האם זה בסדר שאנג'ל פועלת למען שחרור אביה מהכלא?. צילום מסך מהקליפ

האם זה בסדר שאנג'ל פועלת למען שחרור אביה מהכלא?

כוכבת הנוער שחררה השבוע שיר וגייסה לא מעט כוכבים שיעזרו לה בקמפיין למען שחרור אביה מהכלא. האם זה לגיטימי או ניצול מעמד לטובה אישית?

סיפור משפחתה של כוכבת הנוער אנג'ל ברנס ידוע לכל. אביה, רוני ברנס, מרצה עונש מאסר בגין עבירות מס קשות כבר במשך תשע שנים (מתוך 14 על פי פסק הדין). השבוע, התקיימה וועדה מיוחדת שדנה באפשרות לקצר את עונשו ולשחררו באופן מיידי בעיקר בשל נסיבות של התנהגות טובה, התחרטות על המעשה, אי סכנה לציבור ומוכנות להשתלב חזרה בחברה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לקראת הוועדה המדוברת (שבסופה הוחלט לא לשחרר את ברנס), כוכבת הנוער שחררה סינגל בנושא עם להקת פורמולה, בה היא חברה, ויחד עם זה פצחה בקמפיין למען שדחרור אביה / כדי להגיע אל מקבלי ההחלטות ולנסות להשפיע ולרכך את ליבם בדרך הזו. מנגד עלו תגובות וטענות כי הכוכבת מנצלת את מעמדה ופרסומה לשחרור עבריין מהכלא וכעסו עליה על המהלך ועל כל ידוען אחר שהרשה לעצמו לפרסם את הקמפיין המדובר. האם הכעס מוצדק או שאנג'ל עשתה נכון? האזינו לדיון על כך בפודקאסט הבידור שלנו (ניתן להאזין גם בספוטייפי / לחצו כאן)

 

על מה עוד שוחחנו השבוע? על ההחלטה של אסי עזר לגבי "להיות איתה 3", ההבטחה של מיקי ומיכל הקטנה, התגובות לשיר החדש של נועה קירל וגם: על כל מה שקרה ב"האח הגדול". 

תגיות
תגובות