רכילות בקטנה: הסדרה החדשה של סטפן. צילום: artic.graphics

רכילות בקטנה: הסדרה החדשה של סטפן

השבוע ב"רכילות בקטנה": שירן סנדל חושפת את בן הזוג, דר זוזובסקי וגל גדות חוזרות לככב בישראל וגם: קיילי וקנדל מפסיקות לשתוק!

הייתם עסוקים בבגרות באנגלית ולא היה לכם זמן להתעדכן במה שקרה בעולם הבידור? גם השבוע עשינו לכם סדר!

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חושפת

לאחר שניהלה מערכות יחסים כבר עם שני סלבס מהתעשייה (דין מירושניקוב ואסף גורן), ואפילו הספיקה להתראיין בתכנית שלנו, "א׳ עד ת'" ולדבר על נושא האהבה בחייה, כעת שירן סנדל חושפת את הזוגיות החדשה של והפעם מדובר בבן הזוג הוא אנונימי לגמרי. הם הכירו לפני תקופת הקורונה, והם מנהלים מערכת יחסים זוגית בחודשים האחרונים. עד כה השחקנית שמרה זאת בסוד, למרות שבמקביל הם נחשפו על ידי תמונות הפפארצי שלהם יחד בים. אבל השבוע השחקנית עשתה זאת באופן רשמי וחשפה את הזוגיות עם סלפי משותף, לאחר שעשו יחד ספורט, וכתבה "הוא היה יאן. נעים להכיר". אנחנו מאחלים בהצלחה!

 

בינלאומית

מותג טיפוח חדש בשם - Love Beauty & Planet הגיע לישראל, ומי שמובילה את הקמפיין להשקת המותג היא לא אחרת מדר זוזובסקי. רק לאחרונה היא יצאה מבידוד, ואף חזרה מלוס אנג׳לס בגלל הקורונה, וכבר זוזובסקי קוטפת קמפיין חדש ומסקרן, אשר צולם בחמישי האחרון בוילה יוקרתית בהרצליה. כבר בשבוע הבא עולה הקמפיין לטלוויזיה, שם תוכלו גם לזהות את קולה של הדוגמנית והשחקנית כשהיא מקריינת את הפרסומת הבינלאומית. בנוסף, נודע כי היא תככב בעונה החדשה של "צפוף" ותסגור מעגל עם דניאל ליטמן!

© צילום מסך אינסטגרם

באו להרים

לא מעט אירועים התבטלו בדקה התשעים בגלל משבר הקורונה, והשבוע זה היכה גם במשפחת ברוכים. השורד בני ברוכים תכנן לארגן לבתו את מסיבת בת המצווה שלה היא כל כך חיכתה, אך המשפחה נאלצה לבטל את האירוע בשל האיסורים החדשים וההתפשטות השנייה של נגיף הקורונה בארץ. אבל, אל תדאגו! יש את צוות הרמות בע״מ: ניקול רזניקוב וישראל אוגלבו! השורדים והחברים להאי הפיליפינים הגיעו אל ביתם של משפחת ברוכים, ושימחו את כלת בת המצווה המבואסת. פרוגה תקרא לכם כשהיא תהיה עצובה!

בני ברוכים והמשפחה
בני ברוכים והמשפחה © צילום: דור פרי. באדיבות יחסי ציבור

הג'נריות מגיבות

מפעלים ועסקים רבים ברחבי העולם נאלצו לסגור, לפטר עובדים או להוציא אותם לחופשה ללא תשלום בעקבות התפשטות נגיף הקורנה. ארגוני זכויות אדם ובלוגים שונים מאשימים את האחיות קיילי וקנדל ג'נר בטענה שהן לא שילמו משכורות לעובדי המפעל של מותג הבגדים והאקססוריז שלהן שנמצא בבנגלדש. שתי האחיות לא התרגשו מהאשמות ופרסמו הצהרה נגדית באינסטגרם הרשמי של המותג וכתבו: "אנו יודעות כי תקופה קשה עוברת על תעשיית האופנה והבגדים ואנחנו נמשיך לתמוך בכל השותפים והעובדים של המפעלים שלנו. אנחנו מייצרים במדינות בכל רחבי העולם ולא קיבלנו שום תלונה מהמפעלים או מהעובדים שמייצרים את המוצרים שלנו".

 מכחישה זוגיות

בשבועות האחרונים הסתובבו שמועות רבות לגבי מצבה הזוגי של תקוה גדעון והיא סוף סוך חושפת לראשונה מה באמת קורה. באחת השאלות נשאלה גדעון: "מה עם דור? אתם ביחד או שאת רווקה?", בתגובה לשאלה השיבה: דור בחור מקסים! יצאנו למספר דייטים, אנחנו לא זוג, אני רווקה! (טלפונים בפרטי) דור בחור אנונימי מתוך בחירה תרחמו עליו ותפסיקו לשלוח לו הודעות!". האם זו הכחשה או זוגיות פורחת? ימים יגידו, בנתיים מאחלים לה שרק תהיה בריאה ומאושרת.

© אוהד רומנו

לטס גיט איט

אחרי שלל תפקידים אורחים על המסך, סטפן לגר יעשה זאת שוב ויככב בתפקיד אורח נוסף בסדרה מצליחה ואהובה. מדובר בעונה השנייה של סדרה הקומית של יובל סמו ויואב גרוס הפקות, "אבא מטפלת". הסדרה צפויה להצטלם בקיץ ותעלה בהמשך בערוץ טין ניק לצופי Yes ו-Hot.

© צילום: גאיה סעדון

קאמבק?

השבוע חגגו את יום העצמאות בארצות הברית והסלבס מעבר לים לא שכחו לחגוג אותו. בין החוגגים נצפו האקסים קלואי קרדשיאן וטריסטן תומפסון, הוריה של טרו הקטנה. האחות לבית הקרדשיאן היא לא היחידה שנתפסה בעדשות המצלמה, גם האחות הגדולה קורטני יחד עם האמא כריס ג'נר הגיעו לביתו של שחקן הכדורסל. נזכיר שהאיחוד מפתיע ביותר לאחר שהשניים נפרדו עקב בגידתו החוזרת של טריסטן בקלואי.

לא רואה ממטר

לפני כחודשיים התבשרנו על ההריון המפתיע של דוגמנית העל ג'יג'י חדיד ובן זוגה הזמר זאין מאליק אשר מצפים לבת ראשונה. חדיד שכידוע בחרה שלא לשתף בבטן ההולכת וגדלה שלה, נשאלה רבות על ידי עוקביה כיצד היא מסתירה מהקהל הרחב בהצלחה את ההריון כבר חודשים ארוכים? בתגובה ענתה הדוגמנית שהיא בסך הכל לובשת בגדים רחבים ומהצד זה סיפור שונה לגמרי. התשובה גרמה למספר אנשים ממגזין ווג הבריטי לפקפק במילותיה, והשבוע הם יצאו למתקפה נגדה אך היא לגמרי לא נשארה חייבת.

© אינסטגרם

"ג'יג'י חדיד טרם פרסמה תמונה של הבטן שלה, אבל ההסוואה הגאונית שלה נתנה לנו כמה תובנות לגבי תקופת ההריון שהיא מעבירה בהסגר", צייצו בחשבון הטוויטר של המגזין המפורסם. חדיד הכעוסה הגיבה גם היא בציוץ בחשבון הטוויטר שלה: "מסווה...? אמרתי שאני לובשת בגדים רחבים אבל מהצד זה נראה אחרת לגמרי, לא שזה היה מכוון או שאני מנסה להסתיר משהו, אני אהיה גאה ומאושרת לשתף 'תובנה' כשיבוא לי. תודה. כרגע אני חווה ומשתפת את הזמן שלי עם המשפחה ועם האנשים שאני אוהבת". התגובה האחרונה יצרה שיח רב ברשת שכלל אהדה רבה כלפי חדיד ותמיכה רבה מצד עוקביה.

קליפ בצל הקורונה

כוכבת הנוער והזמרת, אגם בוחבוט, לא נותנת לקורונה לעצור אותה. הבוקר (ו'), התייצבה בוחבוט לצילומי הקליפ החדש והמסקרן שלה שיצא בקרוב. אנחנו כבר מחכים!

© באדיבות יחסי ציבור

אווירת חופש

מי שעוד לא נתן לקורונה לעצור אותו הוא הדוגמן ברק שמיר שצילם את קמפיין עונת הקיץ של "רנואר" על יאכטה בחופי תל אביב.

© סער נווה

הוונדר השבועי

כחלק מביקור המולדת שלה בצל הקורונה בישראל, גל גדות הצטלמה אתמול (ה') לשני קמפיינים חדשים וגדולים לחברת HOT בה היא משמשת כפרנזטורית הרשמית. קונספט הקמפיין עוד נשמר בסוד, אך בחברה הבטיחו כי כוכבת צעירה ומפתיעה משתתפת לצידה. יש ניחוש?

© יחסי ציבור, באדיבות HOT

לא נחה

אחרי שבתחילת השבוע בישרה רשמית על הפרידה מליאור דואק, עומר נודלמן קטפה קמפיין נוסף והפעם לקרם "PROPHECY EYES" של חוה זינגבוים לצד כוכבות אהובות מהביצה משלל הגילאים.

© שוקה כהן
תגובות