רכילות בקטנה: עדכון מפתיע על הפציעה של עומר חזן. צילום: באדיבות teennick

רכילות בקטנה: עדכון מפתיע על הפציעה של עומר חזן

השבוע ב"רכילות בקטנה": הסולחה של בן אל ואורטל, האיחוד של כמעט מלאכים, קמילה קביו לובשת כחול לבן וגם: הדרמה בין סלינה גומז להיילי בולדווין-ביבר

אם הייתם עסוקים בחזרה לשגרה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

איחוד

ניקו וסיילו מהטלנובלה האהובה על כולנו - כמעט מלאכים, הלוא הם ניקולאס ואסקס ואמיליה אטיאס, התאחדו לאחר שנים רבות! אטיאס העלתה בחשבון האינסטגרם שלה בתחילת השבוע, סרטון שבו שניהם מתחבקים בעת הצגה בארגנטינה בכיכובו של ניקו ובנחמין רוחאס ("המורדים"). איזה מרגש! 

שוברת את הרשת

השבוע קיילי ג'נר העלתה סרטון בו היא שרה לביתה ולגמרי שברה את הרשת! הסרטון שלה בו היא שרה בקצרה "Rise and shine" לבתה הפך לויראלי ולקלאסיקה מיידית, עד כדי כך שאפילו אריאנה גרנדה ביקשה אישור לשיר זאת. האמת? לדעתנו זו הזדמנות לאיזה שיתוף פעולה מעניין. מה אתן אומרות, גנרדה וג'נר? 

כחול לבן

כבוד כבוד, ואל אל ישראל! קמילה קביו האהובה, לבשה השבוע בהופעתה בגד גוף אשר אותו עוצבה מעצבת ישראלית, העונה לשם - שחר אבנט. גאווה לאומית! 

בינלאומי 

אחרי הקריירה הבינלאומית (בעיקר בריאליטי וב-MTV) של זוכה "האח הגדול", אסף גורן, לא עוצר וממשיך בדרכו. הפעם גורן הקליט שיר חדש אי שם לוס אנג'לס. אנחנו כבר לא יכולים להמשיך לחכות ונקווה שהפעם הוא יחזור מהר... 

הדבר הבא? 

להקת הבנות ליטל מיקס ממשיכה להפתיע, והפעם - הן משתפות ברשתות החברתיות כי הן עושות ריאליטי בו הן מחפשות את הדבר הבא במוזיקה. מי יוע, אולי הן יקימו את הלהקה הבאה שתעשה היסטריה בכל העולם.
© צילום: gettyimges.ILJeff Spicer

קאמבק 

לאחר אינסוף תככים וויכוחים, ולאחר כתבות ופרסומים רבים בתקשורת בנוגע לריב המתוקשר בין בן אל תבורי לאקסית שלו - אורטל עמר, כנראה שהעניינים קצת מתחילים להתקרר. לא מזמן נודע לנו כי הם החליטו לשים את הריבים בצד על מנת לארגן לבנם המשותף, תו פרינס, יום הולדת שנה. אך כנראה, שהם החליטו לשים את הכעסים יותר מדי בצד... מפני שכשתבורי היה חולה השבוע, מי שדאגה לו למנת מרק מפנקת במיוחד היא כמובן עמר בעצמה. תבורי אף פרסם סטורי בו הוא מספר על כך שהיא הביאה לו מרק ואומר כי: "האקסית שלי, אם בני - יותר נכון. חיים שלי! אורטלצ'וק תודה". יש מצב שאנחנו מריחים פה קאמבק, על אף שהזמר נתפס השבוע בעדשת המצלמה כשהוא צמוד לבחורה בלונדינית ואנונימית? נמשיך לעקוב! 
© צילום מסך מאינסטגרם

מאמי יש לי אקסים

אחרי שנפרדו בקול צורם, ריהאנה נצפתה במסיבה פרטית שערך דרייק. השניים יצאו בעבר ודרייק אף הכריז על אהבתו אליה בטקס ה-vma בשנת 2016. כיום ריהאנה יוצאת עם הנסיך הסעודי המיליונר חסן ג׳מאל כך שלא צפוי קאמבק כרגע. 

© gettyimages.il/Mike Coppola

זמן פציעות

השחקן וכובש הלבבות, עומר חזן, נפצע אתמול בצהריים (ה') במהלך יום הצילומים של סדרת הנוער החדשה "פלמ"ח" שתעלה בהמשך השנה בערוץ טין ניק (yes). השחקן פונה לבית החולים ולפי זמן קצר העלה תמונה כשהוא שוכב כבר בביתו כאשר רגלו חבושה בגבס עם עדכון מצידו: "תודה רבה לכולם על הדאגה והאהבה, ברוך השם הכל בסדר". למי שתהה - מדובר בפציעה ברגל ימין שעוד צריכה לעבור צילום רפואי נוסף כדי להבין במה מדובר, אך אפשר להירגע זה לא שבר אלא ככל הנראה נקע או סדק. לא נעים ומאחלים החלמה מהירה!

© צילום מסך מאינסטגרם

מפתיע

סלינה גומז שיחררה שיר על חבר לשעבר, וכידוע, היא האקסית המיתולוגית של ג'סטין ביבר, לכן רבים חשבו שהשיר לכאורה עליו. זמן מועט לאחר מכן, הנוכחית של ביבר ואישתו הטרייה, היילי בולדווין, העלתה שהיא שומעת שיר שנקרא "אני אהרוג אותך". כיאה למעריצים אדוקים, מעריציה של גומז יצאו על בולדווין בהשמצות וקללות. גומז בתגובה, יצאה להגנתה, עשתה לייב באינסטגרם ואמרה לצופים: "אני לא בעד נשים שיורדות על נשים אחרות. תהיו נחמדים לכולם, אל תהיו גסי רוח.. אל תגידו דברים שאתם מרגישים באותו הרגע. עבורי, תדעו שזה לא מה שאני רוצה".
0e21c5b3238ca
מימים עברו © צילום מסך מאינסטגרם

גאווה

שחר לבנה, מנטאליסט צעיר ומוכשר, העלה סרטון טיקטוק בו מבקש קש באחד מהסניפים של מזון מהיר ושולף קש באורך שלושה מטרים. תוך ימים ספורים הסרטון הפך לאחד מהסרטונים הכי ויראליים בטיקטוק עם קרוב לחמישה מיליון צפיות מרחבי העולם, חצי מיליון לייקים ועשרות אלפי שיתופים שיצרו באז גדול ובעקבות ההצלחה מקבל פניות מתכניות אירוח בחו״ל. ליאור סושרד הבא?

אמא טרייה

השבוע, השחקנית, שי מיטשל, הפכה לאמא טרייה כשילדה את בתה הבכורה ביום שני האחרון. כזכור, מיטשל התמודדה עם קשיים רבים סביב תהליך ההריון, שיתפה על כך ועל ההתמודדות עם הקושי. הכוכבת פירסמה תמונה מרגשת בפיד שלה, כאשר היא מחזיקה את יד בתה הקטנה. המון מזל טוב!

הפתעה

שמועות רבות צצו ברחבי האינטרנט לגבי הזוגיות של הראפרית ניקי מינאז' והיא החליטה לשים לכך סוף. מינאז' פרסמה סרטון באינסטגרם שלה המאשר את השמועה כי היא נישאה לאחרונה לבחיר ליבה, קנת' פטי. שהוא עבריין מין מורשע.

רענון טלוויזיוני

הסרט הקלאסי והאהוב "קלולס" מקבל תפנית בעלילה - הסרט יהפוך לסדרה טלוויזיונית ברשת CBS האמריקאית. כזכור, עלילת הסרט עסקה בחייה של הנערה שר הורוביץ בתיכון, ואילו בסדרה החדשה, יתמקדו בחייה של חברתה הטובה של שר, דיון. לא יכולים לחכות!

© צילום מסך

חתונה מהסרטים

לאחר כזוגיות של שנה וחצי בין השחקנית ג'ניפר לורנס ובן זוגה, אספן האומנות קוקו מהאוני, ביום ראשון האחרון השניים נשבעו אמונים ונישאו זה לזו. הזוג התחתן ברוד איילנד, בחתונה יוקרתית ומצומצמת שכללה נוכחות של כ-150 אורחים - ביניהם קריס ג'נר, הזמרת אדל והשחקנית אמה סטון.

דרמה מלכותית

סרט דוקומנטרי המתאר את הביקור המלכותי של הנסיך הארי, הדוכסית מייגן מרקל ובנם ארצ'י באפריקה חשף את קשייה של מייגן, אשר החליטה לפתוח את ליבה. הסרט עורר סערה ברשת ואף האשטאג בשם "אוהבים אותך מייגן". בסרט היא מספרת כי לא הרבה אנשים שאלו אותה אם היא בסדר, כיוון שהתמודדות היום יומית שלה בתור אמא ודוכסית לא קלה.

צעד קדימה

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון - תוכלו לראות קים אור אזולאי קוטפת תפקיד נוסף ואת הקומיקאי, אסי ישראלוף, צלע מ"שלישיית מה קשור", בסדרת נוער חדשה בפעם הראשונה שלו. לפי דיווחים לא רשמיים, ישראלוף ואזולאי קטפו תפקיד משחק בסדרת נוער חדשה שתעלה בערוץ "KIDZ". שם הסדרה היא "גבעת חלמון" והעלילה מספרת על נער שחי עם אביו בבסיס צבאי, כיוון שהוריו התגרשו.

תגובות