכירים אישית (אוגלבו אף הכיר בין גורן לשירן סנדל) והפיינסליטית שני גולדשטיין שהגיעה למקום השני בגמר ״האח הגדול״. שמות אלו מצטרפים לשמות נוספים שנטען כי הם כבר בטוח בעונה הקרובה: דנה רון, ירדן ג'רבי ועוד.

© צילום מאיה ברק

עד הקצה

השחקנית הישראלית שהפכה כבר לגמרי לבינלאומית, שירה האס, מחליטה ללכת צעד קדימה עם התפקיד החדש שקיבלה בסדרה שתשודר בנטפליקס גרמניה. האס עשתה שינוי קיצוני וגילחה את כל שערה! אז אם גם אתם דפדפתם בחשבון האינסטגרם שלה ותהיתם לאן נעלם שיערה השטני, אז זו לא החלטה אופנתית (או שאולי גם?) אלא חלק מהתפקיד, שאפו!

גם שנה אחרי

לפני כשנה שיתפה ירדן הראל כי היא ובעלה, שאליו נישאה לפני עשור, מתקשים להרות. לצד כל התגובות הטובות, גם הפעם, שנה לאחר החשיפה, הגיבה עוקבת להראל בעמוד האינסטגרם: "מרגיש לי קצת פייק כל החיוכים האלה לנוכח הכאב והתסכול שאת עוברת. נשמח לראות גם מהצד שאת מנסה להסתיר, מפני שכך זה לא אותנטי". הבלוגרית לא נשארה חייבת וענתה: "החיים מורכבים מכל מיני רגעים, טובים ומאושרים וכאלה שפחות", כתבה הראל בתגובה. "מדי פעם אני בוחרת לשתף ברגעים הקשים שאני חווה, אבל אותם קשיים לא בהכרח צריכים לצבוע את החיים שלי בעצב ודיכאון. איפה עובר הגבול בו אני צריכה לספק אותנטיות? אם אעלה תמונות פחות מחויכות, אז תרגישי שזה אותנטי? או שעבור אחרים אצטרך לפתוח כל בוקר בעדכון מה מצב הרחם והטיפולים שלי?". 

 
תגובות