לא בלי אבי: פורמולה בסינגל למען שחרור אביה של אנג׳ל. צילום מסך מיוטיוב

לא בלי אבי: פורמולה בסינגל למען שחרור אביה של אנג׳ל

תשע שנים לאחר שנכנס לכלא ורגע לפני ועדה גורלית בנושא, להקת פורמולה נרתמת למען שחרורו של רוני ברנס, אביה של אנג׳ל, חברת הלהקה בסינגל חדש ומרגש

להקת הבנות המצליחה רגילה לשחרר שירי פופ קצביים שהופכים ללהיטים מרקידים במיוחד, אך הסינגל החדש של בנות "פורמולה", שיצא הבוקר (א׳), ״מתי אתה חוזר״, הוא שונה לגמרי ממה שהתרגלנו לשמוע מהן.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כוכבות הלהקה החליטו להירתם למען חברתן להרכב, אנג׳ל ברנס, ולשחרר שיר שהוא גם קמפיין הקורא לשחרור אביה, רוני ברנס, המרצה עונש מאסר על עבירות העלמת מס חמורות מזה תשע שנים.

 

24 שעות לפני ועדה גורלית שתדון האם לשחרר את אביה מוקדם מהצפוי ולא בעוד שנתיים על פי גזר הדין, מנסות הבנות מנסות להגיע לליבם של מקבלי ההחלטות ולהעביר את המסר שברנס מוכן לחזור לשגרה, למד את הלקח, שילם את חובו לחברה ועל כן הוא זכאי לניכוי שליש מתקופת המאסר על התנהגות טובה. כמו כן, השיר מספר על כמיהתה של הבת לחזרתו של אביה הביתה ומלווה בקליפ מרגש ועוצמתי במיוחד, גם עבור אנג׳ל שנראת בוכייה לכל אורכו.

כזכור, כבר בעבר ניסתה ברנס לעשות מהלך דומה כאשר הגישה בקשה רשמית לחנינה מהנשיא בשנה שעברה, בקשה שליוותה בסרטון מרגש וויראלי ביוטיוב.

תגובות