שתי מעריצות טוענות: "ג'סטין ביבר תקף אותנו מינית". צילום מסך מיוטיוב

שתי מעריצות טוענות: "ג'סטין ביבר תקף אותנו מינית"

דניאלה וקאדי, שתי צעירות, פרסמו ביממה האחרונה עדויות על מעשים בלתי הולמים מצד הזמר הקנדי בין השנים 2014-2015 • כל הפרטים

הזמר הקנדי מואשם על ידי שתי נשים, מעריצות לשעבר, על כך שלכאורה תקף בעבר אחת מהן מינית ואת השנייה אנס.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

המתלוננת הראשונה פרסמה בטוויטר אנונימי תחת השם 'דניאל' סיפרה: "אני ושתי חברות שלי הלכנו לאירוע בעיר אוסטין שם הוא עלה להופיע וביצע כמה שירים. גבר פנה אלינו ושאל אותנו אם נרצה לפגוש אותו (ביבר) אחרי ההופעה, ברור שאמרנו כן". הנערות הנרגשות פגשו את ביבר במלון "ארבע העונות", שם ככל הנראה שהה, וסיפרה כי הוא לקח אותה לחדר אחר וגרם לה להבטיח שלא תספר לאף אחד כלום או שתיקלע לצרות משפטיות: "הוא פתח לי את הכפתורים בג'ינס, הוריד אותו והחל ללטף לי את התחתונים. התחילו לחלוף מחשבות בראש שלי". "ואז הוא הוריד לי את התחתונים, וכיסה את שנינו בשמיכה. הגוף שלו היה מעל שלי.. הוא כפה את עצמו עליי". בעוד ביבר לא מסר תגובה להאשמות האלה, ערוץ טלוויזיה אישר כי בתאריך שנקבה המתלוננת ביבר אכן שהה בעיר אוסטין שבטקסס.

 

© צילום מטוויטר

בתגובה לטענה הראשונה, מפיקת המופע טענה שזה לא כל כך הגיוני משום שביבר שהה באותו הזמן בדירת AIRBNB, בו המפיקה טוענת שהתארחה בעצמה, ולא במלון המדובר כפי שטוענת המתלוננת.

המתלוננת השנייה היא אושיית רשת בשם 'קאדי': "ב-4 במאי 2015, ביבר היה בניו יורק והלכתי כמו כל בליברית לנסות להשיג תמונה איתו. בזמן ההמתנה בתור שומר הראש שלו, מייק, מצא אותי מושכת ונתן לי את מספר הטלפון שלו... מאוחר יותר, בסביבות שתיים וחצי בלילה, מייק הזמין אותי למלון בו שהה ג'סטין, שם שהו עוד שלושה בנים מהצוות שלו". ביבר התחיל לדבר איתה: "הוא ביקש ממני להתקרב אליו, תפס את היד שלי והביא אותי לחיקו... הלכתי לשירותים, הוא בא אחרי ונעל את הדלת. שאלתי אותו למה הוא נעל והוא אמר 'אני אספר לך..'" ואז היא התחילה לפרט: "הוא התחיל לנשק אותי ולגעת בי, ביקשתי ממנו להפסיק בטענה שאני לא יכולה לקיים יחסי מין עד לפני הנישואים. הוא דחף אותי למיטה ושכב מעליי". "הוא ריתק אותי למטה, הוריד לי את הטייץ וחדר לתוכי". לאחר מכן היא דחפה אותו בכוח וברחה לסלון. 

© צילום מסך מהקליפ

קאדי סיפרה את המקרה לאחותה והיא המליצה לה לשמור על שתיקה או שהמוניטין המשפחתי שלה ייפגע. לאחר פרסום הסיפור, מעריצים רבים תקפו אותה בספק על אמינות העדויות שלה. 

עד כה ביבר לא הגיב לדברים.

תגובות