רכילות בקטנה: האיחוד של "גאליס" וסלינה בצעד מפתיע. צילום: יחסי ציבור, צילום מסך מאינסטסגרם

רכילות בקטנה: האיחוד של "גאליס" וסלינה בצעד מפתיע

השבוע ב"רכילות בקטנה": הזמרים שהופיעו בדרום בשל המצב, שון מנדס וקמילה צמודים מתמיד, איתי לוי מודה כי הוריד עוקב לארוסתו וגם: כל הפרטים על הזוגיות החדשה של ליאנה עיון

אם הייתם עסוקים במצב הביטחוני הקשה שפקד אותנו השבוע ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

האיחוד הגדול

25 שנים שהמוני מעריצים מסביב לעולם מחכים לרגע הזה, והשבוע הוא סוף סוף הגיע – האיחוד הגדול! אחרי שדחו אנשי ההפקה והשחקנים אין ספור בקשות של המעריצים לערוך פרק איחוד לאחת הסדרות המצליחות בעולם, "חברים", השבוע הגיעה הידיעה המרעישה כי התחילו העבודות על ספישל חגיגי של כוכבי הסדרה. על סמך הדיווחים, כוכבי הסדרה ייפגשו יחד לספיישל לא מתוסרט שישודר בשירות הסטרימינג החדש HBO MAX, וכנראה יעלה לאוויר במאי 2020. נדמה כי כבר השבוע קיבלנו הצצה קטנה למה שצפוי לקרות באיחוד הגדול כששלוש הבנות בסדרה ליסה קודרו, קורטני קוקס וג'ניפר אניסטון התאחדו בעצמן בטקס פרסי האמנים SAG-AFTRA כשהעניקו קודרו וקוקס את הפרס לחברתן אניסטון.

 

זה הרגע לאהוב

שבוע לא פשוט עבר על החצי המשלים של הפאווור קאפל האהוב עלינו - סטטיק ובן אל. לירז רוסו אושפז השבוע לראשונה בחייו לאחר שהרגיש רע. חברים רבים הגיעו לבקר אותו וביניהם  כמובן בן אל שהגיע מצויד במסיכה רפואית. בתגובה לאביזר הספק אופנתי הגיב סטטיק בציניות "תודה שאתה גורם לי להרגיש לא מצורע". כמובן שגם ארוסתו, שרית פולק, ליוותה אותו בשהות בבית החולים ואם כבר הזכרנו את בת הזוג ההורסת של הזמר, נציין גם שממש השבוע פורסם תאריך החתונה של השניים, אז פתחו יומנים כי התאריך הוא 21.5.20. לא יכולים לחכות!

 

© צילום מהאינסטגרם של סטטיק

 

האהבה הישנה

עם חזרתו של ישראל אוגלבו  ארצה (המוכר בזכייתו בעונה התשיעית של "האח הגדול") משהותו באי בודד בזמן צילומי העונה הבאה של הישרדות VIP, חזר השורד גם לזרועותיה של האקסית, קארין סנדל. אחרי פרידה של כשלושה חודשים, חזרו שני הפרודים לבלות לא מעט ביחד. הפגישות ביניהם אמנם תועדו לא מעט, אך השניים בוחרים שלא לצאת בהצהרות על קאמבק בניהם. בכל זאת, יש מי שאומרים כי השניים לגמרי מאוהבים זה בזו.

 

© לנס הפקות

 

יותר מיום שיער רע

לא פעם אנחנו שומעים על הדברים המטורפים ששחקנים הסכימו לעשות בשביל התפקיד אותו מגלמים. הפעם הייתה זו השחקנית לילי ריינהרט שמגלמת את דמותה של בטי קופר בסדרה "ריברדייל", את הפגיעה שספגה מהשתתפות בסדרה. מסתבר שהקוקו מעורר ההתפעלות איתו נוהגת קופר ללכת בסדרה פגעה בצורה חריפה בשיערה האמיתי של השחקנית. "השיער שלי ניזוק כמו גיהנום מלהיות בתוכנית" כך אמרה ריינהארט והוסיפה כי להבא במידה ותצטרך לעשות שינוי בשיער בשביל תפקיד, היא פשוט תשים פאה.

לוקחת הפסקה

הכוכבת העולמית ריהאנה פרסמה השבוע פוסט מפתיע למדי, שהשאיר את המעריצים בהלם. בפוסט שהעלתה הזמרת לחשבון האינסטגרם שלה היא כתבה "לכל החברים / משפחתי / עמיתים לעבודה שעוד לא חזרתי אליהם בחודשים האחרונים ... אנא סלח לי. השנה הייתה די מדהימה ואני עובדת על מה שנקרא איזון". מן הכתוב לא ניתן לפרש באופן רשמי כי אכן מתוכננת הפסקה בקריירה מצד הזמרת, אך ע"פ השמועות כנראה שתהיה הפסקה.

 

© Gettyimages.IL/Bryan Bedder

 

לא אהבה

באחת הפרסומות שפרסמו קניוני עופר בשבוע שעבר, משחקת עדי חבשוש דמות המזכירה מאוד את אושיית הריאליטי אביבית בר זוהר. בפרסומת נצפית דמותה של חבשוש נפגשת עם פרזנטורית הקניונים, יובל שרף, פגישה מלאה בעקיצות סמויות אל עבר בר זוהר. כנראה שאושיית הריאליטי לא התלהבה מהפרסומת וכתבה "מבחינתי יש פה השפלה של כל אישה אשר מטפחת את עצמה או מנתחת את עצמה, אז בבקשה פעם הבאה אל תתחסדו יש פה סרטון אשר מציג משמעותית סטראוטיפים והבדלי עדות ומעמדות". 

 

הכביסה המלוכלכת

איתי לוי התארח בתוכנית של אופירה וברקו, ולאחר כל סערת הסרת העוקב מארוסתו, הודה לוי כי הוריד עוקב מארוסתו (ואז החזיר) והסיר תמונות משותפות אחרי ריב קשה מאוד שלהם בו התעצבן וחיפש איך לבטא את כעסו. מאז התחנן שישלימו והדברים בין השניים הסתדרו. בימים אלו הם מחפשים תאריך נוח לחתונה שלהם.

© צילום מסך מאינסטגרם

צעד של שלום

סלינה גומז ממשיכה את הקאמבק שלה ברשתות החברתיות והשבוע היא הצליחה להפתיע לא מעט אנשים לאחר שהתחילה לעקוב מחדש באינסטגרם אחרי לא אחרת מבלה חדיד. למי ששכח נזכיר כי בעבר גומז יצאה עם דה וויקנד לתקופה של עשרה חודשים שנמשכה בין אחת מהפרידות של הזמר והדוגמנית. בעבר גומז וחדיד היו אף חברות, עד שהזמרת החלה לצאת עם מי שהיה האקס של הדוגמנית וכיום בן זוגה, ונראה כי אחרי שלב הדרמה המתבקש סלינה מנסה להשיב את סדר השלום על כנו. אנחנו בעד.

© אינסטגרם

מזל טוב! 

קול ששון וקול שמחה! הדוגמנית הישראלית הבינלאומית, קורל סימינוביץ', ושחקן הכדורגל של ברצלונה, סרג'יו רוברטו, אשר התחתנו לפני כשנה - מרחיבים את המשפחה. סימונוביץ' הביאה לעולם השבוע את קאיה, ביתם הבכורה. 

סופי

בחודשיים האחרונים, הספיקו להדביק לשחקנית, ליאנה עיון, כבר שני גברים. האחד הוא עדן חסון, אשר התפרסמו תמונות שלהם צמודים יחדיו, והשני עומרי בן נתן, אשר גם עימו פורסמו תמונות צמודות. אז למרות השמועות, למרות ההוכחות, עיון כיום בזוגיות אחרת! הפעם מדובר באוראל גוברין, שהוא רופא פלסטי במקצועו. 
© צילום מסך מאינסטגרם

למה בעצם?

להקת הבנות האהובה, "ליטל מיקס", חשפה בהשקה השבוע על כך שהן בכלל לא אוהבות את שם הלהקה. עוד סיפרו, כי הן רצו לקרוא לעצמן בשם אחר - 'Rhythmix". אך נאלצו לשנות את השם ל"ליטל מיקס", לאחר טרחה חוקית ועניינים משפטיים. הלהקה סיפרה שחשבה בתחילה כי "זה סוף הקריירה שלנו, אנחנו נשמעים כמו ילדים". אך בדיעבד, הן הבינו כי זה בסוף היה לטובה. כיום, הן יותר מחוברות אל שם להקתן.
© צילום: gettyimges.ILJeff Spicerg

כוכבת רשת בלי הרשת?

לאחר שאנג'ל ברנס תחזקה עמוד אינסטגרם כבר שנים רבות, צברה מעל ל320 אלף עוקבים, ופרסמה עשרות, אם לא מאות של תמונות פוטגניות - מישהו החליט שזה לא מתאים לו. השבוע פרצו לכוכבת הרשת (שכרגע בלי הרשת) לחשבון האינסטגרם הפרטי, מחקו לה את כל התמונות, ואף הורידו את תמונת הפרופיל. מקווים שתצליחי להגיע אל הפורץ ולהחזיר אלייך את העמוד! 
© צילום מסך

קאמבק?

"חברים" זו לא הסדרה היחידה שעוררה השבוע עניין בדבר איחודה, כי מסתבר שסדרה נוספת ואהובה לא פחות עלתה גם כן על הפרק. הסדרה הזו היא כמובן "גאליס" בה שיחקו אליאנה תדהר, תובל שפיר, דניאל מורשת. מי שהעלתה את הנושא הייתה שחקנית נוספת בסדרה, שירן סנדל, שבסטורי שהעלתה לחשבון באינסטגרם שלה נשאלה האם יהיה איחוד לסדרה? בתשובתה ענתה השחקנית כי היא מאוד אוהבת את הסדרה והיא רוצה איחוד.

 

© אינסטגרם

 

 

משמחים את תושבי הדרום 

כידוע, הדרום, ואף הפעם גם אזור גוש דן, סובל מטילים מכיוון הג'יהאד. בעקבות המצב הבטחוני הרעוע, שלושה זמרים החליטו לעשות צעד מרגש במיוחד! זה התחיל עם נטע ברזילי, אשר הגיעה בהפתעה לשמח חתן וכלה מבאר שבע, שנאלצו לצמצם את האירוע. זה המשיך עם נתן גושן, שהגיע עם גיטרה לשיר לתושבי ניר גלים ותושבי העיר נתיבות. ולאחר מכן, גם הזמר הראל סקעת, אשר היה אמור להופיע ביום ד' בנתיבות, והופעתו נדחתה בשל המצב - לא וויתר, והגיע (בנוסף להופעה שתתקיים במועד אחר) אל ילדי תושבי העיר נתיבות על מנת לעלות להם קצת חיוך על הפנים! מרגש, ואמן שתמיד נזכה לראות את הטוב של הסלבס ברגעים הקשים! 

הכל היה נראה אחרת

אורי גרוס נשאל באינסטגרם, אם הוא היה כותב את העונה הרביעית של ״השיר שלנו״, באיזו דמות הוא היה בוחר כזו שירתה בתמרה וקרין. התשובה שלו הייתה מפתיעה במיוחד - הדמות של נינט טייב (שנחשבת לדמות אהובה במיוחד ובאותה התקופה הייתה ה״מאמי״ הלאומית). כזכור, היורה בעלילה היה לבסוף יותם ברקת (ליאור אשכנזי) שגילם את בן זוגה של טייב בעלילה.
 

בינלאומית

אשת העסקים הצעירה בישראל, אלין כהן, נמצאת בימים אלו בהונג קונג בתערוכת הקוסמופרוף העולמית בדרך להפוך את המותג שלה לבילנאומי. כהן מנהלת משא ומתן עם מפיצים רבים מרחבי-העולם. אחד מרגעי השיא התקיימו כאשר אלין נפגשה עם מנכ"ל קוסמופרוף העולמית שהתעניין בהצלחתה והכי חשוב - החל לעקוב אחריה באינסטגרם. מאלין נמסר: "מבחינתי זה לא מובן מאליו להיות בגיל כל כך צעיר חלק מהעולם המופלא הזה ולדעת שחברות בינלאומיות  רבות מעוניינות לייצר עבורי ולהפיץ את מוצרי החברה במדינות רבות בעולם. זה מרגש ומחמם לדעת שהעבודה הקשה שלי , של משפחתי וכל הצוות שתומך בי מניבה עניין ותוצאות בארץ ובחו"ל".

סניוריטה על המגרש

שון מנדס וקמילה קביו ממשיכים להציג בפני העולם את האהבה שלהם. הפאוור קאפל נכחו השבוע במשחק כדורסל בלוס אנג'לס ואיך לא - כל העיניים במקום היו נשואות אליהם. השניים הציגו זוגיות צמודה ודביקה ואף נופפו לשלום כאשר תמונתם הוקרנו על המסך בהיכל. חמודים!

רק בריאות 

אחרי ששבר את עצם הבריח ביולי האחרון בתאונת קורקינט ועבר ניתוח ושיקום ארוכים, עומר דרור נכנס השבוע לניתוח נוסף להוצאת הפלטינה. מקווים שהכל הסתדר ושהשחקן מרגיש בטוב!

© צילום פרטי

סופו של עידן

אחרי שכיכבה על המסך במשך כ-18 עונות, קורטני קרדשיאן בדרך לעזוב את תכנית הריאליטי המשפחתית? בעונות האחרונות קורטני הרבתה לדבר על הקושי בחשיפת חייה מול המצלמות, ואף בעונה הנוכחית היא דיברה על עזיבת הסדרה. כעת, בראיון חדש לתכנית ET הקרדשיאן מאשרת כי היא לוקחת צעד אחורה את השתתפותה בתכנית המדוברת: "החלטתי לבלות יותר זמן כאמא ולמקד יותר את האנרגיה שלי שם". ובכן, נתגעגע.

© אינסטגרם

יכולה לנשום לרווחה

ואם כבר בקרדשאינז עסקינן - אז השבוע כי קיילי ג'נר יכולה להיות רגועה וכי ברנדון סביליה מרטינז, הסטוקר האובססיבי שלה שנהג להופיע בביתה ללא הפסקה לא יטריד אותה יותר. מרטינז נידון על ידי בית המשפא לשלוש שנות מאסר על תנאי וחייב לשמור על מרחק של 100 מטרים מהשכונה בה קיילי מתגוררת.

© Nicholas Hunt/Getty Images_IL

אאוץ'

את הראפר ליל פאמפ הכרנו כאשר הגיח לחיינו עם הלהיט המדבק "Gucci Gang" וכעת הוא עובד בשיא המרץ על שירים חדשים. הראפר בן ה-19 צילם במהלך השבוע קליפ ללהיט חדש במהלכו הוא בסך הכל רצה להצטלם כשהוא אוחז בנחש אלא שברגע האמת ופאמפ בא להחזיק את הנחש - הנחש הכיש את הראפר, נתן לו ביס עסיסי וגרם לפציעתו של הכוכב. למרות הסרטון המבהיל, הדיווחים מעבר לים מרגיעים כי לא מדובר בנחש ערסי.

 

 

 
תגובות