כחול לבן: הסלבס הישראלים שהצליחו מעבר לים. צילום מסך מאינסטגרם, משה נחמוביץ

כחול לבן: הסלבס הישראלים שהצליחו מעבר לים

אין דבר יותר מעורר גאווה מלראות את הסלבס האהובים עלינו מצליחים גם מחוץ לגבולות הארץ. הכנו רשימה של כל הכוכבים שהגיעו גם לחו"ל

חלומו של כל כוכב הוא להצליח בארץ הולדתו וגם מחוצה לה, ויש גם כמה אנשים שכולנו מכירים שהצליחו לעשות זאת והגיעו רחוק!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

גל גדות

אז כמובן שאי אפשר לדבר על סלבס ישראלים מבלי להתחיל עם הוונדר וומן הפרטית שלנו - גל גדות. גדות שגדלה בראש העין התחילה את הקריירה שלה בגיל 18 כשזכתה בתואר מלכת היופי של ישראל, אך לאחר צכן החליטה ללכת וללמוד משפטים. בשלב מסויים הבינה גל כי היא רוצה להתרכז במשחק והחלה לשחק בסדרות ונכנסה עמוק לתעשייה הסרטים הארצית והבינלאומי. תחילת ההצלחה שלה בעולם הגיעה מסדרת סרטי "מהיר ועצבני" בהם שיחקה את ג'יזל ישר, סוכנת מוסד לשעבר. כיום גל מוכרת לרוב העולם כוונדר וומן, שם הכיסוי של דיאנה פרינס נסיכה אמזונית שמגנה על העולם. הסרט "וונדר וומן" היה סרט גיבורי העל הראשון בכיכוב גיברת על אישה כדמות הראשית והוכיח את עצמו כהצלחה מסחררת. 

ליאור סושארד

לא להתבלבל, הוא לא קוסם אלא מנטליסט ואמן חושים, מה שאומר שהוא יוכל לקרוא לכם את המחשבה בקלות ולהשאיר אתכם בהלם מוחלט. סושארד נולד בחיפה כבן הצעיר במשפחה וסבל לאורך שנותיו בבית הספר מביריונות. כבר בגיל 14 התחיל להופיע בימי הולדת והצליח להדהים את הקהל. משם סושארד המשיך לצבא ולאחר מכן התחיל להגביר את הפעילות בארץ שהובילה לחשיפה שלו בתוכניות מקומיות רבות כמו "היורש של אורי גלר" בשנת 2006 בה זכה במקום הראשון. הוא הצליח לפתח קריירה בינלאומית, יצר קשרים עם סלבס רבים כמו הקרדשיאנס, וכיום הוא מבלה את רוב זמנו בטיסות הלוך ושוב, בין אולם קטן בצפון הארץ לבין יום ההולדת של ג'ניפר לופז בביתה.

 

אנה זק

היא אמנם בין הצעירים ברשימה, אבל שלא תחשבו שזה משנה. זק התפרסמה לראשונה בשנת 2014 בתוכנית "הבנים והבנות" ששודרה בערוץ הילדים, משם היא התקדמה לרשתות החברתיות וצברה כארבעה מיליון עוקבים באפליקציית "טיקטוק" ויותר ממליון עוקבים ב"אינסטגרם", אין צורך להזכיר שמדובר גם על אנשים מרחבי העולם נכון? מעריצים ממדינות רבות מראים לזק את אהבתם ברשתות ואף פותחים לה עמודים מעריצים. אז כן, אפשר גם להתפרסם בחו"ל מהרשת. 

נטע ברזילי

הילדה החמודה שתמיד רצתה להגיע גבוה - עשתה זאת. נטע ברזילי, שהביאה את האירוויזיון שלארץ, היא לא רק הכוכבת הפרטית שלנו. מאז הצלחתה באירוויזיון, ברזילי יצאה למספר הופעות מסביב לעולם ובארץ. היא התארחה באין ספור אירועי גאווה ומסיבות לאחר שהשיקה עוד שני שירים בשם "באסה סבבה" ו"ננה בננה" שגם הם זכו להצלחה גדולה. העיקר שבסופו של דבר - היא משלנו!

 

בר רפאלי

אחת מהדוגמניות המצליחות בארץ, שדיגמנה לכל הרשתות המובילות (ובבעלותה אפילו כמה מהן), בר רפאלי היא בהחלט אחת מסלבס הבינלאומיים המצליחים ביותר. היא זכתה לפרסום עולמי כשניהלה מערכת יחסים עם השחקן, ליאונרדו דיקפריו. השניים היו קרובים לחתונה אך נפרדו. עצוב, אבל שם רפאלי רק עלתה והצליחה - היא הנחתה ושפטה במספר תוכניות אופנה בחו"ל, שיחקה, דיגמנה, הופיעה בשערי המגזינים הכי נחשקים וכיום היא מתחזקת קריירת הנחייה ודוגמנות בארץ ומגיעה להשקות רבות בחו"ל (בנוסף להיותה אמא לשתי בנות והשלישי בדרך!).

אניה בוקשטיין

אם אתם לא מבינים מדוע השם של אניה בוקשטיין ברשימה, אז תנו לנו לרענן את זכרונכם - בוקשטיין השתתפה בסדרה המצליחה "משחקי הכס" של HBO וגם בסדרה "גאון" של נאשיונל ג'יאוגראפיק. כיום אניה ממשיכה לעסוק במשחק ואנחנו מצפים לעוד הרבה פרוייקטים ממנה בהמשך ובטוחים שתצליח מעבר לים!

 

סטטיק ובן אל תבורי

צמד החמד הזה כבש את הארץ בשירים הקליטים שלהם, הם התחילו אי שם בשנת 2015 ומשם רק צמחו יחד. מסתבר שלא רק אנחנו התלהבנו מהסגנון של השניים, אלא גם מעבר לים. בשנת 2018 הם הוחתמו בחברת ההקלטות קפיטל רקורדס האמריקאית והוציאו לאור את שיריהם בעברית בגרסה מחודשת באנגלית. ואם כל זה לא מספיק, שיר עם הראפר פיטבול הולך לצאת בקרוב ואין מרוגשים מאיתנו! 

 

יעל גורבגלס

אנחנו אמנם מכירים אותה מ"האי", אבל אם תפתחו את הVOD שלכם, תזהו את אותה ג'ני הצעירה, בתוכנית המצליחה "ג'יין הבתולה". יעל גרובגלס שיחקה בחמשת העונות של הסדרה המצליחה את פטרה, אחת מן הדמויות המרכזיות, והפכה לאהובה (לפעמים גם לשנואה) על הקהל ברחבי העולם. מעניין מה הולכת להיות הסדרה הבאה שלה...

נטע ברזילי. באדיבות: עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור
 
תגובות