רכילות בקטנה: הקאמבק של עומר חזן. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: הקאמבק של עומר חזן

השבוע ב"רכילות בקטנה": הזוגיות החדשה של ריף נאמן, הדרמה של 1D ממשיכה, נועה קירל בקמפיין חדש וגם: האם הארי סטיילס הוא ג'יימס בונד?

אם הייתם עסוקים בלהצביע לנבחרי השנה של פרוגי ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

עוד אחד לאוסף

ביטוח ישיר יצאה השבוע בקמפיין חדש, אליו גויסו נועה קירל והסוכן שלה, רוברטו, לככב לצד יוני ויונה, היונים של ביטוח ישיר, אותם מדובבים טל פרידמן ואלי פיניש. בקמפיין נחשף שירות חדש וראשון בשוק הביטוחים - מוקד 24/7 לסיוע במקרה של תאונת דרכים. היינו רוצים שנועה תהיה המוקדנית שלנו.

© צילום: טליה קדוש

לא עברה הלאה?

חשבנו שהאקסים המיתולוגים - קטריקס ולירז נומדר, עברו הלאה, כי שניהם נמצאים כבר בזוגיות חדשה - האמנם? נומדר פתחה ערוץ יוטיוב חדש לצד חברתה, והעלתה פוסט בו היא מספרת על ערוץ היוטיוב, אך לא שכחה לכתוב כי "לפחות היא לא תגנוב לי את הערוץ". נזכיר כי הדוגמנית והזמר תחזקו ערוץ יוטיוב משותף ומכאן באה העקיצה - מפני שקטרי המיר את הערוץ המשותף לערוצו הפרטי.

 חושף

השבוע, ליאם פיין חשף בריאיון כי זאין מאליק מעולם לא אמר 'ביי' ונפרד כמו שצריך אלא אמר ש: "לא שמענו ממנו באמת מאז שהוא עזב. הוא אפילו לא נפרד, אם אהיה כנה. זה היה תרחיש משפיל, מהצד שלנו בהחלט. קצת מוזר". 
© צילום: gettyimages.ilStephen Lovekin

חתונה בדרך

עדן בן זקן צילמה השבוע קליפ חדש בהשתתפות השחקן והפרזנטור, עומר דרור, ובת הזוג, מיכל פרס. בני הזוג מנהלים זוגיות צמודה מזה שנתיים, ובקליפ הם יככבו בסצינת חופה. את שם השיר עוד לא נחשוף, אבל מי שכתב והלחין עבורה את השיר הוא אורי בן ארי. 

בקרוב אצלם?
בקרוב אצלם? © צילום פרטי

ניפגש רק בחמש"וש

אחרי גל של גיוסים, הגיעה גם תורה של שיראל טולדנו, בת ה-18. כידוע, טולדנו הצעירה היא בת זוגו של הזמר, עומר אדם. שגם הוא, כיאה לחבר תומך, הגיע ללוות את החברה ביום הגיוס ונכנס עד לשרשרת החיול, באישור מיוחד. כנראה שלא התחשק לו להצטלם עם כל כך הרבה מלש"בים... 
 

באה לעזרת חברה

נורמני הייתה השבוע תחת מתקפה ברשת, לאחר שחשפה כי התחפשה בחג ההלוואין לזמרת שר, מה שלא מצא חן בעייני גולש שגיב בגזעניות מכוערת כי הכוכבת אינה יכולה להתחפש לשר, שכן שר היא לבנה ונורמני שחורה. מי שבאה להגנתה של נורמני הייתה היילי ביבר, שלא היססה להגיב בחזרה לכל ההייטרים: "איך שום דבר פסול בכך שנורמני התחפשה לשר.. היא יכולה לעשות את זה כי היא רוצה...אתה מסתתר מאחורי מחשב ומתלונן על התחפושת, תפסיק להיות גזעני וצא מהפרופיל שלה אם אתה לא אוהב את זה"

© GettyImages_ILMike Coppola

ממשיך כמו גדול 

לפני שבועיים דיווחנו לכם על פציעתו של השחקן עומר חזן במהלך יום צילומים - מה שאילץ את הכוכב להתפנות לבית החולים ולנוח בבית. כעת, חזן מוכיח שהוא עובר זאת לאט לאט וחזר לצילומים אחרי ההתאוששות מהפציעה. הוא אמנם עדיין פצוע ומושבת, אך השתתף בצילומים בהם לא נדרש לעמוד. בנוסף, הכוכב העלה היום (שישי) פוסט לאינסטגרם לקראת תחילת חזרתו לשגרה ובו כתב: "אחרי שבועיים וקצת שהייתי מרותק למיטה, הבנתי שוב כמה בריאות זה הדבר הכי חשוב שיש. תודה לכולם על האהבה, הדאגה, התמיכה והרצון לעזור! אמן שנדע רק בריאות ובשורות טובות! ויאללה שבוע הבא חוזר לעבודה (קצת צולע אבל נסתדר)".
© צילום מסך מאינסטגרם

קולולולו

השחקנית, ריף נאמן, הודיעה לא מזמן על פרידה דרמטית לאחר זוגיות ממושכת, אך מסתבר כי בשלושת החודשים האחרונים היא מנהלת זוגיות חדשה ואוהבת. השבוע נודע כי נאמן בזוגיות עם כפיר שיינפלד, בן 32, איש עסקים תל אביבי. נאחל להם המון בהצלחה יחד!

בונד, הארי בונד

כבר תקופה ארוכה שמתרוצצות שמועות עיקשות כי הארי סטיילס יכנס לנעליו של הסוכן החשאי המפורסם בעולם, ויגלם את דמותו של ג'יימס בונד. כעת הזמר הגיב לשמועות כי הוא שוקל לקחת את התפקיד בראיון חדש: "כן, אני מתכוון לחשוב על זה, מי לא היה רוצה לשחק אותו? אני חושב שזה קצת החלום של כולם. לא ככה?".

גאווה ישראלית

דורית ריבליס עושה לנו נחת בצילומים לקמפיין של "טומי הילפיגר". הצילומים היוקרתיים נערכו באמסטרדם והשבוע קיבלנו הצצה ראשונה, מסקרנת ומרגשת לקמפיין שייצא בקיץ הקרוב. כל הכבוד!
© באדיבות יחסי ציבור

נוי והדר מתפצלות?!

התאומות וכוכבות הרשת, נוי והדר, מתפצלות ומדגישות את השוני ביניהן בקמפיין חדש לקולקציית הסופגניות של רולדין. במסגרת חגיגות 30 שנה, הרשת יוצאת בקמפיין המחבר בין סופגניות למגוון אנשים, המציג שבע דמויות שונות הממחישות באמצעות סופגנייה את המנוגד להם. התאומות יציגו כל אחת סופגניה שונה, להמחיש שעד כמה שהן דומות הן עדיין מגוונות וצבעוניות כל אחת בפני עצמה.
© צילום: אורן מיוחס

נפילתה של הסניוריטה

מלבד הכישרון המוזיקלי העצום שלה והזוגיות עם שון מנדס, קמילה קביו ידועה גם בזכות הקלמזיות שלה, שהגיע לשיאים חדשים לאחר שבמהלך הופעה שלה השבוע היא נפלה והתרסקה על הבמה. לאחר הנפילה קביו העלתה הצהרה ארוכה לאינסטגרם בה היא מספרת על המקרה, אבל החלק הטוב ביותר היה כאשר היא סיפרה על אכזבתה מכך שלא אושרה כניסת מצלמות להופעה ואין תיעוד של הנפילה הדרמטית. מה שנאמר - מבחינתנו זה לא קרה!

© Gettyimages.IL/Jamie McCarthy

קרדשיאן-ג'נר סטייל

כבר מזמן טענו שקים אור אזולאי היא קיילי או קנדל ג'נר הישראלית וכעת ההשוואה הזו מקבלת הוכחה נוספת. השבוע התייצבה אזולאי לצילומי הקמפיין חדש למותג האיפור "MAC" בהשראתה של קנדל ג'נר בלוקים לכבוד הסילבסטר ההולך וקרב.

© דביר כחלון, באדיבות יחסי ציבור

מרימה את הכפפה

למאיה בוסקילה נמאס מכל הפרסומים על הדרת נשים במוזיקה וטוענת בפוסט אישי בחשבונות שלה ברשתות כי: אי אפשר להתלונן בלי שהזמרות בביצה המקומית לא עושות משהו יחד מוזיקלית על מנת להראות את הגירל פאוור שלהן ולהפגין נוכחות. בוסקילה טענה שבעוד הגברים במוזיקה הישראלית משתפים פעולה בהופעות ובדואטים - אחווה נשית בתחום לא נרשמה או שהיא נדירה לעומתם. לכן, קראה הכוכבת לכלל הזמרות להתאחד וליצור מהלכים שכאלו ואף החלה ליזום שיר משותף המוני שכל כולו מורכב מהזמרות המוכשרות שיש בישראל. אנחנו מחכים לתוצאה!
 

חחח... מאוהבת במילה הדרה! אז בואו בנות! אחדש לכן משהו. נכון, לא לוקחים אותנו להופעות שהן כלולות באמונה ודת שאומרת ״ קול...

פורסם על ידי ‏מאיה בוסקילה - העמוד הרשמי‏ ב- יום שני, 4 בנובמבר 2019
תגובות