רכילות בקטנה: מי התחזה לכוכב הנוער הישראלי?. צילום: fotolia

רכילות בקטנה: מי התחזה לכוכב הנוער הישראלי?

השבוע ב"רכילות בקטנה": הכעס על עדן בן זקן, המרצ' היוקרתי של בילי אייליש, הכוכב ששבר לנו את הלב וגם: למה שינתה אריאנה גרנדה את מילות השיר?

אם הייתם עסוקים בלצפות בגראמי ולקרוא על כל מה שקרה שם ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

כבר לא לבד

שובל ארוך של לבבות שבורים נרשם השבוע, לאחר שפורסם כי אחד מהכוכבים ההוליוודיים הנחשקים בעולם כנראה כבר לא רווק. על פי דיווחים בחו"ל השחקן והדוגמן, זאק אפרון, נמצא בזוגיות מפתיעה עם השחקנית, אלסטון סייג׳. על פי מקורבים, השניים נמצאים ״בזוגיות רצינית ומאוהבים״. החשיפה מפתיעה במיוחד משום שבדיוק בתקופה האחרונה, אחרי שנים בהם הייתה בזוגיות, סוף סוף חזרה האקסית המיתולגית של אפרון, ונסה אדג׳נס לשוק הרווקות - דבר שגרם למעריצים לצפות לקאמבק מטורף, שכפי שכבר הבנתם כנראה לא יקרה בזמן הקרוב.
© gettyimges.IL/Dimitrios Kambouris

שינוי לטובה

השנה החולפת הייתה ללא כל צל של ספק אחת השנים הטובות בקריירה המוזיקלית של אריאנה גרנדה. אחרי שכבשה את תחנות הרדיו והשתלטה לנו על הפלייליסט, גרנדה החליטה לבצע שינוי לא קטן באחד השירים הכי מצליחים שלה. השבוע החליטה הזמרת לשנות את מילות השיר ״thank you, next” ולהוסיף את המשפט ״אני אודה לאבא שלי כי זה ממש מדהים״. השינוי נעשה לאחר חידוש הקשר עם אביה וזה ללא ספק סיבה נוספת למסיבה. 
 

חלק מהעניין

אכזבה נרשמה השבוע אצל חלק מצופי הפסטיגל לאחר שראו כי אחת הכוכבות המרכזיות במופע לא הופיעו על הבמה. לפי פרסום של רן בוקר ב-ynet, אחת הצופות במופע בבאר שבע טענה כי ״היו קטעים ששיריה הושמעו והיא לא הייתה על הבמה. פשוט חוצפה״. להזכירכם רק לפני כמה חודשים התבשרנו כי הזמרת בהריון, ולמרות הקושי שנתלווה להריון החליטה לא לוותר על השתתפותה בפסטיגל ולהופיע. מנהליה מסרו: ״במהלך המופע עדן ההריונית חשה סחרחורת ולא הרגישה טוב, למרות זאת עלתה כמו מקצוענית וביצעה את שיריה״.
 

חייבת מנוחה

בהמשך ישיר: למרות שכמעט כל הכרטיסים כבר אזלו להופעתה שתוכננה ב-20 בפברואר בהיכל מנורה, בשל הריונה המתקדם ולאור מצבה הרפואי בתקופה האחרונה, עדן בן זקן מעדכנת כי החליטה לדחות את המופע הקרוב בהיכל מנורה ל-6 באוגוסט, על מנת לתת מאה אחוז לקהל ולא לקחת סיכונים רפואיים. "בתקופה האחרונה, כפי שבטח שמעתם לא פעם בתקשורת, אני מרגישה לא במיטבי, סחרחורות, חולשה ותופעות לוואי שונות בעקבות ההריון. אני מסתובבת עם תחושה שבעקבות ההריון המתקדם ובמיוחד אחרי הטירוף והאינטנסיביות של הפסטיגל לא אוכל לתת לקהל שלי בתקופה הזו, את ההופעה המיוחדת והמושקעת שכ״כ רציתי בהיכל מנורה" כתבה עדן. מאחלים לך שתרגישי טוב ובשעה טובה.

אחים לעת צרה

אחרי שנים בהם התרחק מאור הזרקורים ונמנע מלקיחת חלק באחת הסדרות הנצפות בעולם, רוב קרדשיאן האח הפחות מוכר, נקלע לצרות. השבוע נחשף כי אחותו הקטנה, קיילי ג'נר, מעבירה אליו כספים גדולים בעקבות בעיות כלכליות קשות אליהן הוא נקלע. מקורבים למשפחה מספרים ״הוא לקח כל כך הרבה מאימו ומקלואי לאורך השנים, כך שהוסכם שכרגע זה תורה של קיילי לעזור לו להסתדר״.

יש בלאגן

מי שצפה בטקס פרסי הגראמי האחרון בוודאי שם לב שמישהי חסרה השנה. הזמרת, מיילי סיירוס, שעוררה בשנים האחרונות לא מעט סערות בעקבות פעולות והתבטאויות שונות שלה, לא נכחה השנה בטקס עטור הסלבס. במידה ואתם שואלים את עצמכם מדוע? כנראה שהעקיצה ששלחה השבוע סיירוס אל מארגני הטקס ייתן לכם רמז. בסרטון שהעלתה לאינסטגרם שלה, רואים את סיירוס עולה על במת ה-MTV בשנת 2013 ומפרה מוסכמות. תחת הסרטון כתבה הזמרת ״ואנחנו תוהים מדוע אני לא מוזמנת לאירועים יותר״. אי ההזמנה של סיירוס אינו האירוע המעניין היחיד שנקשר השבוע לטקס זה, גם בילי אייליש נקטה בצעד חריג. לאחר שזכתה בלא פחות מארבעה פרסים בגראמי, הודתה אייליש עם עלייתה לבמה על קבלת פרס ״אלבום השנה״ כי לדעתה הפרס מגיע לאריאנה גרנדה. סחתיין על הפרגון.
© צילום מסך מאינסטגרם

אפשר גם?

בשבוע האחרון התקיימה חגיגת יום ההולדת של סטורמי, בתם המשותפת של קיילי ג׳נר והראפר טראוויס סקוט. אז אם שאלתם את עצמכם כמה עלתה המסיבה הענקית (בסטייל פרפרים), ביקור בדיסני וורלד והשכרת בובות דיסני - התשובה היא 100 אלף דולר! מה יהיה עוד עשר שנים? 

כל האמת

הביוטרית הכי מדוברת לאחרונה, ניקי טוטוריאלס, עוררה סערה ברשת בעקבות יציאתה מהארון בתור טרנסג’נדרית. יציאתה מהארון של ניקי הייתה בעקבות סחיטה ובסרטון בו הגיבה לתגובות הצופים שלה, הודתה לכולם והסבירה כי כמה שבועות לפני העלת הסרטון לרשת, הסוחט איים עליה שאם היא לא הולכת להפסיק ל״שקר״ הוא הולך לחשוף אותה. מעריצים רבים אומרים שמצאו את זהותו, אבל ניקי אומרת כי אף אחד לא צריך להתעסק בזה, היא כרגע נמצאת במקום אחר.

 

לא שותק

לאחר הריב המתוקשר בין הזמרת טיילור סוויפט לבין הסוכן סקאוטר בראון, סולן להקת הרוק "אירוסמית", סטיבן טיילר, החליט להתערב ואף לתמוך בזמרת. טיילר אמר כי המקרה הזכיר לו ריב מעברו ושמה שקרה בין בראון וסוויפט הוא לא ראוי "דינה לאפולט העבירה את חוק מודרניזציה של מוזיקה בדיוק מאותה סיבה, כדי שאנשים יוכלו לשיר ולנגן ואפילו לקבל שכר, אולי".

© צילום: GettyImages_IL Neilson Barnard / Staff ,Jean Baptiste Lacroix / Stringer

נשיקה מקירל

הזמרת, השחקנית והפרזנטורית, נועה קירל, חתמה על שיתוף פעולה לרגל הוולנטיינס' עם מותג הספורט FILA ומותג האיפור M.A.C. מאה זוגות נעליים החתומות בנשיקה של נועה קירל ימכרו החל מה-2 בפברואר (יום הגיוס של הכוכבת) וישלימו לכולנו לוק לוולנטיין וגם אם אתם רווקים - יש לכם נשיקה!

© צילום: איילת ארד רבינוביץ

סטייל של זוכה

אם גם אתם מתלהבים מהסטייל ומהטרנד הכללי של בילי אייליש - כעת אפשר להשיג את משקפי השמש המזוהים איתה גם בישראל. אחרי הזכיות בטקס הגראמי נודע שמשקפי הניאון מקולקציית הספורט של "פראדה" המזוהים איתה נמכרות ברשתות האופטיקה השונות בארץ במחיר של 900 שקלים.

© באדיבות יחסי ציבור

מחיר התהילה 

לכוכבת הטיקטוק, ג'ואל, החשיפה לא עשתה רק טוב. השבוע היא נאלצה להתמודד עם עמודים מתחזים שהפיצו תמונות שלה ושל משפחתה, עם הכפשות ודברי שנאה כלפייה, בעיקר על המראה החיצוני שלה. אנחנו רוצים להגיד שאת מהממת, ולא לתת חשיבות, מפני שלצערנו, תופעת הבריונות ברשת עדיין קיימת. 

אין ערכים

אם הופתעתם לגלות בתחילת השבוע על זוגיות חדשה ומוזרה בביצה - כדאי שתחשבו שוב. כידוע, כל בן אדם יכול לכתוב ערך בוויקפדיה או לשנות ערך קיים. השבוע היו כאלו שהחליטו להתלוצץ קצת יותר מדי בנושא, ושינו את ערך הוויקפדיה של כוכב הרשת שגיא ברייטנר. בערך נכתב על ידי אותם ילדים כי הוא בזוגיות עם הזמרת הצעירה, בת ה-16 - אגם בוחבוט. אך את ברייטנר זה כנראה פחות הצחיק, מפני שהוא העלה סטורי לאינסטגרם בו סיפר שהפרט שגוי, תייג את בוחבוט וכתב לה שהוא כמובן אוהב אותה תמיד. 

שבוע הכפילים הוקדם?

בר גרוצקי גילה השבוע כי יש בן אדם שמתחזה אליו, ופתח עמוד אינסטגרם עם התמונות שלו. איך הוא לא גילה זאת עד עכשיו? זה כי הבחור דאג לחסום אותו ואת כל החברים שלו, כדי שלא יגלו לו. בנוסף, החשבון המתחזה עבד על מישהי וגרם לה לטוס לישראל עבורו. כשהיא הגיעה לארץ - היא גילתה אחרת באמצעות חוקר פרטי. "קיבלתי הודעה ממישהי שהוא עבד עליה והיא טסה לישראל בשביל לפגוש אותי, וגילתה את האמת כשהגיעה לארץ", סיפר הכוכב בסטורי שלו. עוד הוסיף וביקש מעוקביו - "אני מבקש מכם לחפש את המשתמש ולדווח עליו כשקרי. תודה".
 

בשעה טובה 

לאחר תשעה חודשים שבהם מאיה ורטהיימר סחבה את בתה, בין היתר כשהיא הגיעה אלינו לטקס הנבחרים של 2019, על מנת להעניק לציפי שביט פרס - ביום שבת היא ילדה את בתה הבכורה - אסיה מרים. "אני מרגישה שהלב שלי במימדים חדשים שתיכף יבואו להתלונן שהוא חוסם את מחלקת היולדות", כתבה ורטהיימר בפוסט מרגש. 
 

קאמבק בדרך? 

"לזמן אין רלוונטיות" זה מה שאמר כריס בראון בראיון, על שאלה שקשורה לפשעים שעשה נגד נשים. כריס נאלץ לעשות שירות קהילתי כעונש, להיות על תנאי למשך חמש שנים ולהיכנע לייעוץ אלימות במשפחה. ידוע כי יש לו מספר אקסיות, ואמנם הוא ידוע במעשיו הלא ראויים שנהג פעם נגד נשים, אך לא כולן הוציאו נגדו צו הרחקה. אנחנו מדברים על ריהאנה, האקסית המיתולגית של בראון. מסתבר כי הוא מנסה לחזור בחזרה אל חייה, ולהכנס שוב לליבה, אך אל דאגה - נכון לעכשיו, ריהאנה לא מראה כי היא בעניין, למרות שגם היא רווקה כרגע.

© צילום: GettyImages

חגיגה צפופה

כוכבי הסדרה "צפוף", של ערוץ Zoom ב-HOT, הגיעו לחגוג עם המעריצים בפלאג אין בתל אביב לכבוד סיום העונה השלישית. הקאסט הגיע בהרכב מלא, שוחחו, הצטלמו עם הילדים ואף היו אמיצים לרקוד את שיר הנושא של העונה "חבר, ים, סלפי". בשורה משמחת נוספת שהוכרזה לראשונה באותו המפגש היא שתהיה עונה רביעית לסיטקום האהוב והמצליח!

© צילום: רפי דלויה

 

תגובות