ברוח הבחירות: הסלבס שהביעו  דעה פוליטית. צילום מסך מאינסטגרם

ברוח הבחירות: הסלבס שהביעו דעה פוליטית

תקופה גדושה בפוליטיקה מגיעה לשיאה היום (ג'), עם הבחירות לכנסת ה-22 ובשיח כיום, לא מעט אמנים חוששים להביע את דעתם הפוליטית. אז מי הם המפורסמים שלמרות זאת הביעו בציבור את דעתם הפוליטית?

בשנים האחרונות יותר ויותר סלבס בביצה המקומית חוששים להביע דעה פוליטית, אלא שהכוכבים הבאים החליטו למרות החששות של חבריהם למקצוע לא לשמור בבטן - ולהביע בפומבי את עמדתם הפולטית.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

איתי לוי

כשהזמר נשאל לאחרונה בראיון מי ייקח בבחירות לדעתו הוא ענה "הטוב ביותר ייקח" וכשהמראיין שאל את לוי מי הוא לדעתו הטוב ביותר, הכוכב ענה כי זה "מי שנמצא שם שנים" - ובכך רמז למעשה כי הוא תומך בראש הממשלה המכהן בנימין נתניהו.

© דורון סרי

רותם סלע

הדוגמנית והמנחה הייתה במרכזה של סערה פוליטית יותר מוקדם השנה, לאחר שביקרה את דבריה של השרה מירי רגב בסטורי שעורר סערה: "מירי רגב יושבת ומסבירה לרינה מצליח שהציבור צריך להיזהר כי במידה ובני גנץ ייבחר הוא יהיה חייב להקים ממשלה עם הערבים רינה מצליח שותקת... ואני שואלת את עצמי, למה רינה לא שואלת אותה בתדהמה - ומה הבעיה עם הערבים?...מתי לעזאזל מישהו בממשלה הזו ישדר לציבור שישראל היא מדינת כל אזרחיה, וכל בני האדם נולדו שווים? גם הערבים רחמנא ליצלן הם בני אדם?". סלע זכתה להתייחסות מראש הממשלה שענה לה בסטורי משלו: "רותם סלע היקרה, קראתי את מה שכתבת. קודם כל, תיקון חשוב - ישראל היא לא מדינת כל אזרחיה. לפי חוק יסוד הלאום שהעברנו, ישראל היא מדינת הלאום של העם היהודי - ושלו בלבד. כמו שכתבת, אין שום בעיה עם אזרחי ישראל הערבים - הם שווי זכויות ככולנו וממשלת הליכוד השקיעה במגזר הערבי יותר מכל ממשלה אחרת...". 

© צילום מסך מאינסטגרם

אביבית בר זוהר

כוכבת "האח הגדול" לא מהססת להביע את דעתה במגוון נושאים, גם בפוליטיקה. בר זוהר פרסמה סרטון תמיכה בו היא מביעה תמיכה עד כדי דמעות בראש הממשלה נתניהו: "בנימין נתניהו הוא איש מוערך בכל העולם כולו וכמה עצוב שדווקא פה הוא לא מוערך וזה כואב לי, זה צובט לי בנשמה.. הוא האבא של כולנו.. בנימין נתניהו אני אוהבת אותך ואת המשפחה שלך, אני מוקירה לך תודה ומעריכה כל מאית של שנייה שהגנת עליי ושישנתי טוב בלילה". 

© באדיבות יחסי ציבור

שירן סנדל

השחקנית חשפה במהלך שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה כי בבחירות שנערכו בחודש אפריל האחרון היא הצביעה למפלגת "כחול-לבן" של בני גנץ ויאיר לפיד. לאחר הפרסום סנדל קיבלה תגובות קשות, אליהן היא הגיבה בפוסט שפרסמה בנושא בו כתבה: "..אני רוצה להודות לכל הודעות התמיכה שקיבלתי מכולכם בסוף שבוע הזה. זה לא מובן מאליו. קיבלתי אלפי הודעות מלאות באהבה וזה רק מוכיח כמה שאהבה חזקה יותר. טוב ינצח את הרע. וגם למי שכתב הודעות מלאות קללות אני מאחלת בריאות ושמחה בלב, והלוואי שילמדו להביע את דעתם בצורה נעימה לקריאה..".

© אור גפן

עידן עמדי

בראיון ל"ידיעות אחרונות", דיבר הזמר בפתיחות על עמדתו הפוליטית: "אני ממש לא המוזיקאי הימני היחיד בארץ. אני חושב שיש עוד הרבה, פשוט חושב שיש עוד המון שמפחדים, מעדיפים לא להגיד את דעתם כי הם חושבים אולי שקהל שחושב אחרת מהם לא יגיע. זה לא נכון, אני לא צריך להסכים על כל דעה עם כל אחד מהקהל שלי. אני אוהב אותם והם אוהבים אותי בגלל שבסופו של דבר אנחנו אנשים קצת יותר בוגרים משצריך להסכים על כל דבר". בת הדודה שלי נהרגה בפיגוע בקו 18 בפברואר 1996.. הטרגדיה המשפחתית גורמת לך מגיל מאוד צעיר להבין איפה אתה חי". 

© אביב לוסקי

שלומית מלכה

הדוגמנית נשאלה במהלך ראיון למי היא מתכוונת להצביע בבחירות שהתקיימו באותה התקופה היא אמנם לא הסגירה למי הקול שלה כן הולך, אלא ענתה כי היא תצביע "לא ביבי" בתוספת חיוך.

© צילום מסך מאינסטגרם

 

תגובות