רכילות בקטנה: ברק שמיר יוצא עם ה-BFF של האקסית?. צילום: פרטי

רכילות בקטנה: ברק שמיר יוצא עם ה-BFF של האקסית?

השבוע ב"רכילות בקטנה": הזוגיות שנחשפה לאחר השמועות, לאיזה שידוך אחראית אלין כהן, עומר אדם מככב וגם: הדרמה של עדן חסון ואיתי לוי

אם הייתם עסוקים מידי בלהתכונן לחזרה ללימודים ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

אהבת חייו

במהלך סוף השבוע האחרון הרשת געשה בעקבות סרטון הצעת הנישואים של אייל גולן לבת הזוג במהלך תשעת החודשים האחרונים, דניאל גרינברג. ללא ספק, גולן וגרינברג הם הזוג הכי מדובר בתעשיית הבידור. לאחר זוגיות מתוקשרת ואף חתימה על הסכם ממון בין השניים, החליט גולן במהלך ארוחת ערב במסעדה בקפריסין, לכרוע ברך, לשלוף טבעת ולהציע נישואים לבת זוגתו. מזל טוב!

ממשיכה הלאה

לפני כארבעה חודשים הפאוור קאפל לשעבר, עומרי בן נתן ועדן פינס פירקו את החבילה. השבוע, לאחר שמועות רבו, חשפה פינס את הזוגיות החדשה שלה (והלא פחות פוטוגנית) עם דור רפאלי, אח של בר רפאלי. שמועות רבות צצו על הזוגיות בין השניים שנראו מבלים יחד בתקופה האחרונה, הדוגמנית החליטה לשים קץ לשמועות ופירסמה תמונה זוגית בסטורי שלה, מה שאומר כי השניים יחד באופן רשמי.

© צילום מסך מאינסטגרם


עושה זאת ובגדול

במהלך הסופ"ש הקרוב יעלה בנטפליקס סרט דוקומנטרי על חייו של הזמר טראוויס סקוט בשם "look  mom I can fly". הסרט יכיל קטעים של סקוט כשהיה קטן והחל לשיר ולנגן, וילווה אותו במהלך ההופעות והמעריצים שמודים לו על כך שהציל את חייהם בזכות המוזיקה שלו. נוסף על כך, נראה בסרט קטעים על הזוגיות עם קיילי ג'נר וההתמודדות עם האבאהות ובתם הקטנה, סטורמי.

© Jamie McCarthy/Getty Images_IL

קוטפת תפקיד

השחקנית האהובה, אביב פנקס (פלאשבק, נעלמים), מצטרפת לקאסט של סדרת הדרמה החדשה והמדוברת של yes, פלמ"ח. הסדרה תעסוק בתקופת ההעפלה לארץ ישראל, שתעלה בהמשך השנה בערוץ טין ניק. בנוסף, כפי שכבר דיווחנו בעבר, לצדה של פנקס יככבו כזוג השחקן עומר חזן המגלם את אורי והדוגמנית יעל שלביה המגלמת את רות ועבורה זהו תפקיד משחק ראשון. לא יכולים לחכות!

שילוב מלאכי

בקרוב יצא לאקרנים הסרט ״המלאכיות של צ׳ארלי״ בעיבוד קולנועי מחודש. מי שיבצעו את שיר הנושא של הסרט הן לא אחרות מאשר הזמרת לנה דל ריי, אריאנה גרנדה ומיילי סיירוס. דל ריי הכריזה כי השיר יצא לאור בעוד כשבועיים ושמו ״don’t call me angel״ ותיארה את השיר כ״חמוד וחריף״. אין ספק שהשילוב בין שלושת הזמרות מפתיע ואנחנו מצפים לשמוע את השיר בקרוב!

 

חברות לפני בנים?

אחרי זוגיות צמודה וקצרצרה בין ברק שמיר לדוגמנית, יעל שלביה, השמועות החדשות בביצה טוענות כי הדוגמן המשיך הלאה, עם לא אחרת מהבסטי לשעבר. כידוע, שלביה הייתה החברה הכי טובה של רומי פרנקל, תמיד היו השתיים צמודות באירועים ולא הפסיקו לפרסם לנו סטוריז מעלפים, עד ש... פרנקל, שמיר ורועי סנדלר הפכו לחברים טובים, ולאט לאט התפתחו הרגשות בין פרנקל לשמיר. מטעמם של שמיר ופרנקל נמסר כי הם אינם ביחד, אך לפני הורדת העוקב של שלביה מפרנקל, נראה כי בהחלט יש פה משהו... דרמה!

לא התלהבה
לא התלהבה © אינסטגרם

סוויפט נגד הבית הלבן

טקס ה-VMA ה-36 נפתח בהופעה של הזמרת האהובה, טיילור סוויפט, אשר זכתה בקליפ השנה. במהלך השואו הצבעוני, הייתה כתובת מאחוריה, בה כתוב- equality Act. אם תהיתם למה, אז זה מתייחס להצעת החקיקה שעלתה בארה"ב האוסרת אפלייה על רקע מיני, נטיות או מצב בריאותי. כאשר הזמרת עלתה לקבל את הפרס היא אמרה "כולנו זכאים לזכויות שוות אל מול החוק". בנוסף, עודדה לחתום בעד על עצומה ואף מתחה ביקורת על הבית הלבן.
© צילום: Gettyimages.IL/Jamie McCarthy‏

המשדכת

לאחר הדיבור הרב שהיה סביב הזוגיות של כוכבת הרשת, גל גברעם (18), עם השף, טום אביב (31), בגלל פער הגילאים – במהלך מסיבת הגיוס של גברעם, פרסמה חברתה, אלין כהן, שהיא זו שאחראית על השידוך בין השניים. אל המסיבה הגיעו כל החברים הקרובים והמשפחה של אושיית האינסטגרם, וחגגו לה במסעדה של לא אחר מבן הזוג.

© צילום מסך מאינסטגרם

גרסה ישראלית

כידוע, just dance הם בעצם סרטוני ריקוד מאויירים עם להיטים מוכרים, שאנשים נהנים להקרין את סרטוניהם ולרקוד לפי התנועות. הפעם, בהפקה הבינלאומית בחרו לבחור גם שירים ישראליים. מי הזמר שזכה בכבוד? עומר אדם כמובן, אנחנו כבר זוכרים את התנועות בעל פה...

 

גירל פאוור

השבוע, בנינג'ה ישראל, המתמודדת ספיר מאיר פישלזון סיימה את מסלול המכשולים בהצלחה, שברה שיא והיא האישה הראשונה שעברה את הקיר. כתוצאה מכך שהיא המתמודדת הראשונה שלחצה על הבאזר, השחקנית הישראלית והבינלאומית, גל גדות, שידועה בדעותיה לגבי העצמה נשית, התייחסה לזכייה והעלתה סטורי בו כתבה "אההה. האישה הראשונה בארץ לעבור את הקיר". שתי נשים שהן פשוט - וונדר וומן.

© אינסטגרם

רק רצו לחגוג

ביום ראשון האחרון, הגיעו אלפי ילדים, נערים, הורים ומשפחות שלמות לשדרות, על מנת לחגוג את סיום הקיץ עם הופעות של איתי לוי, עדן חסון, וכוכבי המירוץ למיליון – קארין ואריאל. רק שבזמן שהם מחכים בקוצר רוח לזמרים שיעלו אל הבמה, היו כאלה ששינו להם את התכניות. המצב הבטחוני התחמם, נשמעה אזעקה ונראו טילים משוגרים באוויר. רוב הנמצאים לא הצליחו לשמוע את האזעקה בשל הרעש וההמוניות, והיו כאלה שחשבו שזה בכלל זיקוקים. אחרי שהבינו באמת מה קרה – פיזרו את כולם לבתים, וביטלו את ההופעות. לוי אמר על המצב כי "הצטערתי מאוד אך נאלצתי להישמע להוראות ולבטל את ההופעה. בימים קשים אלו, אני מחזק את ידכם של תושבי הדרום, אתם הגיבורים האמיתיים. אבוא בהזדמנות הראשונה לשמח אתכם". חסון, שציין באותו יום את יום הולדתו ה-25, הגיב בצער גם הוא – "פעם ראשונה שחוויתי איתכם את החוויה הנוראית הזאת. שניה לפני שאני עולה לבמה, כולכם בריגוש ובשמחה מחכים להופעה, כבר צועקים לשמי ופתאום צבע אדום! לא הבנתי מה קורה, חשבתי זיקוקים. ילדים צועקים, מחפשים את אמא שלהם, אמא בוכה מחפשת את הבן שלה. הלב שלי גמור, פעם ראשונה שבכיתי מעצב ביום ההולדת שלי. אני אגיע אליכם להופיע שוב".

כולם על במה אחת

הטיקטוק לא מפסיק להשתלט על חיינו ובעיקר על חייהם של כוכבי הרשת, הפקות חנוכה הבינו את התופעה ונקטו בצעד מפתיע וחדשני. לראשונה בישראל: כל הטיק-טוקרים הגדולים יופיעו על במה אחת, במופע שכל כולו מוזיקה וריקודים. בין כל כוכבי הטיק-טוק יהיו: נבו עמרני והבסטי שירז שוקרון, מיכל מצוב, לירז טורק, אלרום, ליאון שניידרובסקי ועוד רבים. לא התפרסמו עדיין תאריכים, אך מכירת הכרטיסים תחל בקרוב.

האליטה שולטת

במהלך מסיבת העיתונאים שהתקיימה אתמול (ה') במדריד, הוכרז כי סדרת הנוער הדרמטית תחודש לעונה שלישית - וזאת רגע לפני העונה השנייה שתעלה בשבוע הבא בנטפליקס. גם אנחנו נכחנו שם וממש בקרוב תוכלו לצפות בריאיונות המלאים עם כוכבי הסדרה.

© Manuel Fernandez-Valdes/Netflix

חדשות חמות

השחקן עומר דרור נבחר ע״י מותג העל "CAROLINA HERRERA" להיות שגריר מותג הבישום החדש לגבר BAD BOY. דרור ישמש כשגריר המותג לפחות בשנה הקרובה ויימצא עצמו לצד כוכבים גדולים המובילים את המותג בעולם ביניהם: קמרון דאלאס, קארלי קלוס, אד סקריין ועוד... כבר בשבוע הבא יארח הכוכב את אירוע ההשקה של הבושם החדש יחד עם נציגי המותג מהארץ ומחו״ל.

תגובות