צפירת הרגעה: בן זיני וטיילור מלכוב נפרדו?. צילום מסך מאינסטגרם

צפירת הרגעה: בן זיני וטיילור מלכוב נפרדו?

נכון או לא נכון? מדור "העלוקה" של ידיעות אחרונות פרסם כי אחד הזוגות היציבים והמוכרים ביותר בתעשייה, בן זיני וטיילור מלכוב, החליטו להיפרד. בן זיני בתגובה: "לכל אלו שרק מחכים לזה - הכל בסדר"

האייטם הבא יפתיע אתכם לגמרי - ולגמרי לא ציפינו שזה יקר הבתקופה הקרובה. אחד הזוגות היציבים ביותר בעולם הילדים והנוער הם ללא ספק בן זיני (23) וטיילור מלכוב (17) שמעבר לקריירה מוזיקלית משותפת, ערוץ יוטיוב מצליח וקמפיינים - השניים יוצאים יחד כשנתיים ונראו צמודים במיוחד לאורך כל הזמן (מלבד התקופה בה זיני שהה ב"האח הגדול VIP"). אך בשעה האחרונה פורסם ב"העלוקה" של ידיעות אחרונות כי השניים החליטו להיפרד.

הידיעה המפתיעה לחלוטין די עוררה תהייה האם זה בהחלט קרה? השניים לא העלו סטורי יחד בזמן האחרון, אך עם זאת  עדיין עוקבים אחד אחרי השנייה (שכיום זה הפך לסממן חשוב בהקשר של פרידה), לשניים מתוכנן מופע חנוכה משותף שהם הכוכבים הראשיים בו, כמו כן עובדים ביחד על שירים נוספים ובקרוב נראה אותם יחד בתפקיד זוגי בסדרת טלוויזיה חדשה. 

 

אך מוקדם מדי "להספיד" את הזוג, לפני זמן קצר פרסם זיני בחשבון האינסטגרם שלו סרטון זוגי עם טיי, אליו צירף התייחסות לידיעת הפרידה: "לכל הספקנים והשקרנים שרק מחכים לזה - הכל בסדר".

מטעמם של בן וזיני וטיילור נמסר בתגובה: ״כמו כל זוג אנחנו חווים לעיתים קשיים, על אחת כמה וכמה כשמשלבים זוגיות וקריירה. מי ידע שלעלות מופע החנוכה יהיה כל כך קשה...". 

© צילום מסך

כזכור, השניים שההוכחה הראשונית על הזוגיות שלהם (לאחר שמועות רבות) נחשפה כאן לראשונה במאי 2018, עוררו סערה בגלל הפרשי הגילאים של השניים. תגובות שעד היום הם מקבלים ברשתות בנושא והתראיינו על כך לא פעם.

© צילום: יונתן סיקלאי
 
תגובות