רכילות בקטנה: כוכבת "יומני הערפד" יוצאת נגד השואה?. צילום מאינסטגרם

רכילות בקטנה: כוכבת "יומני הערפד" יוצאת נגד השואה?

השבוע ב"רכילות בקטנה": הסיבה האמיתית לפרישה של תומר קפון מ"תאג"ד", סיה פוגעת בניקי מינאז' וקארדי בי ומתנצלת, הסלבס הישראלים שנפרדו ומי דווקא חשפו זוגיות?

אם הייתם עסוקים בלהתארגן ל"רונדו" של סיום י"ב ולא הספקתם להתעדכן בכל מה שקרה בעולם הבידור, גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הפר בידוד וגורש מהארץ

רן בוקר מ-ynet חשף השבוע כי איש העסקים ברנדון קורף, בן זוגה של יעל שלביה, קיבל אישור כניסה לארץ בתנאי שהוא רק מבקר את אחיו המשרת כחייל בודד, לפי טענתו. קבלת האישור הייתה מותנית בהתחייבות בבידוד, אך הוא מיד הלך לפגוש את בת זוגו, אותה לא פגש כבר מעל לחודשיים ושהה איתה באותה דירה. כתוצאה מכך, הורו לו אנשי רשות האוכלוסין לצאת את הארץ לאלתר. בעקבות כך שחתם על התחייבות בבידוד, והפר זאת - גורש קורף מהארץ לתמיד. כמו כן, עקב הפגישה של שלביה עם בן זוגה היא נכנסה לבידוד של שבועיים, תיעדר הכוכבת מהצבא, בהתאם להנחיות משרד הבריאות וצה"ל.

© צילום מסך מאינסטגרם yaelshelbia@

לא אותו הדבר בלעדיו

אחרי שחיכינו וחיכינו לעונה החדשה של תאג"ד שנגמרה במתח וסיקרנה את כולנו, השבוע היא סוף סוף חזרה אל המסך. אך יש דבר אחד שחסר והוא בולט במיוחד. תומר קאפון, לא המשיך לעונה החדשה של הסדרה. היו שמועות שטענו כי הוא החליט לא לקחת חלק בגלל מיאוס בעלילה, אך השחקן החליט לחשוף את הסיבה האמיתית שגרמה לו לא להשתתף בעונה הנוכחית. "בתחילת המסע שלי כשחקן, אחד התפקידים הראשונים שזכיתי לגלם היה של סמל ראשון דניאל אמריליו בדרמה היומית תאג״ד", כתב קאפון. "זו הייתה הזדמנות אדירה עבורי למענה נתתי את כל מה שיש בי וכל זה נעשה בהמון אהבה... אז עברו כמה שנים. 'צעירים' שהתגייסו כשהסדרה עלתה כבר הספיקו להפוך ל'וותיקים', גזרו את החוגר והמשיכו לדרכם בעולם הגדול. וגם אני, סוג של... עם פרויקטים, סיפורים ודמויות חדשות שאיתן עשיתי ועושה עכשיו פה ובארצות רחוקות. מתפתח, מתמתח, מחפש אתגרים חדשים וחלומות לדהור בתוכם". מוסיף קאפון, ומסביר סוף סוף את הסיבה האמיתית לעזיבתו מהקאסט: "חברים, סיפורים ומעשיות בצד - האמת היא הרבה יותר פשוטה - התחייבתי לפרויקט מעבר לים ולוחות הזמנים לא אפשרו לי לקחת חלק בסדרה... אני את החוגר גזרתי ואנחנו עוד ניפגש במלא סדרות וסרטים חדשים בהמשך הדרך, בעזרת הבורא". חייבים להודות שזה לגמרי לא אותו הדבר בלעדייך, אך מבינים אותך תמיד ומצפים לראות אותך עוד הרבה על המסך שלנו!

© ורד אדיר, באדיבות yes

הכל כלול מלבד האהבה

אחרי שהוחלט על פירוקה של חבורת "בלאגן", מסתבר שכל אחד החליט להתחיל דרך חדשה בחייו גם מהפן הרומנטי. שון בלו ועופרי פינשטיין נפרדו אחרי שלוש שנות זוגיות. כידוע, הם לא הזוג היחיד מהחבורה שכבר לא בקשר, גם שלי צירינג ושון בן זקן נפרדו לפני חודשיים. עופרי ושון הכירו בזמן שירותם הצבאי והמשיכו את הזוגיות גם לעיני המצלמות. רק בחודש אפריל האחרון, בראיון הווטסאפ משותף שעשינו עם השניים סיפרה עופרי כי: "אחרי התקופה ששון היה בחו"ל ועוד השבועיים של הבידוד, זה היה הכי מתבקש לבלות זמן יחד. גם אין ספק שאחרי כל התקופה האינטנסיבית שעבדנו יחד, לא תמיד היה לנו זמן יחד 'להשקיע' בזוגיות, ועכשיו זה הזמן המושלם לעשות את זה! משהו טוב יצא מהתקופה הזאת".

© אלון חכם
ולא רק הם: השבוע, כפי שנחשף ב"גיא פינס", הדוגמנית עדן פינס ובן זוגה בעשרה החודשים האחרונים, דור רפאלי נפרדו. הזוגיות של השניים כללה מגורים משותפים יחדיו, טיסות לחו"ל ומפגשים משפחתיים. פינס הסבירה כי הכל נעשה ברוח טובה והם עדיין חברים טובים.
© צילום מאינסטגרם

אהבה חדשה

לעומת הפרידה, יש מי שהחליטו לחשוף זוגיות השבוע: השחקנית האהובה, ג'וי ריגר חשפה באינסטגרם כי היא נמצאת בקשר זוגי עם השחקנית כרמל בין. בעבר ריגר הייתה בזוגיות יחד עם השחקנית מורן רוזנבלט ובאותה התקופה היא אף יצאה מהארון בפומבי. בהצלחה לזוג החדש שהגיע במדוייק לחודש הגאווה!
© צילום מאינסטגרם @riegerjoy

"אני לא צריך להוכיח לאנשים"

המהומות בארצות הברית עקב הרצח של ג'ורג' פלויד והמחאה שנוצרה מכך הובילה לרעש תקשורתי המוני ולדעות רבות ומנוגדות. השבוע העבירו ביקורת על קיי ג'יי אפא בעקבות סרט האכזריות המשטרתית בו שיחק ב-2018. אחד מהציוצים בטוויטר היו מהקומיקאי דניאל שאמר כי: "אני אוהב את הסרט הזה אבל יש לי שאלה: אם ק.ג'יי היה הכוכב המשותף של הסרט ההוא מדוע הוא שותק כל כך?". קי-ג'יי לא שתק והגיב כי: "אני לא צריך לפרסם על דעותיי ואמונותיי כדי שהם יהיו אמיתיים עבורי. אני תומך בחיי השחורים - אבל אני לא מרגיש צורך להוכיח את זה לאנשים על ידי פרסום הנוכחות שלי בהפגנות".

© צילום: Getty Images_IL / Frazer Harrison / Staff

ירדה למחתרת

אנג'ל ברנס עשתה שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה ואחד העוקבים שאל :"לאן נעלמת לנו?", ברנס הסבירה כי היא נמצאת בתקופה לא פשוטה וכי היא מתבודדת ובוחרת להדחיק במקום להרגיש ועוד בעיות נוספות. עוד הוסיפה ואמרה כי היא מקווה לחזור לעצמה בקרוב.

העניינים מסתדרים? 

הסערה סביב צ'ארלי דמילו אף פעם לא נגמרת. כזכור, דמילו הייתה בזוגיות עם צ'ייס הודסו, אך השניים נפרדו מפני שצ'ייס בגד בה. אדיסון ריי, חברתה הטובה (לשעבר?) הייתה בעדו בזמן כל הריב הזה. אך השבוע צ'ארלי נשאלה מה טיב היחסים בינה ובין אדיסון, והשיבה "ברגע שאתם חברים, אתם תמיד נשארים חברים". האמת שנראה כי הסיפור כבר מזמן מאחורי השתיים, מפני שהן אפילו עשו יחד טיקטוק השבוע. בקיצור, העניינים סוף סוף נרגעים. 

© צילום מסך מאינסטגרם

טועה ומתנצלת

הסכסוך הישן בין שתי הראפריות קראדי בי וניקי מינאז' עדיין נוכח, אפילו היו ביניהן מקרי אלימות בעבר, כמו בשבוע האופנה ב-2018, שם קארדי בי ניסתה לתקוף ולהתנפל על מינאז' עד שהוצאה על ידי המאבטחים. השבוע מעריץ של סיה שאל אותה האם יש סיכוי לשיתוף פעולה שלה עם ניקי מינאז', אך סיה התבלבלה והשיבה שהיא אוהבת את קארדי בי ואפילו תייגה אותה, ולא את ניקי מינאז'. למה? היא פשוט התבלבלה מהתמונה שצורפה, וחשבה שזו קארדי בתמונה ולא מינאז'. אך לאחר שהתבהר לה כי היא התבלבלה בין השתיים, היא הודתה בטעות והתנצלה בציוץ בטוויטר: "מצטערת אם אתן שומעות על זה. אני יכולה פשוט לאהוב את שתיכן?".

הדיל של רייברדיל

לילי ריינהרט, ערכה לייב באינסטגרם שלה ובמשך כל יום ראיינה צופה אחר. באחד הלייבים העלתה הכוכבת צופה בת 12 ששמה מרי ולקראת סוף הלייב, לילי הפתיעה את המעריצה בכך שהזמינה אותה באופן אישי להגיע אל סט הצילומים של הסדרה "ריברדייל". גם אנחנו רוצים לבוא!

 

© צילום: gettyimges.ILJon Kopaloff

משחקי הכס

הזמר האהוב, ניק ג'ונאס, לא יקח חלק בעונה ה-19 של "דה וויס" ארצות הברית בשל אילוצי לוח זמנים. מי שתתפוס את מקומו בכס המנטורים הנחשק היא לא אחרת מהזמרת גוון סטאפני. כידוע, "דה וויס" מחליפה בקלות שופטים, אז ללא ספק עוד יש סיכוי שניק יחזור לכס השיפוט בתוכנית בעתיד.

© gettyimages

אופנה בגאווה

מותג הדנים, LEVI'S, יצא בפעילות ברשתות החברתיות לציון חודש הגאווה עם סיפורי הגאווה וסרטון טיק טוק ליום הגאווה. כל אחד מהמשתתפים המפורסמים סיפר את סיפור הגאווה האישי שלו וביניהם: שני גולדשטיין, תמר עמית יוסף ("גאליס", "המורדת"), עידו גרינברג ("מיסמס") ועוד.

© נועם רואקי

נא להתגאות בהתאם!

עוד מחווה בגאווה: הזוג המקומבק, אסיף אלקיים ומעיין אדם, הצטלמו יחד לפרויקט משותף ראשון. השניים הגיעו השבוע אל צילומי מיזם הקולינריה "Pepsi Max: הרפתקה של טעמים", במסגרתו בחרו להכין בעצמם מנה לחודש הגאווה – פיצה בצבעי הדגל ב"פיצה פיל". אם תהיתם למה הם בחרו להקדיש את המנה שלהם לחודש הגאווה אז אל תדאגו, הם הכינו תשובה מראש - אסיף הוא מי שעזר לנסח את חוק הפונדקאות בימים בהם עבד עם השר אמיר אוחנה, והם רואים חשיבות עליונה לקידום שוויון זכויות לקהילה הגאה והעלאת המודעות לחודש חשוב זה.

© שוקה כהן

 ליהק אותם לחגיגה

המלהק ואיש הטלוויזיה מיכה סלמה את יום הולדתו ה-32 באווירה מרוקאית במיוחד. בין החוגגים המפורסמים היה אפשר למצוא רשימה מכובדת של כוכבים: בן זיני, כוכבי "האח הגדול", גל גברעם, רומי אברג'יל, קטריקס, כוכבי "הישרדות VIP": ישראל אוגלבו, רגב הוד, אסי בוזגלו ואשתו עדי, בני ברוכים ואשתו חגית ועוד רבים.

© אור גפן, יחסי ציבור

מבולבלים? גם אנחנו!

אוראל צברי וגיא הוכמן חברו יחד לפורמט שלא ברור מה הם עושים בו (כך לפי הגדרתם, כן?) וינסו לכבוש את היוטיוב בתוכנית הרשת החדשה שלהם. בפרק הבכורה הם ניסו למצוא אהבה עבור דנית מ"חתונמי" שנותרה רווקה גם לאחר הריאליטי. 

 

איחוד של האחים

רשת "ג'מבו סטוק" ערכה אירוע השקה להשקת הסניף התשיעי שלה בקניון ארנה והסלבס הגיעו לפרגן. בעל הרשת רועי ונונו, הוא לא אחר מבן זוגה הטרי של ירדן אדרי, יוצאת "האח הגדול", שהזמינה להשקה את חבריה מהאח: אסיף אלקיים, אדם אליוף, גדי פניבילוב וסלבס נוספים.

© מאיה גילת

נגד השואה? לגמרי לא.

הכוכבת הראשית של "יומני הערפד", נינה דוברב, הפתיעה את מעריציה כשהחליטה לשתף בסטורי פוסט חשוך במיוחד בנוגע לשואה. בין הדברים שנכתבו בפוסט ששיתפה אצלה נטען כי: השואה הייתה חוקית ואנשים שהסתירו יהודים היו עבריינים ומי ששחרר אותם היו פושעים". אך אל דאגה, הפוסט בכלל נחתם במסר וביקורת על הממשלה והחוקים הלא שוויונים, מסר שבא להמחיש את מחאת השחורים.

© צילום מאינסטגרם

מגשים חלום

הזמר איתי לוי, הפרזנטור של מותג האופנה לי קופר, הגיע בסוף השבוע שעבר אל סט צילומים בתל אביב לרגל צילומי קמפיין קיץ 2020 של החברה (שצולם באיחור אופנתי, בשל הקורנה) לצד נטע ברזני וירדן ויזל. לוי סיפר על הסט: "יש לי חלום להיכנס לתחום העסקים, בעיקר מעניין אותי ענף האופנה ולהגשים עצמי דרכו". עוד עדכן לוי שיום לפני הצילומים הקליט שיר חדש שכתב לו דידי הררי, הסינגל צפוי לצאת בקרוב כחלק מפרויקט של עמותה "יד לנשמה", שהוקמה עבור חולים בתסמונת נדירה, הגורמת להפסקת נשימה בשינה. חלק מהמקרים של מוות בעריסה מאובחנים בתסמונת זו.

© עופר חג'יוב

גאווה ישראלית

לא רק "פאודה" ו"אופוריה": חברת אפל הודיעה כי רכשה את זכויות השידור ל"טהרן" (כאן 11), דרמת ריגול חדשה ואחת הסדרות המדוברות של השנה הקרובה, ב"אפל TV" בכיכובה של ניב סולטן. זאת עוד לפני שעלתה לשידור בישראל (בשבוע הבא). עוד נודע כי כבר הוזמנו שתי עונות נוספות. זה לא נגמר כאן: השבוע התבשרנו גם על הפקתה מחדש של הסדרה "על הספקטרום" בארצות הברית לרשת "אמזון". את העיבוד האמריקאי של "על הספקטרום", יוביל ג׳ייסון קייטמס, אב לבן אוטיסט וזוכה פרס האמי על סדרות מצליחות ואהובות בכל העולם.

© באדיבות כאן 11

ללא בקהאם

ליין המשקפיים של דיויד בקהאם הגיע לאירוקה וההשקה שהייתה אמורה להתקיים בנוכחותו של הכוכב בישראל - שינתה תפנית בעקבות הקורונה ונערכה בלעדיו (אך הוא דאג לשלוח מסר!). הכוכבים שהגיעו להשקה למרות הכל הם כוכבי "חתונמי", הפרנזטורית נטע אלחימיסטר, מייקל לואיס, טום אביב ונוספים. 

 
תגובות