זה הקטן גדול יהיה: מילדי פסטיגל לכוכבים הכי אהובים. צילום מסך מהאינסטגרם

זה הקטן גדול יהיה: מילדי פסטיגל לכוכבים הכי אהובים

מעבר לכוכבים האהובים, על בימת הפסטיגל מופיעים גם ילדים ויש כאלו שזכו להצליח כמו האנשים איתם הופיעו וכאלו שאף הגיעו לבמות הפסטיגל גם בגיל בוגר יותר. אז מי אלו הילדים שהפכו לשחקנים והזמרים המוכרים ביותר?

לא מזמן נחשפו הכוכבים שירכיבו את קאסט הפסטיגל בחנוכה, וכאן אצלנו נחשף לראשונה גם הנושא ושמו של הפסטיגל. אז רצינו לחזור איתכם קצת אחורה, אל ילדי הפסטיגל שכולכם מכירים.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

שירי מימון

נתחיל במי שהתחילה את דרכה המוזיקלית כילדת פסטיגל לצד אנשים שאם אתם לא מכירים אז ההורים שלכם בטוח כן. שירי מימון החלה אי שם בפסטיגל בשנת 1991 לצד טאלנטים כמו גידי גוב וחני נחמיאס. לאחר כמה שנים ראינו שוב את מימון בעונה הראשונה של "כוכב נולד" בה הגיעה למקום השני. הזמרת עם הקול הענק אף חזרה לבמות הפסטיגל לעוד שלוש פעמים נוספות. מאז, מימון טיפחה קריירת שירה מכובדת, הופיעה בברודווי, הגיעה לשפוט ב"אקס פקטור" וב"כוכב הבא" (סגירת מעגל מישהו?) והיא לגמרי מצדיקה את המעבר מילדת פסטיגל לכוכבת של ממש.

 

לירון כרקוקלי

אנחנו רגילים לכתוב על האחיות כרקוקלי ביחד, אבל פה נזכיר רק את לירון. אומנם לירון ואחותה טלי פרצו לתודעה שלנו עם השתתפותן ב"אקס פאקטור" ומאז הפכו לכוכבות ומוזיקאיות גדולות ומוערכות. אבל לפני כן, התחילה לירון כילדת פסטיגל בשנת 1999, אבל את התפקיד הראשי שלה בפסטיגל היא קיבלה בשנת 2001 לצד גלית גיאת וצביקה הדר או יותר פשוט - אתי ושמש. לאחר קריירת הפסטיגל, לירון הספיקה להשתתף בקלטות ילדים כמו "פיית הקסם" ,"מותק של בייביסיטר" ובתוכנית הטלווזיה "זום זום".

בן אל תבורי

הגיע הזמן לרענן את הרשימה עם חלק מהצמד הלוהט של המדינה - בן אל תבורי. תבורי היה ילד פסטיגל בשנת 2002 לצד טל מוסרי, מיקי גבע ונוספים. מאז פסטיגל 2002 בן אל מוכיח לנו מהי עבודה קשה וללא ספק ממשיך להוכיח את עצמו בתעשיית המוזיקה יחד עם החצי השני שלו, סטטיק. הזמר אף חזר לבימת הפסטיגל ביחד עם שותפו, סטטיק, וסגר מעגל.

 

שירה נאור

כמו תבורי, גם נאור הייתה ילדת פסטיגל בשנת 2002 לצד יהודה לוי, ליאור נרקיס, אלי ומריאנו, עוזי חיטמן ז"ל ונוספים. אמנם נאור עדיין לא חזרה אל בימת הפסטיגל, אבל אנחנו בהחלט רוצים לראות אותה שם שוב. מעבר לפסטיגל נאור מככבת על מסך הטלוויזיה שלנו בסדרות כמו "תאג"ד", "מועדון החנונים", "לה פמיליה", "גיבור אמיתי" ועוד. דרך אגב, אם לא ידעתם - נאור אחראית לדיבוב הדמות האייקונית שכולנו גדלנו עליה - דורה.

שירה נאור
שירה נאור © צילום מסך מפסטיגל 2002

עדי חבשוש

חבשוש אמנם אינה ילדת פסטיגל, אבל כן זכתה לרקוד על הבמה כשהייתה נערה צעירה בשנת 2003 לצד עפר שכטר. את חבשוש הכרנו ב"אחיות המוצלחות שלי", בדמות ליזו החיילת שגרמה לנו לצחוק מכל סצנה שלה. מאז עדי לא מפסיקה להיות לנו על מסך הטלווזיה בסדרות "תאגד", "צומת מילר" וגם היא חזרה אל במת הפסטיגל (ובמקרה זה גם היה לצד עפר שכטר) והפעם לא כרקדנית אלא כשחקנית.  

 

שירה לוי

גם שירה לוי היא ילדת פסטיגל שרקדה לצד הראל סקעת בפסטיגל 2004 לצד השיר שלו "לעוף". את לוי הכרנו בסדרת הילדים "סוסי פרא". ללא ספק לוי מוכיחה לנו מאז שהיא עובדת קשה על מנת שנמשיך לראות אותה על המסך, כמו רוב מי שברשימה שלנו גם שירה חזרה להופיע בפסטיגל בשנים עברו וגם השנה נראה אותה על הבמה.

 
© צילום מסך מהפסטיגל

עידו דנקנר

גם עידו דנקנר הוא חלק מהרשימה המכובדת שלנו. הזמר האהוב התחיל את דרכו כילד פסטיגל בשנת 2006 לצד אושרי כהן, רן דנקר, מה קשור ויעל בר זוהר. מאז דנקנר התפתח בתחום השירה עשה קאברים עם שגיא ביטבוקס ואפילו הגיע לתוכנית השירה "אמריקן איידול" ועבר את האודישן. את דנקנר ראינו גם בתוכנית הריאלטי "הכוכב הבא", אמנם הוא לא זכה אבל מבחינתינו הוא תמיד כוכב.

דין הפנר

כמו שאומרים - את הטוב שומרים לסוף, מי שסוגרת לנו את הרשימה היא דין הפנר שגם היא הייתה ילדת פסטיגל בשנת 2005. הפנר הראתה לנו לראשונה את כשרונה בדמותה של אמילי בסדרה "ראש גדול" וכבר אז התאהבנו בה. בשנתיים האחרונות הפנר מופיעה גם בסדרה "כפולה" לצד נועה קירל וריף נאמן ומככבת בשלל סדרות על מסך הטלוויזיה שלנו - מקווים לראות אותה חוזרת לבמת הפסטיגל. 

 
תגובות