רכילות בקטנה: אליאנה מדברת על החתונה בפעם הראשונה. צילום מסך מהאינסטגרם

רכילות בקטנה: אליאנה מדברת על החתונה בפעם הראשונה

השבוע ב"רכילות בקטנה": הסלבס מדברים על הקורונה, דניאל מורשת בזוגיות, מעריץ פרץ לביתה של אריאנה גרנדה וגם: כל מה שקרה בסיום הטירונות של נועה קירל ועדי ביטי

אם הייתם עסוקים בלהגן על עצמכם מפני הקורונה ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור - גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

מסתבכת 

טוב, תהיו מוכנים לזה, כי גל גברעם סיפקה לכם מספר שערוריות בשבוע האחרון. האחד הוא הריב המתקושר עם טיילור מלכוב. זוכרים את יום ההולדת המשותפת שהשתיים חגגו יחד? כזכור, מאז, השתיים לא מדברות אחת עם השנייה. השבוע, בצל הקורונה, גברעם עשתה לייב באינסטגרם שלה, וכשנשאלה על הריב שלה עם מלכוב היא ענתה: "טיילור היא אחת הבנות שאני הכי אוהבת עד היום. אנחנו לא חברות ואנחנו לא מדברות כבר שלוש שנים. אבל שחררו מהנושא. אני תמיד אוהב אותה ולא אלכלך עלייה". יום למחרת, שוב גברעם עשתה לייב באינסטגרם שלה (משעמם, מה לעשות?!), ושוב נשאלה על הריב, הפעם היא ענתה כי חבל על האנרגיות של אותם מעריצים ששואלים את השאלות כי היא לא מוכנה יותר לדבר על זה. אך חכו, הבטחנו לכם עוד שערורויות- והפעם מדובר גם באקס, טום אביב. מערכת היחסים בין השניים לא נגמרה בצורה נעימה, בלשון המעטה, אך הפעם זה החריף במיוחד. גברעם התלוננה על אביב במשטרה על כך שהיא מקבלת איומים ממנו, אך כשהגיע לחקירה, הוא סיפר שהיא זאת שמאיימת עליו. לבסוף, גברעם מצאה את עצמה נחקרת גם היא. כזכור, אביב כבר המשיך הלאה וניהל מערכת יחסים קצרצרה עם מורן אטיאס, אך גם היא לא הספיקה הרבה זמן ואטיאס ואביב נפרדו. 

גל גברעם
גל גברעם © צילום מסך מהאינסטגרם

ראי הוזהרת

הגיוס של נועה קירל לצבא הועלה המון לכותרות והיה הרבה זמן בשיח הציבורי. הזמרת סיימה טירונות בת שבועיים ממש בימים האחרונים, אך בין לבין, מסתבר כי קירל נשפטה על כך שאיבדה את החוגר שלה. אך מפני שזו הפעם הראשונה, ובפעם הראשונה לא מענישים על איבוד חוגר, היא קיבלה אזהרה בלבד (נועה, ראי הוזהרת). צה"ל בתגובה סירב להגיב לדברים - "צה"ל לא מתייחס לנושא מטעמי צנעת הפרט". כאמור, היא סיימה את הטירונות במחנה 80, אך קירל לא שכחה לסכם את החוויה בסטורי באינסטגרם שלה, ואנחנו מודים שחיכינו לזה! "בבית אחרי תקופה של חודש ויומיים מלאים של טירונות. תקופה מאתגרת של עליות ומורדות וחוויה מטורפת שלימדה אותי המון! עכשיו מתחילה את השירות שלי בצה"ל וכבר לא יכולה לחכות לשיר לחיילים ולשמח אותם". 

© אנסטגרם

חושף 

כפי שכבר הזכרנו, ובטח שלא יכולתם לפספס - הסלבס לא מפסיקים להנעים את זמננו עם לייבים בדפי האינסטגרם שלהם, הן משותפים והן אישיים. גם דניאל מורשת נכנע לתופעה ועשה לייב משותף עם הקומיקאית אלמוג שור, ואף חשף סקופ מעניין במיוחד. מסתבר שהשחקן שהה בצימר עם בן זוגו, איתו הוא יוצא מזה שמונה חודשים. את זהותו הוא אמנם לא חשף, אך אנחנו עדיין מתרגשים מהבשורה! 

© צילום: אור גפן

מפחיד 

כשאתם שוהים בבית לאור הקורונה, בטח לא הייתם רוצים שפורץ ייכנס אליכם לבית, נכון? אך מסתבר שמישהו הספיק לעשות זאת ולפרוץ לביתה של אריאנה גרנדה, ועוד מדובר במעריץ (אובססיבי היינו אומרים). בסוף השבוע האחרון פרץ הצליח להתגנב מעריץ אובססיבי של הזמרת אל האחוזה המפוארת שלה אשר ממוקמת בלוס אנג'לס. אך לא בשביל לגנוב ממנה משהו, אלא כדי לקבל קצת תשומת לב מהכוכבת. כשהמעריץ נכנס לביתה הוא התאכזב לגלות שגרנדה אינה בבית, ובתגובה השאיר לה מכתב שאותו העביר דרך מנהל התחזוקה של האחוזה. כמובן שהוא לא הספיק לעשות יותר מדי וכבר נתפס על ידי כוחות המשטרה. מלבד לפריצה, הוא גם העז לירוק על אחד השוטרים. לבסוף, נכנס למעצר זמני והורשע בעבירות של הסגת גבול וניסיון תקיפה. 

לוקחת יוזמה 

בזמן שאלפי ישראלים נמצאים בבידוד, הן כי חזרו מחו"ל, הן כי הם עם חשד לקורונה והן אם הם אכן נדבקו בנגיף, והם לא בדיוק אוהבים זאת - יש מישהי שהחליטה לעשות זאת בעצמה, על אף שלא התבקשה. מדובר בליידי גאגא, הכוכבת הענקית, שהחליטה להרים את הכפפה ולהכנס ביוזמתה לבידוד בביתה בלוס אנג'לס כדי לא להידבק בקורונה. כן, זה אומר בלי הופעות, בלי חברים, בלי בילויים - רק ליידי גאגא והבית החמים. 

ליידי גאגא
ליידי גאגא © אינסטגרם

ממחזרת

על כך שרוסלנה רודינה ודניאל גרינברג חולקות אקס משותף (מלבד אייל גולן האקס של רודינה שהפך לבעלה של גרינברג) אין מצב שלא שמעתם בשבוע האחרון. אבל זה עוד לא הדבר המפתיע! כשגרינברג הייתה בזוגיות עם אותו הבחור, היא כתבה לו בברכת היום הולדת: "אוהבת אותך יותר מאתמול, פחות ממחר, ושלך לנצח". אך מסתבר כי את אותה ברכה היא 'מיחזרה' וכתבה גם לבעלה הטרי, שעות ספורות לאחר החתונה: "אני אוהבת אותך יותר מאתמול, פחות ממחר, ואין ספק שאני שלך מפה ועד לנצח". מזכיר קצת, לא?

בהשהייה

בזמן שאינסוף הופעות של זמרים, שחקנים ואמנים שונים מתבטלים לאור התפשטות נגיף הקורונה בישראל ובעולם, גם נטפליקס עושה את הצעד הדרמטי. נטפליקס השהתה את ההפקה של כל התכניות והסרטים שעליהם עבדו בזמן האחרון. בין היתר בוטלו הצילומים ל"הנשף" ו"אופוריה". ממפיקי "אופריה" נמסר: "אנו נשהה את ההפקה ונעכב את אלה שמתכוננות לצאת להתחיל. הבריאות והבטיחות של עובדינו וצוותינו היא בראש סדר העדיפויות שלנו". אבל איזה מזל שתמיד אפשר לצפות בנטפליקס בסדרות וסרטים בפעם הראשונה, או אפילו בפעם הנוספת. 

כפולה

הנה עוד סקופ שהגיע בזכות שידורי הלייב של הסלבס באינסטגרם, והפעם מכיוונן של המאורסים הטריים: לי בירן  ואליאנה תדהר. באחד מהלייבים נשאלה תדהר אם היא תחליף את שם המשפחה כשהם יתחתנו? השחקנית ענתה כי היא לא תשנה, אלא תוסיף לשמה הקיים ותהפוך למעשה לאליאנה תדהר-בירן. מי שעוד הוסיפה את שם המשפחה של הבעל, היא דניאל גרינברג, שאם תחפשו אותה באינסטגרם כבר תראו ששינתה את שמה לדניאל גרינברג-גולן. 

© צילום מסך מאינסטגרם

ביטולים מתמשכים

ושוב, בעקבות נגיף הקורונה, הופעות רבות ברחבי הארץ וגם ברחבי העולם התבטלו. גם להקת האחים ג'ונאס ביטלו את הופעתם בלאס וגאס וצייצו על כך בטוויטר. "היינו מאוד נרגשים מההזדמנות לשתף אתכם במופע מדהים, אבל שום דבר לא חשוב יותר מהבריאות והבטיחות של כולם" אמרו ונתנו תקווה למעריצים כשכתבו כי בקרוב יראו אותם.

© צילום: gettyimages_IL/Kevork Djansezian

הכוכבות מדברות

אריאנה גרנדה וטיילור סוויפט החליטו לא לשתוק ולדבר על הקורונה. ״אני כל הזמן שומעת מכמות מפתיעה של אנשים אמירות כמו ׳זה לא עניין גדול׳, ׳נהיה בסדר׳, ׳אנחנו עדיין צריכים להמשיך בחיינו׳ וזה ממש מוציא אותי מדעתי״ צייצה גרנדה וגם סוויפט פרסמה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה בנושא והדגישה את הצורך בהימנעות מהתקהלות:״אני רואה המון מפגשים ומסיבות שעדיין מתקיימים. זה הזמן לבטל תוכניות, למעשה להתבודד באמת ככל שתוכלו, ולא להניח שבגלל שאתם לא מרגישים חולים, אתם לא יכולים להעביר משהו למישהו קשיש או פגיע לכך. זו תקופה ממש מפחידה, אבל אנחנו צריכים להקריב את החיים החברתיים ברגע זה". 

מושיטה את היד אל האלכוג'ל
מושיטה את היד אל האלכוג'ל © צילום מסך מהקליפ

טבעית מתמיד

השבוע, הראפרית, קארדי בי, חשפה בסטורי באינסטגרם שלה את השיער האמיתי שלה. קארדי ידועה בתור מי שמשנה הרבה את צבע שיערה, וכשחשפה את השיער הטבעי שלה בסרטון אמרה: "תראו את השיער שלי, זה השיער האמיתי שלי. אני כל-כך גאה בעצמי!" גם אנחנו!

© צילום מסך מאינסטגרם

ויראלי

אם השם אור בן אוליאל נשמע לכם מוכר, אתם לגמרי צודקים. את השף והיוטיובר אתם בעיקר מכירים מהסרטונים שלו בערוץ היוטיוב כשהוא מעלה מתכונים לרשת, אבל השבוע בן אוליאל חשף בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא ובן זוגו, רותם, אובחנו על פי מד"א כחולי קורונה מספר 140 ו-143. רפואה שלמה!

לא מה שחשבנו

יוצאת "האח הגדול", נועם לוי, שנכנסה לבית האח הגדול כדיירת חדשה והודחה בעקבות החלטת ראש הממשלה של הבית - יוסי אורפלי, עשתה גם היא לייב בחשבון האינסטגרם שלה ובו נשאלה על היחסים בינה לבין הדייר, ליאור דואק. כזכור, בעבר השניים יצאו והיא נכנסה לאח בעקבותיו. לוי אמרה כי :"אין לי רגשות לליאור וגם לא היו לי רגשות לליאור. אנחנו חברים מאוד טובים, ואני חושבת שגם בחוץ נשאר חברים, ושם זה נגמר".

תגובות