ביג לייק: ההכרזות הבלתי נשכחות של הסלבס באינסטגרם. צילום מסך מאינסטגרם

ביג לייק: ההכרזות הבלתי נשכחות של הסלבס באינסטגרם

בשנים האחרונות הרשת החברתית תפסה מקום כה גדול בחיים של כולנו, עד כדי כך מן הבלתי נמנע שאת ההכרזות המרגשות בחייהם, יעבירו לנו הכוכבים דרך הפיד. הנה ההכרזות של הסלבס באינסטוש שאי אפשר לשכוח

המפורסמים האהובים דואגים לעדכן את הקהל שלהם במתרחש בחייהם באמצעות חשבון האינסטגרם שלהם וזה כולל גם את החדשות הגדולות, המרגשות, העצובות והשמחות. אלו הן ההכרזות של הסלבס באינסטגרם ששברו את הרשת.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עדן בן זקן

הדוגמה הטרייה ביותר היא של עדן בן זקן, שממש לפני יומיים (ב'), בישרה באמצעות סרטון טיק-טוק שהעלתה לאינסטגרם שלה כי היא בהיריון והיא מצפה יחד עם בעלה שוקי ביטון לבייבי ראשון. כצפוי, הרשת לא נשארה אדישה לסרטון המדובר, שזכה לשלל מחוות, בין היתר מכוכבות הרשת שירלי לוי וליאל אלי.

ביונסה

כוכבת נוספת ששברה את הרשת עם ההכרזה על היריון באינסטוש הייתה קווין בי, שב-2017 הכריזה כי היא בהיריון שני עם תאומים באמצעות תמונה אמנותית שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, שהפכה כמובן לויראלית במיוחד ולתמונה עם הכי הרבה לייקים באינסטגרם עד שהודחה מהתואר על ידי התמונה הראשונה של קיילי ג'נר וסטורמי.

נועה קירל ומרגי

לפני כשנה וקצת הפאוור קאפל המקומי הרעיד את האינסטגרם כאשר הכריזו על מערכת היחסים בינהם, לאחר חודש סוער שכלל פרידה של קירל מבן זוגה דאז ברק שמיר וחרושת שמועות על זוגיות עם מרגי - שמועות שהתבררו כנכונות. הסרטון הרומנטי של השניים הפך למדובר במיוחד וזכה לשלל מחוות ברחבי הרשת והפך לאחד הזכורים בתחומו.

ג'סטין והיילי ביבר

ואם כבר בהכרזות זוגיות עסקינן, אז גם הביבר'ס שברו את האינסטגרם בפוסט אמוצניולי בו הכוכב הכריז כי הציע לדוגמנית נישואים וכי הם מאורסים, ובכך אישר את השמועות שגעשו באותם הימים בדבר האירוסים. כיום, שנה אחר כך, השניים נשואים. חמודים!

דניאל מורשת

כוכב הנוער האהוב בחר לחשוף את נטייתו המינית ולצאת מהארון בפוסט באינסטגרם, על רקע סערת נושא אימוץ הילדים בקרב זוגות חד מיניים שהסעירה את המדינה באותם הימים: "בימים האחרונים משהו התערער. כשסוף סוף נפל לי האסימון שהמדינה שאני כל כך אוהב ושאמורה להיות הבית המגונן שלי, לא חושבת שאני ראוי להקים בה משפחה", כתב בפוסט והמשיך "אז כן, את חיי אני אחלוק עם גבר. כי ככה אלוקים רצה. הגיע הזמן שנודה שכבר מזמן לא מדובר בקהילה, מכונסת, מבודדת ובדלנית, אלא בציבור. ציבור שלם".

סלינה גומז

השחקנית חשפה בפוסט אינסטגרם מרגש כי היא עברה השתלת כליה, לה נזקקה בעקבות היותה חולה במחלת הזאבת וחשפה כי מי שתרמה לה את הכליה היא לא אחרת מחברתה הקרובה פרנסיה ראיסה. בפוסט כתבה גומז כי הניתוח היה הסיבה מאחורי האטת הקריירה שלה באותם הימים וכמובן לא שכחה להודות לראיסה: "אין מילים כדי לתאר עד כמה אני מודה לחברתי היפה. היא נתנה לי את המתנה האוליטימטיבית והקריבה למעני בכך שתרמה לי את הכליה שלה. אני מבורכת מאוד. אני אוהבת אותך מאוד אחותי". 

בר רפאלי

את הכתבה פתחנו בהיריון - ונחתום בהיריון. לטובת ההכרזה על ההיריון השלישי שלה, רפאלי גייסה את הנמסיס שלה לשעבר אסי עזר, שמככב לצידה בקמפיין משותף. בסרטון המדובר עזר פונה לקהל ומספר כמה הוא נרגש מהשתתפותו בקמפיין החדש וכשהוא פונה לרפאלי לתגובה היא מכריזה כי היא בהיריון. הסרטון המשעשע אמנם עורר גלים ברשת אך גרם לחלק מהאנשים להרים גבה ולתהות בהתחלה האם מדובר בדבר האמיתי או בטריק שיווקי. כמו כן, נשמע ביקורת גם כלפיי הבחירה להכריז על ההיריון כחלק מקמפיין פרסומי.

 

 

 
תגובות