רכילות בקטנה: הדרמה המלחיצה של עומר חזן. צילום: אור גפן

רכילות בקטנה: הדרמה המלחיצה של עומר חזן

השבוע ב"רכילות בקטנה": קווין רובין ישחרר שיר עם זמר אהוב ומפתיע, ליאל אלי וסהר קליזו בקאמבק, הארי משלב את האקסית בסינגל, הפרידה הכואבת וגם: מה קרה בפרשייה בהפכה את עולם כוכבי הרשת?

אם הייתם עסוקים בלהתכונן לחג החנוכה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

נינג'ה מוזיקלית

טירוף הנינג'ה רחוק מלהסתיים ואם חיפשתם הוכחה לכך - קבלו את האייטם הבא. היוטיובר, השחקן והצלע השובבה במנחי "נינג'ה ישראל ילדים" - קווין רובין, ישתף פעולה מוזיקלית ממש בקרוב עם זמר שהפך לאהוב במיוחד. מדובר בעדן מאירי שאחראי על כמה מהלהיטים הגדולים והמוצלחים של השנה החולפת ("לך עם האמת שלך" ו"מה עשה לנו הזמן"). השניים הקליטו לאחרונה את השיר שילווה את נינג'ה ישראל ילדים של ערוץ הילדים (סלקום tv ופרטנר tv) עם קליפ מיוחד שמצטלם ממש ברגעים אלו. השיר ילווה במסרים של העצמה אישית, אמונה בעצמך, השגת יעדים ומטרות, התגברות על קשים ומכשולים ושבעצם בכל ילד וילדה יש נינג'ה. רק נזכיר שזו לא הפעם הראשונה שרובין יוצר שיתוף פעולה מוזיקלית, רק בשנה האחרונה שחרר שני שירים מצליחים לרשת, אחד עם שימי תבורי ואחד עם אנג'ל ברנס, כאשר האחרון הוכתר בעבר על ידי גולשי פרוגי כ"שיר הרשת השנתי".

בחדר ההקלטות
בחדר ההקלטות © באדיבות יחסי ציבור

קאמבק?

אם צפיתם בסטורי השבוע והתעמקתם קצת, כנראה שראיתם כי ליאל אלי וסהר קליזו, היוטיוברים והאקסים, חזרו לבלות יחד. אחרי המון הכחשות, פרידה ושברון לב שלנו, הזוג לשעבר (לכאורה, כן?) והמתוקשר בילה יחד עם עמנואל לוי וגל זהבי ביציאה שהייתה נראית דאבל דייט של ממש - האמנם? לא מאמינים? צפו בפרק של דה סטורי ותשפטו בעצמכם!

© אור גפן

מאני מובס

קארדי בי ידועה בחיבתה לכסף (לא סתם יש להיט בשם "Money"). בעלה של הכוכבת ואבי בתה, הראפר אופסט, חגג השבוע את יום הולדתו ה-28, אותה השניים חגגו יחד צמודים מאוהבים לאחר שנה זוגית דרמטית מלאה בבגידות בפרשיות. למרות זאת השניים עדיין נשואים, והראפרית פינקה את בעלה במתנת יום הולדת מפתיעה - חצי מיליון דולר במזומן. ומה אתם קיבלתם ליום ההולדת האחרונה שלכם?

 

דרמה ברשת

השבוע נודע כי ישנם כמה כוכבי רשת, שהעלימו מס ולא דיווחו על סכום גדול שקיבלו מהאינטרנט. בין היתר, דובר על היוטיובר בן קיסר, שנחקר ברשות המיסים על כך שלא דיווח על סכום מאה אלף שקלים שקיבל מגוגל. מקיסר נמסר בתגובה: "לאחר פגישה עם רשויות המס הסכום הינו נמוך מעשרת אלפים שקלים. הנושא מטופל מולם ומעובר במיידית לתשלום". עוד מישהי שהואשמה היא מאמנת הכושר, אירה דולפין, אשר מטעמה נמסר בתגובה "אכן אנשי החברה היו בביקורות במס הכנסה, שם דובר על נושא ההכנסות מפרסומות ביוטיוב. הביקורת יצאה תקינה לחלוטין". 
בן קיסר
בן קיסר © צילום מסך מ @keysar7

מזל טוב

הזמר המוכשר שממיס לבבות, עידן עמדי, הפך השבוע לאבא לראשונה. אז איך זה שלא שמעתם על ההריון לפני כן? השניים שמרו על ההריון בסוד במשך כל תקופת ההריון וחשפו את הלידה בפוסט מרגש באינסטגרם. 

ליבי RUN!

לכבוד חגיגות העשור החדש בחייו של הזמר והשחקן לי בירן (30), בת הזוג החליטה לעשות לו יום הולדת בצורה די מיוחדת. תדהר הכינה לבן הזוג משימות בסגנון המירוץ למיליון שנפרסו על משך יום שלם שהסתיים במסיבה מוזיקלית עם כל החברים פלוס הופעה זוגית של השניים על הבמה. הכי חמודים שיש!

© צילום פרטי

שינוי אופנתי

כנראה שחברות האופנה החליטו שהגיע הזמן לחדש ולהחליף את הפרזנטורים שלהם. ניבר מדר כבר לא תהיה הפרזנטורית של "רנואר". כמו כן, גם שלומית מלכה, לאחר שנים רבות בהן הייתה הפרזנטורית הקבועה של "פוקס", כבר לא, על פי גיא פינס - ב"קסטרו" מצרפים את מרגי וריף נאמן, שהיא גם פרזנטורית של חברת "תמנון" וממש השבוע הפכה גם לפרזנטורית של "קרליין", שחשפה קמפיין חדש בכיכובה לסדרת השפתונים, בדיוק כמו גל גדות. מ"קסטרו" נמסר: "אנו לא מגיבים לשמועות באם הם נכונות או לא".
 
© צילום מסך מאינסטגרם

כחול זה השחור החדש

העונה החדשה של "האח הגדול" מתקרבת בצעדי ענק וכולנו רוצים לדעת מי הדיירים החדשים! בינתיים, הדוגמנית עדן פינס משאירה לנו רמז בפוסט חדש שהעלתה השבוע כששערה צבוע לכחול "כחול אח גדול זה צבע שחוזר, מילה של עדן". אז חוץ מהפרשייה הזאת, עדן השבוע גם הסירה עוקב מאחותה (הדומה לה מאוד) במפתיע, לאחר שהיה נראה כי השתיים מסתדרות מעולה! אז מה מסתתר מאחורי הצעד? רק נזכיר כי עדן היא האחות הגדולה שלה, האם יש קשר?

המכשפים חוזרים?

סלינה גומז פרצה לחיינו בסדרת הדיסני שהפכה לקאלט, "המכשפים מווייברלי פלייס".  שבע שנים חלפו מאז שהסדרה ירדה מהמסך, אבל כעת האם יש סיכוי לקאמבק מכושף של המכשפים האוהבים? סלינה גומז חשפה כי השבוע בראיון כי היא לגמרי בעד ריבוט (אתחול מחדש) לסדרה שהפכה אותה לכוכבת: "אני לגמרי אשמח לעשות את זה. אני לא יודעת אם זה יקרה או מתי, אבל אלף אחוז שאני בעניין".

 

אחותי קפצה על עומר

השבוע התקיימה השקת העונה השלישית של "אחותי קפצה כיתה" (KIDZ לצופי yes), ובין כל הילדים והכוכבים שהגיעו נרגשים במיוחד, היה אפשר למצוא את כוכב הנוער האהוב, עומר חזן, כשמסביבו היסטריה גדולה כצפוי. בעקבות חשש למה שיקרה בתום ההקרנה, מיד בסופה הוברח חזן באמצעות מאבטחים שליוו אותו עד לרכבו, אך זה לא בדיוק עזר כי גם שם המתינו לכוכב עשרות מכתבים ומתנות על גג הרכב.

© צילום מסך מהאינסטגרם

כבר לא חולמים על זנזיבר

הם תחזקו זוגיות מתוקשרת, צמודה ורומנטית במהלך שנתיים וחצי והיה נראה שזה לגמרי בדרך הנכונה לחתונה, האמנם? השבוע נודע כי טליסמאן ושירה מרגלית הפרידו כוחות והחליטו להיפרד וליבנו נשבר! מיחסי הציבור של מרגלית נמסר: "בהחלטה משותפת אחרי יותר משנתיים של זוגיות החליטו הזמרת והיוצרת שירה מרגלית והזמר טאליסמן לפרק את החבילה ולהמשיך כל אחד בדרכו".
 
בימים מאושרים יותר
בימים מאושרים יותר © צילום מסך מאינסטגרם

הפציעה

ביום שלישי האחרון הגיעה השורדת לשעבר, אורין ג'ולי, לאולם ה-IMAX של יס פלאנט ראשון לציון, שם נערכה פרמיירת הסרט "מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר", ואיך נאמר זאת בעדינות? בריאה ושלמה היא לא הייתה. ג'ולי הפציעה באאוטפיט שכלל גבס לרגלה סיפרה כיצד נפצעה השבוע במהלך אחד מאימוני הירי שלה ושברה את אחת מאצבעות רגליה. מי שעוד הגיעו להקרנה הם: בן קיסר, אליעד כהן, שירלי לוי ונבו עמרני - רגע אחרי שפורסמה פרשיית היוטיוברים, חבורת הכוכבים השתעשעה עם האנשים המחופשים לדמויות מהסרט ולגמרי משכו את תשומת הלב.

© צילום: שוקה כהן

חיות בסלפי

ביום רביעי התקיימה השקת העונה שנייה לתוכנית "חיים בסלפי". ההשקה נערכה יחד עם מפגש מעריצים עם מנחות התוכנית, הצמד "טו סוויט" - שיראל בורוכוב וירין פרי. אל האירוע הגיעו לפרגן הסוכן, רוברטו בן שושן, המנטליסט הצעיר, נבו אבוטבול, השחקנית, שי הראל ועוד. במסגרת האירוע הבנות הצטלמו עם המעריצים שהגיעו, ביצעו נאמבר על הבמה ואף הייתה הופעת אורח של אבוטבול. התכנית "חיים בסלפי" משודרת בערוץ KIDZ לצופי yes ו-HOT וחוזרת בקרוב עם פרקים חדשים.

© צילום: שוקה כהן

 

תגובות