רכילות בקטנה: בן קיסר יוצא נגד ליגל רז. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: בן קיסר יוצא נגד ליגל רז

השבוע ב"רכילות בקטנה": נטע אלחמיסטר עוקפת את נועה קירל, קים קרדשיאן מודה, הרמיזה של עדן בן זקן וגם: למה הסתבך ברק שמיר?

אם הייתם עסוקים מידי בחגיגות ט"ו באב ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי: 

 

לא שותקת

למיילי סיירוס נמאס מהשמועות בנוגע לפרטי הפרידה שלה מבעלה ליאם המסוורת', כמו למשל טענות על כך שהיה מדובר בבגידה שגרמה לכל זה, סיירוס החליטה לפרסם ברשתות החברתיות תגובה חד משמעית בנושא ובין היתר כתבה: "אני מוכנה להודות בהרבה דברים, אבל אני מסרבת להודות שהנישואין שלי הסתיימו בגלל בגידה... אמרתי זאת בעבר וזה עדיין נכון - אני אוהבת את ליאם ותמיד אוהב".

© gettyimages.IL

איפה המספריים?

אחרי ששירת במדור קהילה במיטב, השתחרר בתחילת השבוע השחקן המוכשר, איל שקרצי. שקרצי שביחס לגילו הצעיר הספיק לשחק כבר בלא מעט פרויקטים, ביניהם - "זגורי אימפריה", "סוסי פרא" ו"ראש גדול", השתחרר בתזמון מושלם! כעת הוא מתחיל להצטלם לסדרה חדשה בשם "בלאק ספייס". הסדרה הקומית שיצר הקומיקאי גורי אלפי צפויה לעלות לרשת 13, לצידו ישחקו ליאנה עיון וליעוז הרוש.
 

כמה התגעגענו

השבוע פורסם השם של השיר החדש של כוכבת בינלאומית שהזכיר לנו כמה התגעגענו אליה. ריהאנה, שבתקופה האחרונה החליטה לקחת הפסקה מעולם המוזיקה, הקליטה שיר חדש בשם"Private Loving" ושמו דלף לרשת. ריר הייתה מעורבת גם בכתיבת השיר ומדובר בשיר הראשון מאלומה החדש, הראשון מאז שנת 2016. לא יכולים לחכות לשמוע אותו!
 
© gettyimages.il/Christopher Furlong

בלאגן

שנה וחצי אחרי הגיוס, הדוגמן, ברק שמיר, עושה בלאגן בצבא. כפי שאתם בוודאי יכולים לתאר לעצמכם, לשמיר יש לו"ז צפוף במיוחד בזמן שירותו הצבאי שכן, הוא מנסה לשלב איתו את עבודתו. נדמה כי העומס השפיע הפעם במיוחד על הדוגמן, כי בשבוע האחרון הוא טס לצילומים בקייב ושכח לעדכן בזה את מפקדיו. המפקדים לא ראו את זה בעין יפה והוא קיבל זימון למשפט שנגמר בסוף בנזיפה בלבד.
 
© צילום פרטי

מתחדשים

הסלבס עלו השבוע על לוקים קיציים במיוחד והתייצבו בהשקת ה-Galaxy Note 10 של סמסונג. אביב אלוש, הגיע פצוע לאחר שסדק את הצלע בצילומי סדרה חדשה בה הוא מככב, לצדו התייצבו שאר השגרירים המפורסמים של המותג: ניב סולטן, מרגי, טום אביב, אלין כהן, קים אור אזולאי ועוד...

© צילום: שוקה כהן

זיכרון ישן

"כמו גדולים" הינו מחזמר מקורי משירי הילדים ושירים אהובים אחרים של גדול הזמרים - אריק איינשטיין. המחזמר יעלה בדצמבר הקרוב בכיכובם של ישראל קטורזה, עומר חזן, קים אור אזולאי וכתריה. השבוע נודע כי גם הבת הצעירה לבית משפחת קלינשטיין, נועם - מצטרפת למופע המרגש. בעלילת המחזמר ישולבו שירים מתוך הקלטת המיתולוגית "כמו גדולים" ("אדון שוקו", "שבת בבוקר"), "אני ואתה", "עוף גוזל", "כשאת בוכה את לא יפה", "יש בי אהבה" ועוד... ממשפחת איינשטיין נמסר: "המשפחה מברכת על העלאת המחזמר ומאחלת בהצלחה להצגה ולצוות היוצרים והמבצעים".
 
© ערן לוי
 

תודה לפריס

קים קרדשיאן הודתה השבוע במה שחובבי בידור טוענים כבר שנים - פריס הילטון, חברתה הכי טובה לשעבר וסלבית מכובדת בפני עצמה, היא זו שהעניקה לה קריירה. בקטע מתוך העונה החדשה של "משפחת קרדישאן" שפורסם השבוע ברשת, קימי נשמעת אומרת לאחותה קלואי: "אני אעשה הכל עבורה. היא נתנה לי קריירה, פשוט כמשמעו, ואני לגמרי מכירה בעובדה הזו".

 

המרוויחים ביותר

המגזין הכלכלי "פורבס ישראל" חשף השבוע מי הם כוכבי האינסטגרם הישראלים המרוויחים ביותר ברחבי הרשת החברתית. במקום הראשון מובילה נטע אלחמיסטר, שהפכה מאושיית רשת לדוגמנית על של ממש והכנסותיה מהאינסטגרם עומדות על סכום של 5.5-3.5 מיליון שקלים. בהמשך הרשימה אפשר למצוא את נועה קירל במקום השני, אנה זק במקום השלישי, עדן פינס במקום הרביעי, יעל שלבייה במקום החמישי, בן זיני במקום השישי, אלין כהן במקום השביעי, קים אור אזולאי במקום השמיני, טיילור מלכוב במקום התשיעי וקווין רובין שסוגר את הרשימה ככוכב האינסטגרם המרוויח ביותר במקום העשירי.

© צילום מסך מאינסטגרם

אהבה חדשה

השבוע נחשפנו לראשונה לזוגיות החדשה של כוכב הרשת בן קיסר. קיסר שבעבר היה במערכת יחסים עם אושיית הרשת ליגל רז שם קץ באופן סופי לאפשרות קאמבק בין השניים כשחשף בוולוג האחרון את בת זוגו החדשה. ברת המזל שהופיעה בוולוג זו הדוגמנית אנה פינצ'וק, שאת פניה טרח קיסר להסתיר בסטורי במשך החודשיים האחרונים בהם התחילו לצאת. מי שפחות ראתה זאת בעין יפה זו האקסית שבאותו יום פרסמה סטורי ובו כתבה - "חברה חדשה? זה לא מה שאמרת לי כשהתנשקנו לפני שלושה ימים". הסיפור המוזר לא הסתיים כאן - ליגל העלתה השבוע פוסט מימיה ב"אמיגוס" לצד קיסר וכתבה: "אם יהיו כאן 10 לייקים, אני חוזרת אליו". כנראה שזה מה שהצליח כבר לעצבן את קיסר שהחליט להגיב בנושא בסטורי שלו וכתב: "אם כבר נכנעתי והגבתי לנושא, צריך שניים בשביל לחזור ל-זוג-יות... העולם התחרפן".
 
© צילום: the.capturist@ ואינסטגרם
 

חוגגות

להקת הבנות הבריטית ליטל מיקס חוגגת כשמונה יחד, מאז שזכו ב"אקס פקטור" הבריטי. לרגל המאורע הבנות ציינו את החגיגות באיך לא - סט תמונות פטוגני של בובות ברבי, כאשר כל בובה מייצגת חברת להקה אחרת. יש יותר טוב מזה?

 

פורמולה ללא מעצורים

מלהקת בנות אחת, אל להקת בנות אחרת - "פורמולה". השבוע נודע כי חבורת בנות קיבלה תפקיד אורח באחת מהסדרות הקומיות האהובות לנוער - "אחותי קפצה כיתה" שמצטלמת בימים אלו לעונה השלישית. אחרי שחשפנו כי דין הפנר הצטרפה לעונה, כעת נודע כי הבנות יגיעו לפרק אחד ואף הקליטו שיר שנכתב במיוחד לסדרה. העונה השלישית תעלה בהמשך השנה בערוץ KIDZ לצופי yes.

© באדיבות KIDZ

אשת אשכולות

אם תהיתם מדוע הכוכבת הכשרונית, עדן בן זקן עדיין לא הופיעה לכם על המסך בשונה מהרבה כוכבים אחרים שמשתלבים במגוון תחומים - מצאנו את התשובה שלכם. אחד ממעריציה של בן זקן שאל האם באיזשהו שלב היא תרצה להתפתח גם לתחום המשחק או הדוגמנות. לשאלה השיבה הזמרת בסטורי וכתבה: "היו כמה הצעות לשחק בסרטים וסדרות, יכול להיות שבעתיד אקח חלק בסרט או סדרה".
 
© צילום: דניאל שירמן

בדרך לחופה 

כמעט שנה עברה מאז שג'סטין והיילי ביבר נישאו בבית משפט בניו-יורק, וכעת סוף סוף מסיבת החתונה של השניים קרובה מתמיד. לאחר שנדחתה מספר פעמים, השבוע דיווחו אתרי הרכילות מעבר לים כי מסיבת החתונה תתקיים בחודש הבא, חודש ספטמבר וכי ההזמנות לאירוע החגיגי נשלחו השבוע.

 

מצחיקים במסך הגדול

לראשונה, שלישיית "מה קשור" מגיעים לקולנוע ויככבו בסרט עלילתי באורך מלא. במרכז עלילת הסרט, "לשחרר את שולי", עומד אביהו קהלני (ציון ברוך), אביו של שולי, שמגלה שבנו נחטף בקולומביה ושחרורו תלוי בתשלום כופר. הוא מחליט לטוס לקולומביה כדי לאתר את בנו - בניגוד מוחלט לעצת משרד החוץ.לצורך המשימה הוא מגייס את חברו הטוב נתי (שלום מכאלשווילי) ואת גיסו בצלאל (אסי ישראלוף). יחד עם קורל (לירון ויסמן), עובדת זוטרה בשגרירות ישראל, הם יוצאים למסע הצלה נועז הכולל מאבק בקרטל, שוד איברים והסתבכות עם מקומיים בכפרים. האם יצליחו לשחרר את שולי?

© צילום: רפי דלויה

 

תגובות