רכילות בקטנה: התאונה של שירלי ונועה קירל מתקרבת לאריאנה. צילום: פרוגי

רכילות בקטנה: התאונה של שירלי ונועה קירל מתקרבת לאריאנה

השבוע ב"רכילות בקטנה": גל גברעם נגד דנה זרמון, שיתוף הפעולה של עדן חסון ונתן גושן, מה קורה בין סלינה לדה וויקנד וגם: כל הפרטים על הדרמה בין רומי פרנקל לסוכנות

אם הייתם עסוקים בלצפות בסוכה של פרוגי ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קרב חתולות

במהלך הפרק השני של הסדרה החדשה "פרפקט 10", בו גל גברעם משתתפת כאחת מתוך ה-10, נשלחו הבנות לקורס אינסטקדמי של האושייה, דנה זרמון. במהלך הקורס, זרמון אמרה דברים שגברעם הצעירה לא הסכימה עמם, ובעקבות כך נוצר ריב בין השתיים. על פי גברעם, ההפקה החליטה לחתוך חלקים משמעותיים כך שחסכו את הדברים הלא טובים שאמרה זרמון כלפיה ואף הגיבה על כך באינסטגרם בזעם בכמה סטוריז בחשבון שלה. מטעמה של דנה זרמון נמסר: ״דנה זרמון לא מכירה את גל ומעולם לא הייתה איתה באינטרקציה מעבר לאייטם בו היא התארחה בבית הספר שלה, אינסטקדמי. גל כנראה מבינה את תשומת הלב שהיא מקבלת מזה שהיא הזכירה את השם של דנה ולכן ממשיכה לעשות זאת. דנה מאחלת לה ולכל עם ישראל חג שמח ורק אהבת חינם".

 

עבדה עלינו

כולנו נרגשנו לשמוע על שיתוף הפעולה המסתמן בין שתי זמרות ענקיות - אדל וניקי מינאז'. אך ההתלהבות שלנו ירדה כשהבאנו כי מינאז' בעצם עבדה על כל העולם. הזמרת מינאז צייצה בטוויטר: "חשבתי שכולם יכולים לראות בבירור שאני עוקצנית. עכשיו אני צריכה ללכת לאולפן של אדל לגנוב לה כמה קבצים".

© צילום: GettyImages

חד משמעית

אין ספק שהדוגמנית המצליחה, בלה חדיד, ממשיכה לכבוש פסגות והפעם היא קטפה תואר נחשק. מחקר מדעי חדש הכריז כי האישה הכי יפה בעולם היא לא אחרת מאשר בלה חדיד בת ה-23.  לפי המדענים, המחקר כולל בתוכו את יחס הזהב שלפיו מחשבים באופן מתמטי את היחס בין הפנים לדיוקן. כלומר, פנייה של חדיד נחשבות למדויקות בעולם, לפי תקני פני היופי. אנחנו רק נזכיר - שלא משנה כמה יופי - חשוב גם האופי!

© GettyImages

פרודים?

למרות הפרידה של קיילי ג'נר והראפר, טראוויס סקוט, מסתבר כי השניים עדיין נפגשים. הסיבה לכך היא סטורמי, בתם המשותפת. לפי מגזין "E" השניים שוקלים לחזור זה אל זרועות זה לאחר חודש שבו הם היו פרודים, ולפי דבריה של קיילי, היא כבר לא יכולה לחכות לתינוק נוסף שיגיע.

© Jamie McCarthy/Getty Images_IL

בשורות טובות

לאחר תשעה חודשי הריון שהגיעו לסיומם ביום שלישי, השחקנית, עדי הימלבלוי, ילדה את בנה השני, אח לליאו הבכור בן הארבע. לאחר הלידה, הימלבלוי העלתה תמונה יחד עם בעלה, נדב פלד וכתבה: "הרגע הזה שאתה מגלה עוד חלל חדש בלב שלך". מרגש!


בייבי בום

אם כבר עסקנו בלידות וילדים, בחודש יולי האחרון הטופ מודל, שיר אלמליח, נישאה לאיש העסקים, מייקל זנזורי. אלמליח סיפרה על כך שהיא חוותה הפלה פעמיים שבועות ספורים לפני החתונה ובשעה טובה, השבוע היא גילתה כי היא בהריון. 

המשיך הלאה

אחרי לא מעט שמועות על מערכות זוגיות שונות בהן פתחה הכוכבת מיילי סיירוס לאחר פרידתה מבן זוגה בשנים האחרונות, השחקן ליאם המסוורת', עכשיו הוא זה שמעורר עניין בנושא. השבוע נתפס הפרוד (הכבר לא כל כך טרי) מחזיק ידיים עם בלונדינית מסתורית, בדייט לילי. לאחר בדיקה מקיפה בנושא, נמצא כי שותפתו לדייט הייתה לא אחרת מאשר מדיסון בראון, המוכרת מהשתתפותה בסדרה "שושלת" של נטפליקס. נקווה שהפעם זה דווקא יצליח.

© צילום מסך מהטריילר להיום השלישי

פתחה חזית

עם כניסת השנה החדשה, החליטה הדוגמנית המבטיחה רומי פרנקל לשנות אווירה ולעזוב את סוכנות הדוגמנות ITM למען ניהולה האישי של ציפי רפאלי (אמה של בר). את העזיבה המפתיעה יש מי שלא ראו בעין יפה. אחת מאותם אנשים הייתה המנטורית של פרנקל, נטלי דדון, שלקחה אותה תחת חסותה כבר מתחילת דרכה בתחום. תגובתה לעזיבת פרנקל הייתה, "אין ספק שהייתי מעדיפה לקבל הודעה זאת באופן מכבד ומעריך דרכה... לאחר נתינה אין סופית".  מסכת הריבים לא נגמרה כאן, כי מסתבר שגם היחסים בין פרנקל לדוגמנית יעל שלביה עלו על שרטון, לאחר שהחליטה שלביה להסיר עוקב (כמו דדון) מפרנקל, החליטה פרנקל כתגובה להסיר משתיהן עוקב חזרה. למרות שעבר יום כיפור, יש מצב לסולחה?

 

זה אסור

הכוכבת האהובה, שירלי לוי, חשפה בחשבון האינסטגרם שלה כי היא כמעט עברה תאונה בעקבות המזג אוויר הגשום שהיה במהלך השבוע. היא הסבירה כי נסעה על קורקינט חשמלי במהירות של 7 קמ"ש וכאשר היא בלמה הקורקינט עף הצידה והיא החליקה על הכביש. בנוסף היא מדגישה כי חשוב לא לרכוב ללא קסדה ועל כביש רטוב כיוון שזה מסוכן!

© צילום מסך מהאינסטגרם

מתאמנים על זה

הודיה כהן, סטפן לגר וליאל אלי הצטלמו בשבוע שעבר לקמפיין חדש ומשותף. השלושה התייצבו לצילומי קמפיין שיווקי חדש למכון הכושר החדש של המאמן קובי אנשל. אנשל השיק לאחרונה סטודיו חדש לאימונים בראשון לציון ולצילומי הקמפיין הוא בחר, איך לא, שלושה מהמתאמנים המוכרים ביותר שלו, אשר יובילו את קמפיין הפרסום של מועדון הכושר החדש.

© אלעד ניסים

האיחוד המתבקש

אחרי שהפכו לזמרים הכי לוהטים ואהובים בשנים האחרונות – שני הכוכבים המרגשים מודיעים על שיתוף פעולה בקרוב... על מי אנחנו מדברים? על עדן חסון ונתן גושן כמובן. גושן עשה שאלות ותשובות בסטוריז שלו, וכששאלו אותו על שיתוף פעולה עם חסון, הוא ענה: "נספר להם?". אך אם זה לא מספיק, חסון העלה את זה גם הוא וכתב "פחות שיתוף פעולה אחד, יותר בכיוון של שיתופי פעולה". אנחנו כבר עכשיו מתרגשים ומצפים להפתעות שבדרך!

נותנים לנו לקנא

מרגי כנראה הולך עם השיר שלו עד הסוף, והשבוע הוא לגמרי נתן לנו לקנא. והפעם לא רק הוא, אל גם בת זוגו הצמודה – נועה קירל. השניים נכחו ונהנו בהופעתה של הזמרת הבינלאומית, שכולנו אוהבים – אריאנה גרנדה, בכבודה ובעצמה! ההופעה התקיימה בשוויץ, והזוג המלכותי לא יכל שלא להיות שם בשורה הראשונה והכי קרוב לכוכבת. אנחנו שמחים שנהנתם, ובפעם הבאה אל תשכחו לקחת גם אותנו איתכם!

נועה קירל ומרגי נותנים לנו לקנא
נועה קירל ומרגי נותנים לנו לקנא © אינסטגרם

בגלל השיימינג

כידוע, לא מעט אנשים מסכימים לעצמם לתת ביקורת והערות, כשהם מאחורי המקלדת. השיימינג קיים, לצערנו, גם כלפי אנשים 'רגילים' וגם כלפי הסלבס. ישנם מפורסמים אשר מצליחים להתמודד עם כך ולא לתת חשיבות, וישנם כאלו, שנפגעים, עד כדי כך ששמים קץ לחייהם. השבוע, כוכבת הרשת והזמרת הקוראינית - סולי (שנולדה בשם צ'וי ג'ין רי) שמה קץ לחייה בעקבות שהותקפה בשיימינג ובביקורות ברשתות החברתיות על שפעלה למען זכויות נשים. המנהל האישי שלה מצאה אותה מחוסרת הכרה בביתה, לאחר שלא ענתה לו לשיחות הטלפון. בהזדמנות זו אנו רוצים להגיד לכם – אל תתנו לזה יד! אל תהיו גיבורים מאחורי המקלדת, חישבו פעמיים לפני כל תגובה והערה שלכם, וקבלו את כולם. אם אתם סובלים מבריונות ברשת או שמעתם על חברים שסובלים - אל תשארו בזה לבד ודברו עם גורם מוסמך או משפחה, פנייה לסיוע יכולה להציל חיים.

 

עד מאה ועשרים

חודשים בודדים לאחר עלייתה של העונה השלישית של הסדרה "בית בנייר" לאוויר, אנו מתבשרים על שתי עונות חדשות בפתח. למרות שקיבלה העונה השלישית ביקורות צוננות למדי מפי צופים ומבקרים רבים, הוחלט שלא לוותר על "מכונת הכסף" בקלות ולהוסיף עוד שתי עונות נוספות לסדרה, שמסתבר קרובות לשידור יותר ממה שחשבנו. עונה רביעית שצפויה לעלות בינואר 2020, ועונה חמישית (שהרכב שחקניה טרם גובש) שצילומיה עשויים להתחיל גם הם בשנת 2020. בשונה מהעונות עד כה, כנראה תעסוק העונה החמישית, בשוד מחוץ לספרד, ייתכן שבדרום אמריקה. עד אז, בלה צ'או.

© צילום: באדיבות Netflix

פוגעת, ולא בפעם הראשונה

סטורי שהעלתה השבוע השחקנית ג'ינה רודריגז מ"ג'יין הבתולה" גרם לסערה. הסטורי, שהיה באוויר למשך שלוש שעות בלבד תיעד את רודריגז מתאפרת ושרה לצלילי השיר "Ready or not". לכאורה סטורי תמים, אבל מתברר שבמילות השיר נכללת מילת גנאי אמריקאית כלפי הקהילה האפרו – אמריקאית. תוך שעות ספורות געשה הרשת סביב העניין, דבר שהביא את השחקנית להעלות סרטון התנצלות בו אמרה: "כל ההשלכות שאני חווה היום לא ישתוו לחרטה האישית שאני מרגישה". ייתכן והסערה סביב הסטורי התעצמה בשל הסיבה שזו לא הפעם הראשונה בה נפגעת החברה האפרו – אמריקאית מהתבטאויות של רודריגז. דוגמא לכך היא הטענה חסרת הבסיס שהעלתה השחקנית בפנאל לייצוג ושכר הולם בהוליווד כי שחקניות שחרות ואסייתיות מקבלות שכר גבוה משל הלטיניות.

לומדת מהבסטית

למרות שעברו כבר כמה שנים, עוד קשה להאמין שאחד מ"קרבי החתולות" הגדולים שהידע העולם נפתר לאחר סולחה מרגשת בין הכוכבות טיילור סוויפט וקייטי פרי. כנראה שגם הכוכבת סלינה גומז מושפעת מהבסטית, סוויפט, ומוכיחה שבין אקסים ממש לא צריך להיות "באד בלאד". ההוכחה לכך ניתנה השבוע כשפורסם סרטון של השחקנית רוקדת לצלילי אחד משיריו של האקס המיתולוגי, דה וויקנד, " Can’t Feel My Face".

© אינסטגרם
תגובות