אל דבר איתי: השיר של בלאגן מדבר על הפרידה של קווין ורז?. צילום מסך מיוטיוב

אל דבר איתי: השיר של בלאגן מדבר על הפרידה של קווין ורז?

הלהיט החדש של חבורת "בלאגן" עם רון נשר יצא לאוויר, אך האם הוא בכלל מדבר על הפרידה של רז וקווין אחרי "חיים בחארטא"?

בשעות הצהריים השתחרר לו להיט רשת חדש מבית היוצר של רון נשר כשהפעם, אחרי שכבר חבר אל בן וטיי וליאון ויואב, הוא חבר אל "בלאגן גאנג", איתם הוא מבצע את השיר "בלאגן". מעריצים רבים, וביניהם גם אנחנו, שמנו לב כבר משמיעה ראשונית של השיר כי יש בו כמה קריצות (או עקיצות) על מה שקרה בין קווין לרז עם פירוק חבורת "חיים בחארטא".

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

רז וקווין אמנם טענו לא פעם כי הם נפרדו באווירה טובה, אך ככל שעובר הזמן, המעריצים שמים לב לניתוק המוחלט בין השניים - בעיקר בפן האישי. השנים הפרידו כוחות וכל אחד יצא לדרך משלו. רובין יצא לדרך עצמאית בערוץ יוטיוב סוליסטי וללא גאנג חדש, ואילו ספני יצר חבורה חדשה ומצליחה ברשת בשם "בלאגן". 

בתקופת
בתקופת "חיים בחארטא" © אחינועם בר רצון

בשיר החדש, אותו כאמור כתב רון נשר, לא יכולנו להתעלם מהשורות בשיר בהן הורגש במפורש כי נשר כיוון את הסיפור העלילתי על החבר הטוב לשעבר של ספני. כך למשל נכתב בשיר: "אם לא אני... אתה לא קיים במסכים אחי", "חזרתי מפרישה אחי ס'תכל לגובה, אחי אני אפרוש רק כשאתה תוריד תכובע...", "כי אני פה עדיין והקהל איתי זה רק מראה שאין תחליף למשהו אמיתי", "אנחנו לא אחים אם אין לך ערכים", "כל החברים שלך אף פעם לא יהיו כמוני", "צבא של איש אחד יחיד ומיוחד מי שמחליף את החברים בכסף ישאר לבד", "שאתה לא חבר איתי אחי תברח כי אתה מקנא רק בי ואת השיר הזה שלי בדוק אתה תגביר אחי".

 

ואם היה לכם צל של ספקות שאכן מדובר בקווין, הפזמון של השיר לא מותיר מקום לכאלו, במיוחד כשהוא מתייחס לאחד המשפטים המזוהים עם רובין - ד'בר איתי. כך נכתב בשיר עצמו: "לא אל דבר איתי ולא אל תדבר איתי. אם ת'לא בלאגאנג אז מות מותק אל דבר איתי".

מקור יודע דבר סיפר כי לספני אומנם לא היה קשר לכתיבת השיר, ורון נשר הוא זה שלקח על עצמו את כתיבתו. עם זאת, נאמר לנו כי השיר לא נועד כדי לפגוע. 

חבורת "חיים בחארטא" הייתה מבין חבורות הרשת הראשונות והמצליחות בארץ והיא מנתה את ספני, רובין, שרון ליברמן (גם היא כעת ב"בלאגן"), בת הזוג של קווין - דניאלה קריסטיה וגל זהבי. החבורה הגיעה להישגים יחד ובין היתר קטפו את פרס "הרכב הרשת של השנה" בטקס נבחרי פרוגי.

חיים בחארטא
חיים בחארטא © ענת מוסברג

מרז ספני נמסר בתגובה: ״המילים מדברות בעד עצמן, כל החיים הלכתי אחרי האומנות שלי וגם כשהיה לי מה להגיד שתקתי, ממקום של כבוד. השיר הזה מדבר לכולם. שיר עם מסרים על חברות וכיף שהמטרה שלו זה לגרום לבלאגאנג להפוך למשפחה אחת גדולה עם המנון אמיתי ונכון״.

מהסוכנות ״SPOT״ המייצגים את קווין רובין נמסר: ״מאחלים להם בהצלחה רבה״.

תגובות