אאוץ': הסלבס שהגיבו לזוגיות החדשה של האקסים שלהם. צילום מסך מאינסטגרם

אאוץ': הסלבס שהגיבו לזוגיות החדשה של האקסים שלהם

יותר משהביצה מלאה במערכות יחסים נוצצות, היא מלאה בפרידות נוצצות, וכואבות. אז מי הם הכוכבים שלא נשארו אדישים מול העובדה שהאקסים שלהם התקדמו הלאה?

זה לא תמיד קל לראות את האקס או האקסית ממשיכים הלאה אל עבר זוגיות חדשה וגם המפורסמים, כמו כל בני האדם, היו בסיטואציה הזו. מי הם הסלבס שהגיבו בפומבי כאשר בני הזוג שלהם פצחו במערכת יחסים חדשה? ומה הייתה התגובה שלהם?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

בר רפאלי

ב-2011, אחרי שש שנים של זוגיות און-אנד-אוף חוצת יבשות, הסופרמודל הישראלית וליאורנדו דיקפריו נפרדו. אלא שארבע שנים לאחר הפרידה, כל אחד מהצדדים המשיך לדרכו ודיקפריו נצפה מתנשק עם ריהאנה. רפאלי נשאלה על ידי צלם פפארצי מה דעתה על הזוגיות של ליאו והיא דווקא הגיבה בפרגון: "אני חושבת שריהאנה מדהימה, היא בטח הטיפוס של כולם". כצפוי, אתרי הרכילות לא נשארו אדישים והתגובה המפרגנת של הדוגמנית הישראלית עשתה כותרת ברחבי העולם.

 

סלינה גומז

בזמן אחת מיני הפרידות הרבות של סלינה וג'סטין, הביבס פירסם הצצה לקליפ שלו "All That Matters" בו הוא צמוד במיוחד לדוגמנית בשם קיילין רוסו. בתגובה, גומז פרסמה בחשבון האינסטגרם סלפי שלה לצד הכיתוב "חשבתי שהוא אוהב רק לטיניות" ובכך התייחסה לעובדה כי הכוכב צמוד למישהי אחרת שאינה היא, ואינה כאמור ממוצא לטיני (שהוא מוצאה של גומז ושל האקסית עימה יצא לפני גומז). אגב רוסו, הדוגמנית שכיכבה בקליפ המדובר ההוא, התראיינה וכשנשאלה על הפוסט של סלינה היא ענתה "פשוט עשיתי את העבודה שלי". 

© צילום מסך מאינסטגרם

ג'סטין ביבר

גם ביבר מצידו הגיב כאשר גומז עברה הלאה, וב-2017 בזמן שסלינה ניהלה מערכת יחסים עם דה וויקנד. ג'סטין כינה את המוזיקה של הוויקנד "חרא" ואף ערך שידור לייב באינסטגרם בו אמר בצחוק כי השיר האהוב עליו הוא "Starboy" של הזמר, פרץ בצחוק אדיר וחתם באמירה "אנחנו חייבים לסיים, זה היה נורא מצחיק".

© צילום מסך מאינסטגרם

אריאנה גרנדה

הזוגיות של גרנדה ושל פיט דיווידסון כללה הצעת נישואים אחרי חודש אחד בלבד, פרידה אחרי כחצי שנה של היכרות והרבה מאוד רעש תקשורתי. אחרי שדיווידסון המשיך הלאה ויצא עם השחקנית קייט בקינסייל (ממנה כבר הספיק להיפרד), גרנדה נשאלה על ידי צלם פפארצי מה דעתה היא חושבת על פיט וקייט כזוג והיא לא היססה להגיד שהם "כל כך חמודים!".

© Nicholas Hunt/GettyImages.IL for MTV

ברק שמיר

חודש עבר בין הפרידה של נועה קירל וברק שמיר, לבין ההכרזה על הזוגיות של קירל עם יהונתן מרגי. קירל ומרגי שברו את הרשת עם ההכרזה על הזוגיות שלהם, הכרזה שלא נעלמה מעיניו של שמיר, שלא נשאר אדיש לזוגיות החדשה של נועה ואמר עליה בתגובה: "הם מתאימים במציאות לא פחות מבהצגה של שניהם... מצחיק מה שאנשים יעשו בשביל פרסום". לא נעים.

© צילום מסך מאינסטגרם

רוסלנה רודינה

חודשיים אחרי שנחשפה מערכת היחסים של בן זוגה לשעבר ואבי בנה אייל גולן עם דניאל גרינברג ולאחר עקיצות מכיוונה של גרינברג, רוסלנה החליטה לא לשתוק ולהגיב לזוגיות של גולן וגרינברג, ולהגיב לגרינברג בפרט. בראיון ל"ערב טוב עם גיא פינס" אמרה רודינה: "הפתיע אותי שהיא אמרה שאנחנו לא מכירות. אני מכירה אותה מאז שהיא בת 15..הייתי נותנת לה גם עצות המון שנים, כמו שאני נותנת עצות למעריצים ששולחים לי הודעות.. שמרנו על קשר עד שהגענו למצב שבו מעריצה חוצה גבולות, כמו לסמס לבני הזוג שהיו לי באותה התקופה".

© צילום מסך מאינסטגרם

 

 

תגובות