עשינו סדר: מה הסטטוס הזוגי בין ג'ואי וג'ייקוב מ"דוכן הנשיקות"?. Gettyimages.IL/Rachel Murray

עשינו סדר: מה הסטטוס הזוגי בין ג'ואי וג'ייקוב מ"דוכן הנשיקות"?

האם אל ונואה מ"דוכן הנשיקות" עדיין זוג? האם מתנהל רומן בין ג'ואי לבין הבחור החדש, טיילור פרז? • עשינו לכם סדר!

כשאנו מתאהבים בזוג על המסך, אנחנו הופכים להיות מאוהבים יותר כשאנחנו גם מתבשרים שהזוגיות הזאת גלשה גם למציאות. זה קרה עם לא מעט זוגות בעבר וזה קרה גם לכוכבי "דוכן הנשיקות", ג'ואי קינג וג'ייקוב אלרודי על סט הצילומים. בימים האחרונים לא הפסקתם לשאול אותנו על גורל הזוגיות שלהם ובמיוחד עבורכם - עשינו סדר.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

קינג, המגלמת את אל וג'ייקוב, המגלם את נואה, החלו לצאת אחרי עבודה משותפת וצמודה בלהיט הנוער של נטפליקס שזוכה לאהדה רבה. השניים נהנו מתמונות משעשעות והופעות מצחיקות על שטיחים האדומים יחד והזוגיות הזאת הייתה פשוט התגשמות חלום של כל מעריצי הסרט.

© Gettyimages.IL/Rachel Murray

אבל... צר לנו לבאס, השניים נפרדו עוד לפני צילומי הסרט השני ואף הורידו עוקב זה מזו באינסטגרם (ולא עוקבים עד היום). בסוף 2019, אמרה ג'ואי בראיון על החזרה לעבוד לצד האקס בסרט ההמשך כי: "לחלוטין היה שווה לעשות את ההקרבה הזאת ולא להתייחס לתגובות מבחוץ... זה היה אמיתי. בנוסף, באופן אישי, על אף שזה נשמע נרקסיסטי, אני צופה בסרט בלילות כי אין לי מה לראות. זה סרט מעולה". בכל אופן, השניים הללו עוד יככבו בסרט השלישי שכבר צולם, אך הוכרז עליו רשמית רק השבוע ויושק רק במהלך 2021.

 

מאז שמותיהם של השניים נקשרו באחרים - אבל איכשהו כולם עדיין מחזיקי אצבעות שיהיה קאמבק עתידי. במקביל, מעריצים רבים טוענים כי ג'ואי דווקא מנהלת זוגיות מתחת לרדאר עם הבחור החדש בסרט השני - טיילור זאקר פרז, המגלם את מרקו. גולשים רבים אוספים תגובות של השניים מרחבי הרשת אחד לשנייה ותוהים האם זה חלק מהמהלך השיווקי של הסרט או שמע מדובר בזוג חדש? תוסיפו לזה את העניין שבראיון שנערך עם טיילור הוא אומנם טען שהוא רווק כרגע, אך לא פסל זוגיות עתידית עם שותפתו בסרט. בנוסף, נשאל האם היה יוצא עם מעריצה וענה: "אני מעריץ של ג'ואי. הלוואי שהיא תצא איתי!" עוד אמר כי מעדיף לצאת עם מישהי שעובדת איתו והוא מעריץ אותה מאשר מישהי שמעריצה רק את העבודה שלו. אך גם אמר שהוא "נבר סיי נבר''.

טיילור וג'ואי © Marcos Cruz/Netflix
תגובות