צעירים לנצח: הסלבס שלא השתנו במשך השנים. צילום מסך מהאינסטגרם

צעירים לנצח: הסלבס שלא השתנו במשך השנים

גם בתעשיית הבידור הזמן לא עוצר לרגע ובעוד שתהליך ההזדקנות לא פוסח על אף אחד, איכשהו תמיד יש יוצאים מן הכלל. הנה המפורסמים שממשיכים להיראות כאילו הם בני 20, גם הרבה אחריו

מכירים את הרגע הזה שאתם מסתכלים על הסלבס האהובים ומבינים שהם פשוט לא משתנים? אז כן, לא מזמן היה אתגר שהראה איך הזמן משתנה בעשר שנים, אבל יש כאלה שהוא כנראה עוצר בשבילם - אספנו בשבילכם את כל הכוכבים שפשוט לא הזדקנו לרגע!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

ג'ניפר אניסטון

ג'ניפר אניסטון פרצה לעולם המשחק בדמותה של רייצ'ל גרין בסדרה המצליחה "חברים", התפקיד גם זיכה אותה בפרס אמי וגלובוס הזהב. אחרי שני פרסים גדולים ועשר עונות על מסך הטלוויזיה, השחקנית המצליחה הגיעה גם למסך הקולנוע בתפקידים רבים ב"מארלי ואני", "לזרום עם זה", "אנחנו המילרים", ו"איך להיפטר מהבוס". בהמשך גם גלשה השחקנית לעולם סרטי הדרמה כשיחקה בסרט "עוגה" שזיכה אותה במעומדות נוספת לגלובוס הזהב. אבל הדבר שגם מעניין אותנו מאוד אחרי הכישרון וההצלחה של השחקנית היא העובדה שחולקת עם שאר הכוכבים ברשימה – מאז התפקיד הפורץ שלה ועד היום היא עדיין נראית אותה רייצ'ל שהצחיקה אותנו עד דמעות.

© צילום מסך מיוטיוב

טל מוסרי

כבר מאז שנות האלפיים המוקדמות טל מוסרי נמצא על מסכי הטלוויזיה שלנו בתוכניות כמו: "ששטוס", "האי", "השמיניה"... מוסרי המשיך לשחק בסדרות נוער כמו "גאליס","שוברי גלים" והנחה תוכניות רבות. בשנת 2015 הודיע כי הוא פורש מהנחייה בערוץ הילדים ולאחר מכן התגלה כי עבר לערוץ ניקלודיאון. בהמשך הדרך של מוסרי התחלנו לשים לב שהכוכב פשוט לא משתנה והתחלנו לתהות אם הוא באמת "טיימר" שנוסע בזמן.

 

ג'ניפר לופז

הג'ניפר השנייה ברשימה שלנו היא האחת שבאה לישראל לא מזמן, זוכרים? כן זאת עם הקול הכובש שהראתה לכולנו שגיל זה רק מספר והצליחה להדהים את כולנו בהופעה מצויינת. לופז ביקרה לאחרונה בפארק הירקון בתל אביב לרגל סיבוב ההופעות העולמי שלה. כמובן שלא שכחנו שג'יי-לו היא לא רק זמרת אלא גם שחקנית מצליחה, שכיכבה בלהיט "יפה במנהטן" ובעוד סרטים אחרים. אחרי הכל זה לא משנה מה תעשו, עדיין אי אפשר להתכחש לעובדה שהכוכבת לא נותנת לגיל להפריע לה.

© צילום: ארז עוזיר

רן דנקר

רן דנקר נמצא איתנו עוד מהתוכנית המצליחה "השיר שלנו", וכבר אז הוכיח את יכולותיו המרשימות כזמר ושחקן. לאחר "השיר שלנו", השתתף דנקר בשני פסטיגלים ובעוד סדרות וסרטים מצליחים כמו "דני הוליווד", "תא גורדין" ו"מוטלים בספק". רן דנקר פצח בקריירת שירה מצליחה במיוחד, הוציא לא מזמן את האלבום "משהו אחר" שמספר את סיפור חייו והחל לככב בסדרת הנוער "גיבור אמיתי" (ושב לשתף פעולה עם הכותב אורי גרוס). התקווה שלנו היא שהשחקן בן ה-35 רק ימשיך להופיע ולהפתיע בעולם המוזיקה והמשחק ולעולם לא ישתנה - לא רק מבחינה חיצונית - כ חוץ מקצת שיער פה ושם, נראה שהזמן עצר מלכת.

 
 

גל גדות

גל גדות כבר מזמן הפכה לבינלאומית, אך לפני שנכנסה לתחום המשחק היא הייתה מלכת היופי של ישראל לשנת 2004 - ואם שואלים אותנו אם היא תתמודד בשנה הבאה היא תזכה שוב. הכוכבת בת ה-34 כבר קטפה תפקידים נחשקים כמו ג'יזל בסרט "מהיר ועצבני", "וונדר וומן" וכיכבה בתפקיד הראשי בסרט "השכנים של ג'ונס". גדות לא מפסיקה להביא גאווה למדינת ישראל, להפתיע ולעשות את עבודתה בדרך הכי טובה שיש ואין ספק שעם או בלי תפקיד בסרט, גל גדות היא הוונדר וומן שלנו גם במציאות. אז הנה הצצה קטנה לתחילת הדרך של הכוכבת - כמה עבר ונראה שכלום לא השתנה...

 

עברי לידר

הזמר, עברי לידר, הוציא את אלבום הבכורה שלו, "מלטף ומשקר", בשנת 1997. מאז עברו הרבה מים בנהר ואלבומיו ושיריו זכו להמון הצלחות. מאז הזמר הוציא עוד המון להיטים כמו "מישהו פעם", "נסיכה שלי" ו"ומוגזם". הפרפורמר בן ה-45 הצליח לכבוש את כולנו, וכן גם אנחנו היינו בשוק שעברי כבר הגיע אל הגיל הזה, הרי מאז ההתחלה הוא נראה אותו דבר, חוץ מקריירה שהולכת ומתעצמת, הכל נשאר כמו שהיה.

 

וויל סמית'

רק לא מזמן קטף וויל סמית' עוד תפקיד אייקוני בתור הג'יני בחידוש לסרט הקלאסי של דיסני - "אלאדין". אבל אם נחזור אחרונה בכמה שנים טובות, נגיע לתפקיד הפורץ שלו בסדרה "הנסיך המדליק מבל אייר", שהייתה הצלחה מסחררת בשנות התשעים. לא הרבה לאחר מכן הופיע השחקן בסרט "גברים בשחור" בתפקיד הראשי. כאן רק התחילה הקריירה הארוכה והמצליחה שלו, והג'יני בן ה-50 (כן כן, 50) כיכב בעוד אין סוף להיטים כגון "היצ'", "היום השלשי", ו"יופי נסתר". אם נחזור שוב אחורה בזמן נגלה שלנסיך מבל-אייר הייתה גם קריירה מוזיקלית מוצלחת שהתחילה כשחבר לדיג'יי ג'אזי והקים את ההרכב "דיג'יי ג'אזי ג'ף והנסיך המדליק" שהיו הראפרים הראשונים לזכות בפרס גראמי. אנחנו מקווים לראות את וויל סמית' ממשיך לרקוד, לשיר ולשחק בסרטים בצורה הטובה ביותר (ובמקרה שלו היא לא השתנתה משנות התשעים).

 

הראל סקעת

הראל סקעת חגג לא מזמן את יום ההולדת ה-38 שלו' וכל מה שיכולנו לחשוב עליו הוא שלא שמנו לב לשום שינוי מאז השיר "לעוף" שביצע לפני 15 שנים בפסטיגל. בשנת 2006 הוציא סקעת את האלבום הראשון שלו שהגיע למעמד זהב, ובשנת 2009 הכוכב שנולד בתוכנית "כוכב נולד" נבחר לייצג את ישראל באירווויזון שם ביצע את השיר "מילים" והגיע למקום ה-14. לאחר מכן הפך שופט בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" למשך ארבע עונות וסגר מעגל. הזמר חגג את יום ההולדת עם בן זוגו ובנו בן השנה, למרות שלא נראה כאילו מזדקן בשום צורה.

 
תגובות