אחשלי: לי בירן וקווין רובין יככבו בסדרת נוער ברשת. צילום" באדיבות יחסי ציבור

אחשלי: לי בירן וקווין רובין יככבו בסדרת נוער ברשת

החברים הטובים מהילדות, לי בירן וקווין רובין ישתפו פעולה לראשונה בסדרת נוער חדשה שיצרו. כל הפרטים

השחקן לי בירן נמצא בשנה עמוסה במיוחד, אחרי תפקיד מוצלח בשתי עונות של "פוראבר", ליהוק לשתי סדרות לקהל הבוגר יותר, שחרר להיטים חדשים ואף ידיעה על כך שהוא מתכנן סרט עתידי עם אליאנה, כעת נודע כי הכוכב, שהוא בעל חברת הפקות משלו (Rowbot), שותף ביצירת סדרת נוער חדשה שתשודר כולה ביוטיוב.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בירן חבר ליובל סגל ("הפיג׳מות", "אחותי קפצה כיתה") ולקווין רובין והשלושה יצאו בקרוב לדרך עם סדרה פרי עטם שתקרא "אחשלירוח" - מדובר בסדרה קומית חדשה לנוער בגילאי 14 ומעלה שתשודר פעמיים בשבוע.

הסדרה תגולל את סיפורו של גיא (רובין) שעקב עצלנותו נזרק מביתו על ידי בת הזוג שלו, המציעה לו חזרה לבית תמורת שינוי התנהגותו לטובה. עקב עזיבתו, גיא מוצא דירה זמנית לגור בה. בזמן שהותו בדירה חייו משתנים מן הקצה אל הקצה כשהוא מגלה שחתם על חוזה שכירות עם השטן. חתימתו של גיא על החוזה מאפשרת לרוח רפאים הזויה ושנויה במחלוקת (בירן) לרדוף אותו.

רובין, חברו הטוב של בירן עוד מילדות, שיתף פעולה בשנה האחרונה דווקא עם בת הזוג של בירן - אליאנה תדהר בפרויקטים כמו: הנחיית ״נינג׳ה ישראל״ והשתתפות בפסטיגל הקרוב.

 

בין השחקנים הנוספים שיופיעו בסדרה נוכל לראות את תובל שפיר, טל טירנגל, אסף פריאנטה, ירדן לויתן, ובנוסף הופעות אורח של השחקנים המוכרים: אליאנה תדהר, עודד פז, אילן רוזנפלד ועוד.

העבודה על הסדרה ארכה כשישה חודשים, כאשר סגל הוא התסריטאי הראשי והבמאי של הפרויקט. העונה הראשונה של ״אחשלירוח״ תכלול 12 פרקים באורך של כ-13 דקות לפרק. לכל מי שכבר דואג נספר שהעונה השנייה צולמה גם כן ונמצאת בשלבי עריכה בימים אלו.

גם קווין מועמד בנבחרי הרשת של פרוגי - לחצו כאן להצביע

תגובות