רכילות בקטנה: המהפך של לאלי ונטע בתפקיד בינלאומי. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: המהפך של לאלי ונטע בתפקיד בינלאומי

השבוע ב"רכילות בקטנה": קיילי ג'נר אוכלת אוכל יהודי, כוכבי הביצה חוגגים וגם: האם נועה קירל בדר לשיתוף פעולה חדש?

אם הייתם עסוקים מידי בחזרה לשגרה ולא הספקתם להתעדכן, גם השבוע עשינו לכם סדר בכל מה שקרה בעולם הבידור!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רגע לפני

עדן מאירי חגג השבוע שני אירועים משמחים במיוחד - יום הולדת 19 ואת גיוסו בסוף החודש הבא לצבא. בימים האחרונים השיק עדן סינגל שני "מה עשה לנו הזמן", שכבר מתברג בצמרת מצעדי ההשמעות בתחנות הרדיו ובין עשרת השירים המובילים בסרטונים החמים ביוטיוב עם מאות אלפי צפיות! אל המסיבה הגיעו כל החברים הטובים: נועה קירל ומרגי, ברק שמיר, אגם בוחבוט, גל זהבי, להקת פורמולה, עומר חזן ועוד. גם ריף נאמן שכבר שללה את השמועות בעבר, נכחה במקום והשניים נמנעו מלהתייחס במסיבה לשמועות על כך שיש בכלל משהו רומנטי ביניהם.

© צילום: דור ערבה

סולחת

ברוח חודש אלול ויום הכיפור המתקרב, נראה כי קלואי קרדשיאן החליטה למחול ולסלוח לבן זוגה לשעבר ולאבי בתה טרו, טריסטן תומפסון אשר בגד בה בתחילת השנה יחד עם חברתה הטובה של אחותה קיילי. בראיון חדש קרדשיאן סיפרה כי החליטה להזמין את תומפסון למסיבת יום ההולדת של בתם, שהתרחשה זמן קצר לאחר פרידתם וכי היא מצידה: ״סולחת ולא נוטרת טינה. מבחינתי הפרק הזה סגור ואני רוצה שכולנו נהיה מאושרים״. בבכורת העונה החדשה של הריאליטי המשפחתי, קרדשיאן חשפה כי לאחר הבגידה והפרידה טריסטן עדיין חיזק אחריה וניסה לנשק אותה, אך למרות זאת לא התרחש קאמבק זוגי, אם כי קלואי המשיכה הלאה.
 
© איסנטגרם

כוכבת 

השבוע נודע כי נטע ברזילי תיקח חלק בסרט החדש והמסקרן של נטפליקס ״אירוויזיון״, שיעסוק בתחרות הזמר האירופאית הידוע ויעלה בשנה הבאה. הסרט עוסק בצמד מוזיקאים איסלנדים שנשלחים לתחרות האירופאית ויככבו בו הקומיקאי ויל פארל, דמי לובאטו, רייצ׳ל מקאדמס ועוד. הסרט אף צולם בחלקו במהלך האירוויזיון בישראל בחודש מאי, אך נטע צילמה את החלק שלה בצילומים שנערכו בלונדון בשבוע שעבר ועל פי הדיווחים היא תגלם בסרט תפקיד ואף תשיר בו.
 
© צילום: דניאל קמינסקי

כיף כיפליים

אם כבר עסקנו בעינייני אירוויזיון, לאור ההצלחה המסחררת של מופע הקיץ, משה פרץ יוצא במופע נוסף ומרגש באמפי קיסריה הכולל את שיריו החדשים מתוך האלבום החדש שיצא השנה ובנוסף, תתארח בו אלני פוריירה, מי שהגיע למקום השני באירוויזיון 2018 מיד אחרי נטע שלנו. "כבר מהרגע הראשון שצפיתי בה באירוויזיון זיהיתי את הכישרון והווקאליות הפנומנאליים שיש לאלני. אני שמח להיות הראשון שמארח על במת קיסריה כוכבת בינלאומית ומתרגש מהחיבור והאנרגיה הלטינית שהיא תוסיף למופע" מסר פרץ, וגם הזמרת פוריירה סיפרה כי: "כבוד גדול עבורי לשיר יחד עם אומן מוכשר שזכיתי להופיע בכל העולם עם הלהיט שלו 'קרמלה'. עבורי זו סגירת מעגל לשיר לצידו על במה אחת מול אלפי אנשים".

 

חושפת

השחקנית האהובה, קמילה מנדס, המוכרת לנו בעיקר מהסדרה "ריברדייל", חשפה בראיון למגזין ״Woman’s health” שכאשר הייתה בשנה הראשונה שלה בקולג׳ בניו יורק, יצאה לדייט והותקפה מינית באמצעות סם אונס. את החוויה הזו היא גם הראתה על המסך בסדרה, שם כמעט והותקפה מינית.

© Gettyimages.il/Jason Kempin

אופנתית

אחרי שנבחרה כפרזנטורית החדשה של "KIDS-KIWI", רוסלנה רודינה לא מסתכמת רק בזה ובעונת הסתיו-חורף החדשה של המותג ישיקו קולקציית קפסולה בשיתוף פעולה ייחודי עם הדוגמנית המצליחה והאהובה שדאגה לכמה לוקים עדכניים לילדים ואולי גם על הדרך עבור בנה, יאן. כזכור, בעבר מי ששימשה כפרזנטורית של המותג היא כוכבת הרשת, דניאלה קריסטיה.

© דניאל אלסטר

הפתעה!

לא עוד השקת בית אופנה, קו איפור או ליין בגדים חדש בכיכובה - הדבר הבא שריהאנה משיקה הוא האלבום התשיעי שלה ויש לנו סוף סוף תאריך! רירי אישרה כי אלבומה החדש צפוי לצאת בדצמבר ואנחנו לא יכולים לחכות לכך!

© Gettyimages.IL/Dimitrios Kambouris‏

באים לשמח

סטטיק ובן אל ומיקי מוכתר הגיעו השבוע להופיע ולשמח את ילדי מרכז שניידר לרפואת ילדים, במסגרת אחר הצהריים של כיף שהפיקה עבורם חברת jump&onot בתוך בית החולים.הפרזנטורית אנה ארונוב הגיעה היישר ממסיבת הרווקות והפעם בצד המשמח כשחילקה בלונים לילדים והוריהם - עוד הגיעו לשמח את הילדים: שרית פולק החצי השני של סטטיק, אביבה תבורי ובנותיה, טהוניה רובל, אלכסה דול, אריאל וקארין מהמירוץ למיליון, כוכבות הילדים נוי והדר, שרונה מרלין, רוית אסף ועוד...

© רפי דלויה

אזרח חדש

זוכה "2025", דומיניק שרמן, השתחרר השבוע מהצבא. שרמן התגייס בגיל מאוד מאוחר לאחר שעשה מאמצים רבים לשכנע את צה"ל שאכן יש לו מה לתרום למדינתנו. "התגייסתי לצה"ל ב-2016 עם 100 אלף שקל חובות ודירה שכורה שלא היה לי כסף לשלם את השכירות שלה, במהלך השירות שלי הייתי עובד בסופי השבוע כברמן ובכל חופשה שהייתה לי ולאט לאט צמצמתי את החובות, לקראת סוף השירות שלי נקראתה בפניי ההזדמנות להשתתף ב-2025 ובעקבות המקרה החריג ובעקבות כך שהייתי מעביר המון הרצאות, צה"ל הסכים לתת לי את האישור להשתתף בתוכנית ולנצל את ההזדמנות הזו. במהלך השירות ניצחתי בתוכנית וחזרתי לעוד ארבעה חודשים בתל השומר, ביחידת האם שלי והיום השתחררתי..."

© צילום פרטי

שיהיה בתיאבון 

קיילי ג׳נר היא לא רק המיליארדרית הצעירה בעולם, אם מסורה לסטורמי ואושיית אופנה וביוטי, אלא היא גם חובבת בישול, שמרבה להעלות לסטורי את מיטב המאכלים השונים שהיא מבשלת והשבוע ג׳נר בישלה משהו שהיה לנו מוכר מיוחד - קניידלעך! כן, אותן הקציצות מקמח מצה שמוכרות לנו מחג הפסח ונחשבות למאכל יהודי מסורתי. מסתבר שקיילי ממש מחבבת את הקציצות וכתבה בסטורי: ״הכנתי את הקניידלך הכי מושלמים שיש הלילה. אז פעם הבאה בליל הסדר? 
 
© צילום מסך מהאינסטגרם

צמד חמד

האם מתבשל לו שיתוף הפעולה הגדול הבא במוזיקה הישראלית? לאור העובדה כי נועה קירל וסטטיק בילו השבוע באולפן ההקלטות יחד, נראה כי התשובה היא לגמרי כן. אגב, זו לא הפעם הראשונה שצמד הזמרים משתפים פעולה, שכן קירל בעבר הקליטה קטע לשיר ״זהב״ של סטטיק ובן אל, שלבסוף לא נכלל בתוצאה הסופית.
 
© צילום מסך מהאינסטגרם

מעוררת השראה

הזמרת האהובה, דמי לובאטו, העלתה פוסט חושפני לחשבון האינסטגרם שלה בו היא מדברת מהלב. הזמרת שיתפה את עוקביה בתמונת בגד ים ללא פוטושופ. לובאטו חשפה כי בעבר, כל תמונות הביקיני שהעלתה היו מרוטשות וכי היא איננה מעוניינת להמשיך בזאת. ״הנה אני, אמיתית לגמרי ואני אוהבת את עצמי ואתם צריכים לאהוב את עצמכם״.

מלאכית בצהוב

רגע לפני שתגיע לארץ בשבוע הבא, כוכבת ״כמעט מלאכים״ והזמרת, לאלי אספוסיטו, החליטה על שינוי מרענן בשיער והחליטה לצבוע לבלונד. האמת שלרגע התבלבלנו אם מדובר בך או בחסמין...

אש בעיניים

בר מיניאלי תכנס לתפקיד אנני בחנוכה הקרוב. מיניאלי שכיכבה בסדרות מצליחות כמו "צפוף", "קופיקו", "כפולים", "אחותי קפצה כיתה" ועוד, היא אנני הישראלית היחידה בגרסה הנוכחית שלא תצטרך פאה כי היא ג’ינג’ית במקור.

© צילום: דור זינגמן

מבקשת סליחה

לאחר הכרזתה הדרמטית של הרפארית, ניקי מינאז׳, ביום חמישי בערב, כי היא פורשת מעולם המוזיקה לטובת הקמת משפחה - יום לאחר פרסום הציוץ, מינאז׳ מתנצלת בפני מעריציה על הדרך האינטסיבית שבה שפירסמה את ההודעה. בנוסף היא מסרה כי אין מה לדאוג, והיא עדיין כאן בשביל לדבר עם מערציה ואוהבת כל אחד ואחת מהם. 

© אינסטגרם

חוזרים לעבר

רגע לפני תחילת צילומי סדרת הנוער החדשה של טין ניק, ״הפלמח״ בכיכובם של עומר חזן, אביב פנקס ויעל שלביה, כעת נודע כי גם כוכבת ״שכונה״ - עומר גולדמן וכוכב ״נעלמים״, דולב מסיקה, מצטרפים גם הם לפרויקט שיראה אור בשנה הבאה. הקאסט נפגש השבוע להקראה ראשונה לקראת היציאה לצילומים באוקטובר.

© צילום: אינסטגרם

רואים כפול

התאומות נוי והדר והתאומים ממן מכוכבי העונה הנוכחית של "המירוץ למיליון", נבחרו לככב בקמפיין של חברת "פלאנט" - יבואני ומשווקי שעוני יוקרה. הבחירה בקונספט התאומים באה להמחיש את המסר שיש מוצרים שנראים אותו הדבר אבל רק אחד אמיתי לגמרי - ואותו רוכשים ביבואנים רשמיים. מקווים שזה לא  יצר מחלוקות על הסט לגבי זהות התאום המקורי.

 

נוי והדר
נוי והדר © ICONZ by Medio
תגובות