אתם בחרתם: אלו נבחרי הרשת של השנה. צילום: יחסי ציבור, אינסטגרם

אתם בחרתם: אלו נבחרי הרשת של השנה

אחרי הצבעה מותחת במיוחד, הגיע הזמן להכריז על התוצאות במצעד כוכבי הרשת של פרוגי. מי החבורה המנצחת ברשת, מי הכי קורע ומהו הקליפ הזוכה?

כוכבי הרשת הפכו לחלק מחיינו והם נמצאים בכל מקום. זה היה רק עניין של זמן עד שנקדיש להם מצעד נבחרים מיוחד משלהם בקטגוריות הרשת השונות. אחרי שזכות ההצבעה ניתנה לכם - הגיע הזמן להכריז על מי שאתם הכתרתם כאנשי השנה ברשת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

עולם הגיימינג עשה היסטריה ביוטיוב והפך לדבר הכי חם, מסקרן וזה שמביא גם לא מעט צפיות ותוכן. השנה אתם בחרתם כגיימר השנה את היוטיובר עידן תלם בעל 314 אלף הסאבים ביוטיוב. תלם הפך לאהוב במיוחד ולאחד הגיימרים הבולטים בארץ - כך שהבחירה שלכם בו הייתה די קלה עם 50 אחוז הצבעות עבורו בקטגוריה.

חבורות רשת תמיד גורמים לנו להתרגש מחדש, עוד מימי "מיי ווייב" של סהר קליזו. עם הזמן צצים עוד ועוד חבורות אשר גורמים לנו לרצות להיות חלק מהם. השנה, אתם בחרתם להעניק את התואר "הסקווד הכי מיוחד ברשת" ל"בלאגן גאנג" שהגיחו אל חיינו בשנה האחרונה. הגאנג כולל את את: רז ספני, שרון ליברמן, אמה איתן, שלי צירינג, עופרי פינשטיין, שון בלו, קטריקס ושון בן זקן. בנוסף, מבין כל הוולוגרים הבולטים שהיו השנה - גולשי פרוגי בחרו גם כאן, אחרי קרב צמוד במיוחד, בחבורת "בלאגן" כ"וולגרים המעניינים של השנה".

בכל שנה מתווספים לא מעט כוכבי רשת אל עולמינו שמצטרפים לעוד רבים טובים ואחרים, אך מי שהכי בלט לכם מבין כל הכוכבים שצצו השנה הוא נבו עמרני שמוכתר כפריצת השנה. הכוכב העולה בלט השנה במיוחד בזכות דמות הילדה בת ה-14 שלו והמשפט האהוב "נבו דיייי!". בנוסף, הוא הוציא מרצ' מצליח, היה מבין מנחי התוכנית "דה בוקס", זכה בליבה של פרוגה שלנו ולא הפסיק לצבור עוקבים, צפיות ומעריצים נלהבים.

להיות כוכב רשת לרוב אומר שאתה גם משפיע ומוביל דעת קהל, כזה שמצליח לעצב דעה ולהוביל טרנדים חדשים במגוון תחומים. השנה גולשי פרוגי החליטו שמי שעשה זאת הוא היוטיובר רז ספני שיצא השנה לדרך חדשה.

קשה מאוד להצליח להצחיק את הקהל של היום, נדמה שהם לגמרי ראו כבר הכל וצריך למצוא את הנוסחה המדוייקת שתצליח לגרום לכוכבי הרשת להצליח לעשות זאת פעם אחר פעם. כך כנראה זה קורה אצל שירלי לוי, הכוכבת שאתם הענקתם לה הפעם את תואר הכי "קורע/ת ברשת" אחרי שנה מוצלחת במיוחד בו לא הפסיקה להצחיק אותנו, לקטוף תפקידים על המסך ולהפוך לכוכבת שאי אפשר לפספס ברשת או לא להישאר אדישים לסטורי ולפוסטים הקורעים שלה.

הרשת, והיוטיוב בפרט, עמוס בפארודיות על לא מעט דברים שפשוט גורמים לנו לצחוק עליהם. מבין שלל הפארודיות המוצלחות של השנה, גולשי פרוגי הכי אהבו את "חמודה אך פסיכוטית" של ליאל אלי ומתן פרץ - פארודיה בה פשוט תרגמו לעברית את הלהיט המצליח "Sweet but Psycho" של אווה מקס וזה עשה את העבודה.

עוד מהצד המוזיקלי - כוכבי הרשת לא מפסיקים לשחרר שירים וקליפים שהופכים ללהיטים מוזיקליים מצליחים בקרב בני הנוער, ראינו זאת לא מעט בעבר, ראינו זאת לא מעט השנה וכנראה שעוד נמשיך לקבל כאלו גם בעתיד. אך השנה קליפ כוכבי הרשת האהוב ביותר היה של קווין רובין ואנג'ל ברנס בשיר "שים פס" שנכון לרגע זה עומד על שני מיליון צפיות.

הטלוויזיה החדשה היא למעשה היוטיוב. כל אחד יכול ליצור את התוכן המיוחד שלו, סדרת רשת שתצבור קהל וצופים - ממש כמו הטלוויזיה המסורתית שאנו רגילים לצפות בה. סדרת הרשת של השנה, על פי גולשי פרוגי היא "שירלי לוי מחפשת אהבה" - סדרת היוטיוב של הכוכבת הקורעת ובמהלכה ניסתה למצוא אהבה חדשה בשלל מקומות כמו למשל: באינסטגרם, בקניון, בחוג סלסה ובחוף הים.

בהמשך ישיר, סלוגן הרשת של השנה מוענק אף הוא לשירלי לוי שחותמת פרס שלישי במצעד אחד. המשפט שלה, "כל החיייים" שנולד באמצעות סטורי ספונטני כשהיא המתינה בפקק שזמנו הוערך למשך כל החיים - הפך למשפט שאי היה אפשר לפספס ורבים אף החלו לחקות אותם בעצמם, להעביר את הזמן בנסיעה כך ואף להשתמש בו בסיטואציות נוספות ביומיום. 

עוד זכו:

כשיתוף הפעולה המסחרי של השנה - נבחר הערוץ "התנור" שיצר את התוכנית "הסאב הבא" ויחד איתרו את כוכבי הרשת הבאים של ישראל.

מוצר היוטיוב של השנה - מארזי הסוויטבוקס המתוקים של "SweetWeet".

ואילו אתגר השנה ביוטיוב הוא "אתגר הכן" - במהלכו צריך להגיד כן על כל דבר שמבקשים מכם לעשות.

תגובות