Best friends forever? הסלבס שכבר לא החברים הכי טובים. צילום מסך מהאינסטגרם

Best friends forever? הסלבס שכבר לא החברים הכי טובים

בעולם הבידור יש המון בסטיז נוצצים, אך ישנם כאלה שלצערנו חתול שחור עבר ביניהם ופירק את החבילה. חושבים שאייל ואופירה המציאו את הגלגל? תחשבו שוב

לא לכל חברות מדהימה יש סוף טובאם כי לכמה אכן ישבעולם הבידור קיימים לא מעט בסטיז אהובים שחגגו את החברות הנוצצת במשך שנים ארוכותאך לצערנו הסתכסכו והחברים הטובים שהיו פעם - כבר לא.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קיילי ג'נר וג׳ורדן וודס

ה-BFF הנוצצות בעולם הסלבס מזמן פירקו את החבילה, וזאת כאשר ג׳ורדן וודס החליטה לבגוד במשפחת קרדשיאן-ג׳נרב כך שגרמה לבגידתו של בן זוגה של קלואי (אחותה הגדולה של קיילי) איתה. הסיפור הזה גרם לכך שקיילי העיפה את הבסטי לשעבר מהאחוזה המדהימה שלה, וכך וודס חזרה להתגורר בבית אמה עם הרבה בושה. אאוץ׳.

© Gettyimages.il/Pascal Le Segretai

אסי עזר ובר רפאלי

הרבה לפני רותם סלע ולפני דפנה לוסטיג, החברה הטובה של אסי הייתה לא אחרת מבר רפאלי. לאחר שרפאלי החליטהלדחות (לא ממש בעדינות) את ההצעה הנכבדת של חברה הטוב עזר לשחק כדמות ראשית בסדרה שיצר בעצמו, להיות איתה, השניים נקלעו למריבה לא כל כך נעימה על אמון ויושר. את הסדרה כתב המנחה עם ביסוס לחייה של הדוגמנית, מה שדרש ממנו לא רק לחפש שחקנית חדשה, אלא גם לשנות את התסריט כולו. עזר אמר לא פעם כי אותה תקופה היא אחת הקשות שעבר, אבל כנראה שסוף טוב הכול טוב, כי בזמן הנחיית האירוויזיון השניים השלימו והניחו בצד את כל המחלוקות, אך השניים עדיין לא חזרו להיות הבסטיז שהיו.

© צילום: שוקה כהן

קווין רובין ורז ספני

אז אמנם הם טוענים שנפרדו ברוח טובה (על אף שיר שטען אחרת). השניים הללו היו החברים הכי טובים והקימו את ״חיים בחארטא״, הפרידו כוחות, ופנו למסלולים שונים אך די דומים. השניים מתפעלים ערוצים יוטיוב נפרדים ומצליחים במיוחד אך נדמה שכבר לא יחזרו לאחד כוחות ברשת.

© צילום: רפי דלויה

טיילור סוויפט וקייטי פרי

אז נכון, החברות הכי טובות השלימו בשנה האחרונה ולגמרי איחדו לנו מחדש את הלב, אבל אי אפשר לשכוח את המריבה הענקית בין השתיים שגרמה להרבה דם רע. אחרי סיפור קצר עם שוחד (או שלא?) לרקדניות הקבועות של סוויפט מצד פרי, שירים עם מסרים אחת כלפי השנייה והמון שייד, השתיים החליטו להפסיק עם המריבות, פרי אפילו השתתפה בקליפ של סוויפט, אך עדיין לא חזרו למה שהיו. אולי יש תקווה להופעה משותפת שתגרום לקאמבק ממשי?

© Gettyimages

לאנה פרייה וג׳ניפר מוריסון

שתי הכוכבות מסדרת הדרמה-פנטזיה האהובה, ״עד עצם היום הזה״, כנראה כבר לא החברות הטובות שהיו פעם. השתיים לא התראו מאז צילומי הסדרה, הורידו עוקב באינסטגרם וסוואן קווין מזמן כבר לא. השתיים היו האויבות הכי גדולות שהפכו לחברות הכי טובות בסדרה, אבל כנראה שבחיים האמיתיים הכל הפוך. מקווים שיחזרו!

אופירה אסייג ואייל גולן

נכון, שמעתם על הריב הזה כבר רבות וכולנו יודעים אותו בעל פה, אך אי אפשר שלא להזכיר אותו. אחרי הסרת עוקב שלאייל גולן באינסטגרם למקורבים רבים שלו, כולל אופירה אסייג, היא מצידה לא שתקה והביעה את זעמה על כך ואתהיעלבותה מהעניין. מצד אחד זו הסרת עוקב פשוטה, ולאנשים רבים הצעד נראה ילדותי וטיפשי, אך מצד שני בעיניי אייל אלוהאנשים המקורבים לו ונראה שאסייג אינה אחת מהם. מאז השניים התווכחו בתוכנית של אופירה וברקו, גולן כבר הספיקלהוסיף עוקב לעוד כמה אנשים מלבד אופירה ואופירה הורידה לו עוקב גם היא. אז אחרי חברות של שנים הכל נגמר, סופית?

תגובות