רכילות בקטנה: בן זיני הגיע למיון בבית החולים. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: בן זיני הגיע למיון בבית החולים

השבוע ב"רכילות בקטנה": גל גברעם משיבה אש, אנה זק מתגברת על האקס, מיילי וליאם ממשיכים בדרמת הפרידה וגם: כל הפרטים על השוד של ג'יג'י חדיד

אם הייתם עסוקים מידי בחגיגות ט"ו באב ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

לאהוב את אנה

חצי שנה מאז הפרידה של אנה זק ממאמן הכושר שלה שחר ג׳נה, נדמה שכוכבת הנוער לגמרי המשיכה הלאה והנה עוד הוכחה לכך. הכוכבת המצליחה, שהייתה גם מתאמנת אצל האקס, העלתה השבוע סטורי מסטודיו האימונים החדש אליו הצטרפה אצל "אשר פיטנס". אם השם נשמע לכם מוכר זה מפני שהוא מאמן כוכבי נוער נוספים כמו רומי פרנקל, קים אור אזולאי, ברק שמיר, רועי סנדלר ונוספים. האם מכאן תגיע האהבה החדשה של אנה? נעדכן!

© אינסטגרם

אאוץ'

עוד זוג שהחליט להפריד כוחות הם ריף נאמן וניר אלדר. לאחר שלוש שנים של זוגיות צמודה במיוחד, השניים נפרדו, וכבר השבוע הצטלמה נאמן לקמפיין החורף החדש של תמנון, שם משמשת כפרזנטורית ושדרה עסקים כרגיל. מי שנבחר להיות בן הזוג בקמפיין הוא מישהו עם שם קצת דומה, אלמוג ריף - בן הזוג של קים אור אזולאי.

© אלכס ליפקין

הזמנה מיוחדת

בזמן שאנחנו נפרדים מהימים האחרונים של החופש הגדול ומתכוננים לקראת בואה של שנת הלימודים החדשה, יש מי שחוגגים בטקס הסמי-דתי המדובר של אחד הזוגות המפורסמים בעולם - "טקס יום ראשון" של קניה ווסט וקים קרדשיאן. מסתבר שהשבוע בין חבורת המקורבים לזוג הוזמנה לאירוע גם כוכבת הריאליטי, נופר מור. אם אתם תוהים לעצמכם מה הקשר בין הזוג הנוצץ למתמודדת העבר של "האח הגדול", אז נגלה לכם כי אחת משכנותיהם של המשפחה המפורסמת היא חברתה הטובה של מור שהחליטה להזמין אותה בתור בת זוג לאירוע. אנחנו מאוד רוצים לדעת איפה משיגים חברים כאלו!

תחת מתקפה

אחרי שסיימה את תקופת הלימודים בבית הספר, החליטה גל גברעם לנפוש עם חבריה בחופשה חלומית. כחלק מלא מעט תמונות וסטוריז שהחליטה גברעם לשתף באינסטגרם, הועלה סרטון בו היא קופצת למים בבקיני תחת הכיתוב "בואו למצוא אותי". הסרטון קיבל לא מעט תגובות שליליות כמו "איכס, דוחה! עלק כוכבת נוער" ולהן היא בחרה להגיב חזרה באופן ספציפי. גברעם לא הסתפקה בתגובה נפרדת לכל אחד והחליטה לעלות סטורי בנושא  "אני לא אשת חינוך או לא מתיימרת להיות דמות חינוכית וגם לא רוצה לשמוע שלוקחים ממני דוגמא כי גם אני כמו כל בן אדם עושה טוב ועושה רע".  

שוד ושבר

כל העולם דיבר על החופשה הפוטוגנית של ג'יג'י ובלה חדיד באי היווני מיקונוס (בו הן גם בילו במסיבה עם עומר אדם). אלא שמסתבר שמאחורי התמונות הנוצצות, מסתתרת חוויה קשה במיוחד: "אל תתנו לאינסטגרם לעבוד עליכם" כתבה ג'יג'י באחד מחשבונות האינסטגרם שלה (יש לה שניים) "נשדדתי. לעולם לא אחזור. בזבזו את הכסף שלכם במקום אחר". על פי אביהן של האחיות הדוגמניות, הבנות לא היו בבית השכור בו שהו בזמן הפריצה והן לא נפגעו. על פי הדיווחים מהחדידות נגנבו בגדים, ארנקים, משקפי שמש, תכשיטים וכאשר הזמינו את המשטרה המקומית - היא לא התייחסה אליהן ברצינות והן החליטו לקצר את הנופש ולעזוב את האי.

© gettyimages

תחבוש אותנו!

דניאל ליטמן לוהק לאחד מהתפקידים הראשיים בעונה השנייה לסדרת הדרמה הקומית האהובה - "תאג״ד". ליטמן ייכנס לעלילה בתור חייל חדש בשם עומר. כידוע, ליטמן יפגוש שם כוכבת נוער נוספת שהוא מכיר היטב - דנה לב (״כדברא״) שמצטרפת אף היא לעונה. עוד יככבו: עדן סבן, דין מירושניקוב, פיראס נסאר (״פאודה״) ונוספים.

© עדן נינוה ארביב, באדיבות yes

דרמה בבית החולים

כוכב הנוער האהוב, בן זיני, נאלץ להתמודד השבוע עם דרמה כואבת במיוחד שהסתיימה בבית החולים. זיני, חובב ספורט ואימונים קבוע, הבחין שהחלה לו שלפוחית קטנה ברגל אך לא ייחס לה חשיבות, מסתבר שזה הפך לשטף דם כואב ומציק מה שאילץ את הכוכב לעבור במיון בבית החולים ולעבור טיפול אצל הרופא. אך אל תדאגו יותר מדי, זיני המשיך בלו״ז הצפוף שלו ואף הרגיע בסטורי שלו כשכתב את מה שאירע וסיכם: ״עכשיו הכל בסדר״.

© אינסטגרם

בסטייל של סלינה

כבר שנים שסלינה גומז היא אחת הכוכבות הנערצות בעולם הבידור וכיאה לסטארית מובילה, גם הלוקים שלה והאיפור שלה זוכים לתשומת לב מיוחדת ובמרוצת השנים הפכה לאושיית סטייל מדוברת. כעת נראה כי גומז בדרך לעשות את מה שקיילי ג'נר, ריהאנה, קים קרדשיאן ועוד רבות כבר עשו לפניה - ולפתוח מותג ביוטי משלה. על פי הדיווחים מעבר לים, גומז הגישה בקשה לרישום מסחרי תחת שמה של מוצרי טיפוח כמו בשמים, קרמים, מוצרי קוסמטיקה, סבונים, שמנים, ומוצרים לשיער. אגב, זו לא הפעם הראשונה בה גומז תתנסה בעולם הביוטי, שכן בעבר היא הוציאה שני בשמים על שמה.

שקרים קטנים גדולים?

דרמה נוספת שהתרחשה בעולם הבידור, היא הפרידה המתוקשרת של הזוג מיילי סיירוס וליאם המסוורת׳. כזכור, הזוג נישא בחשאי והעולם עצר נשימה. קרובים לאקסים החליטו להאשים את הצדדים בנסיבות הפרידה - מהצד של מיילי נשמע כי לליאם יש הרגלי שתייה אשר הפריעו לסיירוס אשר ניסתה להציל את הזוגיות. אך מנגד לכך נשמע כי המסוורת' הוא זה שהיה מעוניין להרחיב את המשפחה ולטפח את הקשר, ואילו מיילי הייתה בעניין של להיות עם אנשים אחרים. מבולבלים? גם אנחנו!

© צילום: gettyimges.IL/Dia Dipasupil

על המסלול להצלחה

הדוגמן המצליח, אריאל בן עטר, נבחר להיות הפרזנטור הישראלי של רשת האימון המפורסמת והגדולה בעולם - F45 TRAINING. בן עטר מככב בקמפיין הישראלי של הרשת שצולם בסטודיו הראשון בישראל אשר ממוקם בנמל תל-אביב, מופיע כעת ברחבי העיר תל-אביב ובקרוב נראה אותו גם ב"נינג'ה ישראל".

© צילום: רן יחזקאל

Wannabe

זהו לא סוד כי קים קרדשיאן מעריצה את ביונסה. במשך שנים נטען כי כוכבת הריאליטי מעתיקה את סגנון הלבוש והביוטי של הזמרת ומנסה להיות חברה שלה - בעוד הדיווחים בהוליווד טוענים כי קווין בי לא ממש סובלת את קימי. כעת, גולשים ברשת טוענים כי קרדשיאן סף סוף הצליחה להשיג את מטרתה להיראות כמו ביונסה, שכן בתמונות חדשות שלה פניה של הכוכבת נראים כאלו עברו עוד הליך פלסטי - וכעת היא מזכירה את קווין בי יותר מתמיד. אז האם קים מנסה לגנוב את הפנים של ביונסה? החליטו בעצמכם...

לאן נעלמו הנעלמים?

המעריצים האדוקים של סדרת המתח לנוער, "נעלמים" (טין ניק ב-HOT) הופתעו לגלות השבוע שכל הפוסטים בעמוד האינסטגרם של הסדרה נעלמו כלא היו. בין אלו שטענו כי האקר פרץ לעמוד במכוון היו גם כאלו שהעלו ספקות האם קיים קשר בין מחיקת הפוסטים לבין העובדה שבתחילת שנת הלימודים הסדרה צפויה לחזור לעונה שלישית? נעדכן כי בהחלט מדובר בקידום מיוחד ברשתות לקראת העונה המסקרנת.

© באדיבות טין ניק

בשורות רעות

בשבוע האחרון, הרשת סערה בעקבות הפוסט החושפני של הדוגמן, ג׳וש קלוס, שטוען כי הזמרת, קייטי פרי, (איתה כיכב בקליפ ״ teenage dream”) הטרידה אותו מינית מול עשרות אנשים במסיבה. בפוסט שפירסם ג׳וש מתאר את תחושותיו, ההשפלה שהוא עבר בעקבות המאורע. מעריצי קייטי פרי לא נשארו אדישים והגיבו לעניין בכל דרך אפשרית ברשתות החברתיות.
 
© אינסטגרם

מוכנה!

השחקני המצליחה, עמית פרקש, מתרגשת יותר מאי פעם. הכוכבת המחוייכת התייצבה השבוע למדידות רשמיות עבור שמלת הכלה שלה לקראת החתונה ההולכת וקרבה עם בן הזוג יאיר יונס בספטמבר הקרוב. את המדידות עשתה פרקש אצל שרון טל, בבית האופנה של "משכית" כאשר הרפרנס בהשראת בית המלוכה הבריטי והדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון.

© אור גפן
תגובות