חדשות הקולנוע: הגיבורה החדשה של מארוול. צילום מסך מטריילר

חדשות הקולנוע: הגיבורה החדשה של מארוול

ג'יי-קיי רולינג שוב תחת אש, טיזר נוסף ל-"אחרי שהתנגשנו" נחשף, ומי ככל הנראה תחליף את סקרלט ג'והנסון בתפקיד "האלמנה השחורה"? כל מה שקרה השבוע בעולם הקולנוע

 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

הנבל החדש

אולי כבר שמעתם על החידוש הקרב ובא של 'דיסני' לסרט הקלאסי "פיטר פן", ובכן יש לנו חדשות גדולות בשבילכם. השחקן ג'וד לואו נמצא בימים אלו בשיחות אחרונות המתרכזות בליהוקו לתפקיד אחד הנוולים האייקונים ביותר בהיסטוריה של הקולנוע, קפטן הוק, בסרט הלייב-אקשן החדש של "פיטר פן". לואו, שבימים אלו עסוק בסיום החלק שלו בסרט "חיות הפלא 3" כנראה יגוייס או שכבר התגייס לשחק את התפקיד המוכר של הנוול חד היד בארץ לעולם לא. ג'וד מצטרף לצוות מצומצם שלוהק עד כה, כרגע לוהקו רק דמותיהן של פיטר פן וונדי שיככבו בסרט. אם אכן השחקן ילוהק סופית לתפקיד, אנחנו מאמינים שדמותו של הוק בידיים טובות.

 

טריילר חדש

הרגע שכולנו חיכינו לו, הגיע! הטריילר הרשמי של "דוכן הנשיקות 2" יצא לאוויר! עלילת הסרט תתמקד בקשיים שעולים במערכת היחסים בין נואה (ג'ייקוב אלורדי) ואל (ג'ואי קינג), אשר מקיימים קשר בשלט רחוק בגלל לימודיו של נואה באוניברסיטת הרווארד. האם אל ונואה יתגברו על הקשיים ויהיו ביחד? או שייפרדו וכל אחד יזכה לאהבה חדשה? הסרט יצא ברשת הסטרימינג 'נטפליקס' ב-24 ביולי 2020.

 

מעבירה את השרביט

אם שמתם לב לפרטים הקטנים, ודאי כבר הבנתם את הטוויסט שיוביל את השלב הבא של היקום הקולנועי של מארוול (ה-MCU) שמגיע אלינו במהרה. לאחר שרוב הגיבורים המקוריים כבר יצאו מתחומי העלילה, 'מארוול' נעזרים בדמויות חדשות את חלקן כבר פגשנו, וחלקן עוד נפגוש בכדי לשלב אותם לעלילה ראשית חדשה. ביניהם גם השחקנית פלורנס פיו (נשים קטנות) שדמותה ילנה כנראה תיקח את תואר האלמנה השחורה מנטשה רומנוף המקורית. כאמור, השם "האלמנה השחורה" הוא מעין תואר והוא הועבר כבר לא מעט בקומיקס בין הרבה דמויות, כך שלא נופתע אם זה אכן מה שיקרה בסרטים הבאים בעיקר לאחר *אזהרת ספוילר* מותה של רומנוף בסרט "הנוקמים: סוף המשחק". כמונו, גם האולפנים מתרגשים וכבר מהללים את השחקנית, נשיא החברה קווין פייגי אמר: "לא בהכרח ידענו עד כמה נהדרת פלורנס פיו. ידענו שהיא תהיה נהדרת אבל לא עד כמה." כמו כן סקרלט ג'והנסון, השחקנית המקורית, סיפרה כי היא מרגישה שלמה עם להעביר את השרביט הלאה לשחקנית החדשה.

© צילום מסך מטריילר

ג'יי-קיי רולינג מצייצת שוב

מחברת ספרי "הארי פוטר" ג'יי-קיי רולינג, נמצאה תחת מתקפה בגלל ציוציה ברשת הטוויטר על הקהילה הטרנסית, שוב. בציוצה האחרון רולינג הסבירה למה היא אוהבת להשוות בין כדורים נוגדי דיכאון לכדורים הורמונליים, וחזרה על התמיכה שלה בנשים טרנסיות. בנוסף, רולינג הסבירה (שוב) כי נטלה תרופות לבריאותה הנפשי, וצירפה לציוצה מאמרים ומחקרים המראים, כי שימוש בהורמונים למען תהליך לשינוי מין עלול להוביל לתופעות לוואי חמורות שלדעתה רבים מתעלמים מהן. דבריה של רולינג גרמו למעריצים רבים לנטוש את אהבתם לספריה, ורבים מכוכבי סרטי "הארי פוטר" התנצלו וגינו את דבריה של רולינג.

טיזר חדש ל-"אחרי שהתנגשנו"

הסרט "אחרי ש..." סחף אחריו גל מעריצים, בנוסף לשלל המעריצים שהיו כבר לסדרת הספרים. עכשיו, בעקבות מגפת הקורונה, אותם מעריצים משתוקקים לדעת מתי נזכה לראות סוף סוף את סרט ההמשך "אחרי שהתנגשנו", ואם נהיה כנים, גם אנחנו. בתגובה לשאלות אלו, חשבון האינסטגרם של הסרט חלק טיזר חדש ומסקרן, צפו:

דיוויד בואי חוזר למסך?

מותו של הכוכב הבלתי נשכח, דיוויד בואי, היה אובדן קשה מאוד לעולם כולו. במהלך הקריירה המשגשגת שלו כיכב גם בסרט "המבוך", שלאחרונה נודע כי יזכה להמשך. עכשיו, החלו דיבורים והשערות שאולי האולפנים שמאחורי הסרט מעוניינים להחזיר את הכוכב גם לסרט השני לאחר מותו, בעזרת טכנולוגיית ה-CGI. כמובן ששום דבר אינו בטוח ברגעים אלו, אבל אנחנו חייבית להודות שזה יהיה מעשה מרגש במיוחד.

 

עוד להיט בעשייה

הסרט "Wolf-man" בכיכובו של ראיין גוסלינג, שהוכרז אי שם בחודש מאי, סוף סוף מצא את הבמאי שכנראה ייקח אותו רחוק ומעלה לנו את הציפיות. אם העובדה שראיין גוסלינג ("לה לה לנד", "היומן") מככב בסרט על-טבעי על פי חזון שלו, שמהווה חידוש לזה משנת "1941", לא הספיקה לכם כדי לחשוב שזה יכול להיות להיט - אולי העובדה שהבמאי של הסרט "בלתי נראה" נבחר לביים את הסרט הזה, תשכנע אתכם. הסרט "בלתי נראה" יצא ממש לא מזמן וזכה ללא מעט שבחים, ויש לנו הרבה סיבות להאמין שגם הסרט הזה בכיכובו של גוסלינג, יהיה להיט.

ראיין גוסלינג
ראיין גוסלינג © צילום מסך מטריילר

טום הנקס

היום (חמישי, ה-9.7) השחקן המצליח, טום הנקס, חוגג את יום הולדתו ה-64. השחקן זכה בפרסים רבים וכיכב בהמון תפקידים גדולים - למשל בסרטים "ביג", "פורסט גאמפ", "ליגה משלהן", ועוד רבים. הנקס עדיין ממשיך לבעוט ולהתקדם בקריירה שלו, ואף התמודד לאחרונה עם מחלת הקורונה שמתפשטת ברחבי העולם. נאחל לשחקן המוכשר המון מזל טוב ורק בריאות!

 

 

תגובות