רכילות בקטנה: כוכבת "אילת" בסדרה חדשה. צילום: אביב חופי

רכילות בקטנה: כוכבת "אילת" בסדרה חדשה

השבוע ב"רכילות בקטנה": נועה קירל סוגרת מעגל עם מרגי, סטטיק ובן אל ממשיכים בקריירה הבינלאומית, כוכב "ריברדייל" בסרט חדש וגם: כל הפרטים על הבלבול של בן זיני

אם הייתם עסוקים בלהזיז את השעונים שעה אחת אחורה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

יהיה פיצוץ

בחודש הקרוב תוכנן ערב התרמה והוקרה לשיריו של שלמה ארצי באירגונו של הרב פירר. האירוע עורר סערה גדולה בקרב הציבור בעקבות הטענה כי בערב זה נעשית הדרת נשים, בשל הסיבה שמופיעים בו רק גברים. הזמר הראל סקעת שתיכנן להשתתף באירוע כתב: "אסור לנו כחברה, וכבני אדם לקבל הדרה של שום מגזר. זהו נזק לדורות... אני מקווה שהמצב ישתנה ונשים ישירו כאוות נפשן בכל מקום במה ואירוע." אומנים נוספים שהחזיקו בדעתו הם מוש בן ארי, עילי בוטנר ואפילו כוכב הערב שלמה ארצי. אולם, בניגוד אליהם היו כאלו שטענו אחרת, כמו המגישה קורין גדעון שכתבה: "הקריירה של אף זמרת ישראלית לא תיפגע מזה שלא תופיע באירוע אחד". לדבריה של גדעון הגיבה הזמרת שירי מימון: "קל מאוד לא להיות זמרת ולכתוב... בואי תעשי לי טלפון אספר לך קצת על עולם הנשים בתעשיית המוזיקה בישראל".
© אינסטגרם

משחק אותה

רק השנה, לקח השחקן צ'ארלס מלטון חלק בשני סרטים חדשים תוך שהוא מככב בסדרה "ריברדייל" וכבר מתפרסמות ידיעות על פרויקט קולנועי חדש בו ישחק. השבוע נחשף כי מלטון ישחק בסרט "נדנדה", שם יגלם את אחד מחברי צוות החתירה שחייהם מערערים אחרי פעולה לא צפויה של מנהיגם. הרבה פרטים נוספים לא פורסמו אודות הסרט, אבל מה שבטוח זה שזה נשמע מאוד מעניין.

שיעור בלשון

למרבה ההפתעה, אחת התגליות החשובות שנרשמו השבוע בשפה העברית, לא התגלתה במהלך שיעור בבית ספר, אלא בתוכנית "גלית ואילנית" ששודרה בצהרי יום שישי האחרון. הכל התחיל כשלתוכנית הגיעו האורחים טיילור מלכוב ובן זיני, והמגישה אילנית לוי קיבלה את פניהם כשהיא מבטאת את שמו של הזמר בן זיני עם ב' רפה (?בֵן זיני). הכוכב מיהר לתקן אותה בטענה שהוא יודע איך קוראים לו, אך היא התעקשה בצדקתה. כבר בתום השידור צצה הסערה שהעסיקה רבים ברשתות החברתיות, עד שהוכרעה הסאגה על ידי האקדמיה ללשון העברית. בפוסט שהעלתה האקדמיה, היא קבעה כי יש לבטא את שמו של הכוכב כפי שמבטאת אותו לוי, עם ב' רפה כשיש בג"ד כפ"ת בראש מילה. אנחנו עוד לא נרגענו מהתגלית.

 

טיילור וְ?ֵן או טיילור ?בֵן?

מי צודק – בן זיני או אילנית? טיילור וְ?ֵן או טיילור ?בֵן? 🤷‍♀️ אילנית צודקת: יש לומר טיילור ?בֵן זיני! ‍‍ ביום שישי בתוכנית 'גלית ואילנית', הציגה אילנית את הצמד הנוצץ ואמרה: "טיילור ?בֵן זיני" – בבי"ת רפה (ולפניה וי"ו בשורוק). ‍‍ הרשת סערה וגם אנחנו התבקשנו להידרש לסוגיה, לכל המתעניינים הרבים נאמר כי אילנית הגתה את המילים באופן מדויק – טיילור ?בֵן זיני! ‍‍ ההסבר: ‍‍ 1️⃣ אותיות בכ"פ בראש מילה שלפניהן אותיות השימוש וכל"ב נהגות כאותיות רפות: ?בַ?ת, ?ְכָךְ, (מפעם) לְפַעַם. ‍‍ 2️⃣ וכשהן מגיעות לפני שמות פרטיים? ‍‍ 👈 השם ?ֵן הוא שם עברי, ודין שמות עבריים – שמות מקומות ושמות פרטיים – כדין כל מילה עברית. ‍‍ 👈 בראש השם באות בכ"פ דגושות: ?ַרמיאל, ?ֶתח תקווה, ?ַרמית, ?ֵן. ‍‍ 👈 אבל אחרי אותיות השימוש וכל"ב יש להגות את העיצורים האלה ללא דגש: ?ְכַרמיאל בכ"ף רפה, לְפֶתח תקווה בפ"א רפה, וגם "טיילור ?בֵן זיני" בבי"ת רפה. ‍‍ ‍‍ תייגו חברים ששמם מתחיל באותיות בכ"פ כדי שיהיו מוכנים לכל תרחיש. 😉

פורסם על ידי ‏האקדמיה ללשון העברית‏ ב- יום שני, 28 באוקטובר 2019

לראשונה

אם עוד לא הספקתם לחבר את הלב שנשבר כשהודענו לכם כי לנואה סנטינאו יש חברה חדשה, אז כדאי שתהיו מוכנים כי זה אמיתי מתמיד. השניים הופיעו לראשונה כזוג בנשף החגיגי של "יוניצ'יף". גם אנחנו רוצים!

© gettyimges.IL Frazer Harrison
 

לך עם הפז"ם שלך

אחרי דחייה מרובה, אתמול (ה') סוף סוף הזמר עדן מאירי התגייס לצה"ל. מיד בתום חופשה קצרה בטורקיה, נחת הכוכב העולה היישר לגיוסו הצבאי והחל טירונות במחנה 80. בתום הטירונות ישובץ לתפקיד, אבל עד אז נאחל בהצלחה ושירות מהנה!
© באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

הזוג הזה

רגע אחרי שנפרדה מטראוויס סקוט, האם קיילי ג'נר המשיכה הלאה? אתרי הרכילות מעבר לים הוצפו בדיווחים כי ג'נר בילתה במסיבת יום ההולדת המתוקשרת של דרייק, ונצפתה קרובה במיוחד לראפר, אותה הכירה לראשונה כאשר הופיע במסיבת יום ההולדת ה-16 שלה. על פי עדי הראייה המיליארדית הצעירה שוחחה ארוכות עם הראפר היהודי ו"נראה כי בין השניים יש חיבור", כך מסרו אורחים במסיבה לאתרי הבידור. פרט מעניין הוא שדרייק נחשב לחבר קרוב של טראוויס והשניים אף שיתפו פעולה יחד בלהיט "SICKO MODE", כך שיהיה מעניין לראות לאן הדברים יתפתחו....
© צילום מסך מאינסטגרם

השינוי של קניה

קניה ווסט שיחרר במהלך הקריירה שלו לא מעט להיטים, אלא שאם במקרה תרצו ללכת להופעה שלו ולשמוע את להיטיו הישנים ואהובים - תיאלצו לחשוב שוב. ווסט, שהשבוע שיחרר אלבום חדש וסופר רוחני בשם "Jesus is King" הכריז כי יותר לא יבצע את השירים הישנים שלו בגרסאות המקוריות שלהם משום שהם כוללות מילים גסות. ווסט עבר לאחרונה שינוי רוחני והתקרב יותר לדת, מה שיכול להסביר את החלטתו להימנע מקללות וביטויים גסים בשיריו.
© Gettyimages.IL/Roy Rochlin

דנדש

התגעגענו אליה והנה היא שוב חוזרת למסך, כוכבת "אילת", לידור אדרי (ששיחקה גם ב"זה לא הגיל"), עומדת לככב בסדרה חדשה של ערוץ KIDZ, "גבעת חלמון". הסדרה תעסוק בנער בן 15 בשם ניתאי, שהוריו גרושים והוא עובר לראשונה לגור עם אביו, איש קבע, בבסיס עליו מפקד האב. אדרי תגלם את אביגיל החובשת וגם אחראית המרפאה של הבסיס. אביגיל היא חיילת אבל היא גם מתבגרת ממורמרת, צינית וזועמת - אחת כזו שאומרת לכל אחד מה היא חושבת עליו בפנים. לאביגיל אין חברים אבל מהר מאוד היא הופכת לחברתו הטובה של ניתאי, למדריכה שלו בדרכי החיים ולשותפת הסוד שלו. מה שבטוח, יהיה לנו מה לראות...

אהבה רעילה

סלינה גומז נמצאת בימים אלו בעיצומו של הקאמבק המוזקילי שלה - ובהתאם לכך היא מתראיינת לא מעט ומספקת לא מעט חומר על הזוגיות שלה עם ג'סטין ביבר, שהסתיימה סופית בשנה שעברה. כשגומז נשאלה בראיון על המסקנות שלה ממערכת יחסים כושלת היא לא הסגירה שמות, אבל די היה ברור על מי היא מדברת: "כשאתה נמצא בשלב בחיים בו אתה חווה אהבה ראשונה, אני חושבת שזה יכול להיות קצת רעיל" אמרה הזמרת והוסיפה: "יש לכם התמכרות, תשוקה ותסכול אחד עם השני ואתה נוטה לחשוב 'אה, זו אהבה'. האמנתי בזה הרבה זמן".
© אינסטגרם

מזל טוב!

הכוכבת החדשה על המסך, שי הראל (שרית&לורנס), חגגה השבוע יום הולדת יחד עם שאר הילדים הכוכבים "מורובוט" כמו נטע אורבך ונועם שני ועם הופעת אורח של המנטליסט בן ה-14, נבו אבוטבול. הם אמנם רק ילדים, אבל כבר כובשים את המסך ואנחנו רק מחכים לראות מה יעשו בהמשך. יום הולדת שמח!

© צילום: אור גפן

ירידה לצורך עלייה

מערכת היחסים המקצועית בין אריאנה גרנדה והמנהל שלה סקוטר בראון (שמנהל גם אמנים כמו ג'סטין ביבר ודמי לובאטו) ידעה עליות ומורדות וכעת בראון מספר עליהן בראיון חדש. ב-2016 גרנדה פיטרה את בראון לאחר שהיא החלה לנהל מערכת יחסים עם מי שדאז היה בן זוגה, ריקי אלוורז, שהיה רקדן בסיבוב ההופעות שלה. בראון לא חיבב את אלוורז - מה שגרם לכוכבת לפטר את סקוטר: "אבל כשהחבר הטמבל עזב, היא החלה לראות את הדברים באור שונה ויום אחד היא התקשרה אליי ואמרה 'אני יכולה לראות אותך?"... העניין הזה גרם לנו להיות ממש צמודים".
© צילום מסך מאינסטגרם arianagrande@

הכוכבת הבאה

נועה קירל סימנה השבוע עוד פסגה בקריירה שלה - השתתפות ב"כוכב הבא לאירוויזיון", בתור שופטת כמובן. קירל בת ה-18, שכבר למודת ניסיון בתחום השיפוט בריאליטי הטלוויזיוני, הצטרפה באופן חד פעמי לשולחן השופטים של תחרות המוזיקה הטלוויזיונית, ואפילו זכתה לקבל מאסי ורותם ביצוע מיוחד ללהיט שלה "פאוץ'". כזכור, מי שהתחיל בריאליטי הזה הוא לא אחר מאשר בן זוגה, מרגי.

בינלאומי בארץ

וממרגי לבן זוגה הקודם של נועה, ברק שמיר, שקוטף הישג חדש. שמיר תוכנן לטוס לארצות הברית לצלם שער בינלאומי חדש למגזין בשם “wonderland”. אם השם לא מצלצל לכם מוכר, נזכיר כי לשער זה הצטלמו בעבר: מיילי סיירוס, טיילור סוויפט וזאק אפרון. אלא שמפקדיו הבחינו כי הוא עבר את מכסת ימי החופש הצה"ליים שלו  ולכן הוחלט שלא לאשר לו את היציאה מהארץ לטובת הצילומים, אז מה הפתרון? הוחלט פשוט לקיים את הצילומים בארץ. מה רע?

© צילום פרטי

מתרחבים

לאחר שהוכרז כי מופע ה"טיק טוק שואו" ימשיך גם בחנוכה ואליו יצטרפו שירלי לוי, סטפן ועומר דרור, כעת אפשר לחשוף כי מי שעוד הולכים להצטרף אליו הם לא אחרים מאלין כהן ואסף גורן. מה עוד אפשר לבקש?

© באדיבות TEENK 

עונת האיחוד

השבוע התקיימו צילומי הפוסטר של הפקת חנוכה "קול הנערים". צביקה הדר מתאחד במחזמר זה עם שני אנשים מהעבר - יפתח קליין איתו כיכב ב"בלו נטלי" ואור טרגן ("השמיניה הדור הבא"), זוכה העונה העשירית והאחרונה של "כוכב נולד".

© צילום: ענת מוסברג

אמאל'ה!

סטטיק ובן אל הביאו בשורה מפתיעה למדי השבוע. אחרי שהופיעו עם ג'יי באלווין (ואף שילבו אותו בגרסה המחודשת ל"טדו בום"), השניים עשויים לבצע שילוב פעולה מוזיקלי מסקרן במיוחד עם ראפר מפורסם במיוחד. אותו ראפר הוא פיטבול שאחראי על שלל להיטים ענקיים ובינלאומיים ואחד שידוע בשיתופי פעולה מצליחים ומסחררים. הצילומים לקליפ ייערכו בישראל ובמיאמי והשיר המשתף ייקרא "Further up", ואם זה לא מספיק - קליפ יעלה בערוץ היוטיוב של פיטבול. בקיצור - היכונו לפריצה הגדולה!

© צילום: משה נחמוביץ 

לא שוכח ולא סולח

למרות ש"וואן דיירקשן" התפרקה לפני כארבע שנים ולא מעט מים זרמו בנהר, לואי טומילינסון, מחברי הלהקה, עדיין לא סולח לדברים שאמר החבר לשעבר, זאין מאליק אחרי פרישתו. העזיבה של מאליק התרחשה בשנת 2015 והגיעה במפתיע לאחר סיבוב הופעות מסביב לעולם. לדבריו של טומילינסון לעזיבה הצטרפו גם כמה לכלוכים על הלהקה מצדו של מאליק, שחלקם התרחשו גם בחודש האחרון, שעליהם קשה לטומילינסון לסלוח עד היום.

© צילום: gettyimages.ilStephen Lovekin

שישמור מרחק

לא פעם אנחנו שומעים על מקרים בהם מעריצים מתחילים להסיג גבול ולעבור על קווים אדומים מרוב אובססיה לדמות הערצתם. גם השבוע נתקלנו בסיפור כזה כנחשף שקיילי ג'נר הוציאה צו הרחקה נגד מעריץ שפרץ לביתה ונעל את הדלת עד שיראה אותה. למרבה המזל ג'נר לא הייתה בבית באותו הזמן ואמרה שהיא פחדה בעיקר על הבטיחות של בתה סטרומי וגם על הביטחון שלה עצמה.

© צילום: gettyimges.ILRich Fury
תגובות