המרגיעים הלאומיים: שידורי הלייב של הכוכבים באינסטגרם. צילום מתוך אינסטגרם

המרגיעים הלאומיים: שידורי הלייב של הכוכבים באינסטגרם

בזמן שכולם בהיסטריה כללית, לא הולכים לבית ספר ואפילו הכוכבים לא עובדים - שידורי הלייב שלהם באינסטגרם מצליחים לספק רגעי פאן של אסקפיזם, הופעות אינטימיות ואיחודים מרגשים. ללא ספק מדובר בצד הטוב של הרשת

ערוצי יוטיוב פופולרים, חשבון אינסטגרם מוצלח ואולי אפילו נראות מרשימה בטיק טוק - הסלבס חולשים על הרשת החברתית בהצלחה בשגרה היומיומית שלהם, ובכל זאת, בתקופת הקורונה הלייב חזר ובגדול והוציא מהם את כל הפאן שחיפשנו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי: 

השהות בבתים, הלחץ וההיסטריה שאנו מקבלים ממהדורות החדשות והדיווחים השונים ברשתות, גרמו לידוענים לרצות לספק לנו רגעים של אסקפיזם. הופעותיהם ועבודתם ברובם בוטלה - וכל מה שנותר הוא לנסות לספק את הקהל בדרך שלהם ועדיין להינות ממה שהם עושים.

© AdobeStock

בתוך כך, הראשונים להרים את הכפפה היו הזמרים מביניהם שהחליטו לספק לנו הופעות אינסטגרם מעולות, כייפיות ואינטימיות - כן, אינטימיות על אף ריבוי הצופים - זה היתרון בצפייה שכזאת ברשת החברתית. שלא תטעו, עדיין אין תחליף להגעה להופעה אמיתית - אך בהתחשב במצב מדובר במהלך מדהים וביוזמה מבורכת ולא רשמית של זמרי וזמרות ישראל. כך מצאו את עצמם איזי, רן דנקר, עברי לידר, לי ואליאנה ועוד שורת כוכבים מוזיקליים גדולה, אשר הביאו את עולמם המוזיקלי בלייבים ועטפו את הכל גם בסיפורים מיוחדים שקירבו אותם אלינו אף יותר.

בין היתר גם נרשמו איחודים מגניבים בלייבים האלו - אם זה דנקר ואניה בוקשטיין שסיפקו איחוד לעונות האחרונות של "השיר שלנו" בתור רני ותמרה וגרמו לכולנו להתגעגע בביצועים מרגשים כמו "גן נעול" ו"פגישה לאין קץ" שסגרו מעגל עם הסדרה הזכורה. כך גם ליביאנה שביצעו את שירי הסדרות שלהם ("גאליס", "החממה") שהיו נחשבות למתחרות הגדולות בתקופת שידורן - ולא די בזה - אתמול (ב') ה גם אירחו את תובל שפיר ללייב, הקולגה של תדהר מתקופת "החולמים-גאליס".

 

ולא רק כוכבי מוזיקה, גם שלל כוכבי רשת ומנחי טלוויזיה מרבים בשידורים משלהם באינסטגרם ומפעילים אותנו בהמון אהבה, צחוק ובידור - ולא מעט אינטרקציה עם הקהל שלא מהסס לשאול ולהגיב. האיחוד הפשוט הזה בין כולם פשוט יוצר אווירה שמחה יותר ומראה את הצד הטוב של הרשת החברתית בעיקר במקרים כאלו בהם אין כל כך ברירה אלא להישאר כמה שיותר בבית. עם המציאות הזאת - צריך את הבריחה הזאת והכוכבים בהחלט ידעו להרים את הכפפה, לספק אותה וטוב שכך. זה לגמרי יחזור אליהם אחר כך והוויב החיובי הזה רק מרים ומשרת גם אותם. קורונה יקרה, אנחנו לא יודעים מתי תסתלקי מכאן, אך בינתיים אנחנו ננסה להינות כמה שאפשר.

© ענת מוסברג

 

תגובות