רכילות בקטנה: המריבה של ליאל אלי ואון רפאלי מסרב להישרדות. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: המריבה של ליאל אלי ואון רפאלי מסרב להישרדות

השבוע ב"רכילות בקטנה": פרטים נוספים על מותו של קמרון בויס, הדרמה המתמשכת של קיילי וג'ורדן, הקאסט הנוסטלגי שהתאחד וגם: כל הפרטים על הקשר בין עומר אדם לג'יג'י חדיד

אם הייתם עסוקים מידי בזמרים וההופעות הבינלאומיות שהתרחשו השבוע ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

תפקיד ראשון

הדוגמנית ומשתתפת ״המירוץ למיליון״ , עומר נודלמן, תככב בקרוב על המסך שלנו בסדרה חדשה. נודלמן תשתתף בסדרת נוער ישראלית-בינלאומית בשם ״ספייידרז״ העוסקת במשפחה עם חיים כפולים התשודר בניקלודיאון. כפי שחשפנו, לצדה ישחקו נאיה פדרמן, קים אור אזולאי ויהודה בוחבוט. 

האיחוד

מעל לעשור עבר מאז שידור הפרק האחרון של קומדיית המצבים, "זואי 101", ואנחנו לא הפסקנו להתגעגע, אז איזה כיף שגילינו השבוע שאנחנו לא היחידים! מפגש איחוד מרגש נערך השבוע בין חברי הקאסט של הסדרה ביניהם: שון פלין, ויקטוריה ג'סטיס, מתיו אנדרווד ופול בוטצ'ר יחד עם יוצר הסדרה דן שניידר. לאחר המפגש כתב שניידר: "זה היה אחד הלילות המהנים ביותר אי פעם... צוות שחקנים נפלא אז, ואפילו טוב יותר שכולם בוגרים!". כמובן שלאחר המפגש החלו לחזור השמועות על החזרת הסדרה אבל אלו התנפצו כשנודע שהסדרה הבאה תעסוק בחייה הבוגרים של ג'יימי לין ספירס שלא נכחה במפגש בשל צילומים לסדרה חדשה.

 

 

עצבניים?

ביום שלישי האחרון נערכה ב"יס פלאנט" ראשון לציון הקרנת הבכורה של הסרט החדש בסדרת מהיר ועצבני - "הובס ושואו". בין המוזמנים הרבים שנכחו באירוע והגיעו לראות את הסרט החדש (ולאכול פופקורן כמובן) היה ניתן למצוא את רומי אברג'יל, הזוג מריה דומרק ורועי קורנבלום, אורין ג'ולי ועוד רבים. 

 

© צילום: שוקה כהן

 

הבלאגן ממשיך

למרות שעברו חודשים מאז הבגידה של טריסטן תומפסון וג'ורדן וודס בקלואי קרדשיאן – הרוחות רחוקות מלהרגע. גם השבוע המשיכו לצוץ ידיעות בנוגע לבגידה - בהתחלה הייתה זו קיילי ג'נר שהחליטה להוריד, ממי שהייתה שותפתה לבית עד לפני חשיפת הבגידה, ג'ורדן וודס, עוקב באינסטגרם. אך בהמשך נודע כי נקיטת הצעד הזה לא זעזע את וודס שטענה "אני אוהבת אותה, היא בת בית שלי. אני מקווה שהכל יגיע למקום בו להתבגר ולבנות את היחסים שלנו עם המשפחה שלנו ושנחזור להיות יחד יום אחד״.

 

© Gettyimages.il/Pascal Le Segretai

 

לא מצחיק?

זוכרים את הסרטון הקורע של ליאל אלי על כל הנשים אשר מצמידים לעומר אדם כמה דקות אחרי שפרסמו שמגי טביבי מנהלת איתו זוגיות (מה שהסתבר כלא נכון)? אז מה שקורה באינסטגרם כנראה לא נשאר שם, כי כמה לילות אחרי נפגשו במקרה השתיים במסעדה והנוכחים שהיו במקום טענו כי טביבי קראה לאלי ומהר מאוד נוצרה מתיחות בין השתיים. נדמה כי הסרטון שהיה אמור להיות מצחיק, לא יצר מצב כל כך מצחיק.

הבילוי הסודי

אם כבר עסקנו בעומר אדם - אלנה חדיד, אחותן הגדולה של ג'יג'י ובלה, חגגה יום הולדת ענק ומושקע באי במיקונוס. מלבד אחיותיה המפורסמות, נכחו גם לא מעט כוכבים ישראליים. אז מה הקשר של עומר אדם, אורטל עמר, ומושיק רוט? אז אם לרגע תהיתם, חוגגת היום הולדת, היא בת זוגו של מעצב השיער מפתח תקווה – אלעד עידן.

עצוב

בתחילת השבוע מתה המדובבת, רוסי טיילור, שהייתה אחראית מעל ל30 שנים קסומות לקולה של הדמות האייקונית והאהובה של דיסני - מיני מאוס. זהו לא סוד שמיני מאוס היא אחת הדמויות האייקוניות האהובות בעולם, אין אחד מאיתנו שלא גדל על דמותה והתאהב בקולה המיוחד. גם בעלה המנוח, וויין אלווין, דיבב במשך שנים לדמותו של מיקי מאוס עד למותו, ויחד הם יצרו ילדות קסומה לרבים מאיתנו. בנוסף, טיילור דיבבה בסדרות כמו ״משפחת סימפסון״ בה דיבבה את מרטין פרינס והתאומים שרי וטרי, בסדרה ״משפחת קדמוני״ בדיבוב פבל פלינסטון וגם ב״דרדסים״ וב״החבובות״. בוב איגור, מנכ״ל דיסני, ספד ואמר: ״מיני מאוס איבדה את קולה עם פטירתה של רוסי טיילור״.

 

דרך חדשה

לאחר שחשפנו לראשונה אצלנו על המגעים עם און רפאלי לעונת הVIP של "הישרדות", נודע כי רפאלי החליט לוותר על השתתפותו בעונה הקרובה. לעומתו, מי שתחזור אל תוכניות הריאלטי היא זוכת העונה השנייה של ״היפה והחנון״ ליטל סמדג׳ה מהצמד אלכס וליטל.

 

© צילום מסך מאינסטגרם @onrefaeli

 

הסבר מלא

לאחר שלכולנו נשבר הלב מהמוות הפתאומי והמפתיע של הכוכב - קמרון בויס, השבוע, לאחר המון תהיות ושמועות - התגלתה סיבת המוות האמיתית של השחקן. בויס מת בעקבות התקף אפליפסיה שעבר. כמה עצוב!

 

© צילום: gettyimges.ILJon Kopaloff

 

עד הקצה

השבוע נפתח "White Pool" - מתחם האקסטרים של ישראל בקניון "כפר סבא הירוקה", בהפקתו של מוטי לסרי, "חוגגים הפקות". במתחם רבע מיליון כדורים לבנים, אומגות, קיר טיפוס ועוד אטרקציות מגוונות לילדים שמעלות את האדרנלין ומבטיחות הנאה צרופה לכל המשפחה. לאירוע ההשקה הגיעו כוכב הילדים, דניאל מורשת, חברות להקת "פורמולה", אנג'ל ברנס וטניה לאורן, היוטיוברים אור יעקוב, יוני טובים ומתן צור ומיקה צור.

 

© צילום: אור גפן

 

בהפתעה

טלטלה לא פשוטה עברה השבוע על סופי טרנר וג'ו ג'ונאס שנאלצו להתמודד עם הבשורה כי כלבם האהוב מת. את האירוע הזה ככל הנראה לא ניתן היה לצפות, במהלך טיול שגרתי עם הדווגווקר (בייביסיטר לכלבים) נחלץ הכלב מהרצועה, רץ לכביש, נדרס ומת. דו"ח התאונה נמסר למשטרה רק יומיים לאחר האירוע וזאת בשל הסיבה שהשניים לקחו את אירוע הדריסה קשה מאוד ובחרו ללכת לטיפול כדי להתמודד עם זה.

מיני חתונה?

בסוף הקיץ תינשא כוכבת הריאליטי והדוגמנית, בר זומר, לבן זוגה, אביב כהן. רגע לפני החתונה המרגשת, התאמנו השניים על הלוק שלהם כחתן וכלה במסגרת צילומי "Trash The Dress" במגנום בר בנמל ת"א אליהם הצטרפו מריה דומרק ורועי קורנבלום, שאמנם טרם התחייבו לומר I DO, אבל מסקרן יהיה לא פחות לראות אותם עולים על בגדי כלה וחתן ליום אחד גם אם הם רק לצילומים.

© צילום: שי פרנקו

רומן על המסך

הדוגמנית,יעל שלביה, והשחקן, עומר חזן, לוהקו לסדרת נוער חדשה בשם "פלמ"ח" בה הם ישחקו זוג. חזן יגלם את אורי, הקיבוצניק מנהיג החבורה, ושלביה את בת זוגו בתפקיד משחק ראשון. הסדרה תשודר בשנה הבאה בערוץ טין-ניק ביס. מה דעתכם על הליהוק הצמוד?

© צילום מסך מאינסטגרם

מטורף!

ביום ראשון נערך מפגש מעריצים יחד עם שחקני הסדרה "דאנסטורי" המשודרת בערוץ "דיסני". במהלך המפגש צפו המעריצים בסרט במשרדי YES, שאלו את כוכבי הסדרה שאלות שעניינו אותם והצטלמו יחד. בשבוע הבא יוקרן הפרק האחרון לעונה השנייה של "דאנסטורי" שמשודרת ביס ואין עצובים כמונו שזה נגמר!

© באדיבות דיסני ישראל

פפראצי 

על אף לא מעט שמועות וידיעות כוזבות על הזוגיות, השבוע פורסמה ההוכחה הרשמית שאין רומן בין הזמרת ליידי גאגא לשחקן בראדלי קופר. הכל קרה כשהחלו להתפרסם תמונות צמודות של ליידי גאגא יחד עם דן הורטון, מהנדס שמע, שבעבר היה בזוגיות עם אוטום גוזארדי, כוכבת בברודווי. מעריצים רבים שגילו על הקשר מיהרו לכתוב זאת לאקסית של הורטון. גוזארדי לא נשארה אדישה להערות ובתגובה עוקצנית העלתה תמונה עם הכיתוב פניי פוקר ,שכן, כך נקרא אחד משירייה של ליידי גאגא.

בקרוב

כפי שחשפנו לראשונה אצלנו, בקרוב תצטלם סדרה חדשה ל"רשת 13" עם גורי אלפי, בה תשחק ליאנה עיון. מסתבר שלא רק עיון תשחק בסדרה אלא גם איל שקרצי ואדם שנל שלוהקו ל״בלאק ספייס״. מחכים לראות את התוצאה הסופית.

© ענת מוסברג
תגובות