זה רשמי: נטפליקס הכריזו על "דוכן הנשיקות 3". באדיבות Netflix

זה רשמי: נטפליקס הכריזו על "דוכן הנשיקות 3"

זה היה מתבקש: בעקבות ההיסטריה והצלחת הסרט הראשון והשני (שיצא בסופ"ש האחרון), בנטפליקס לא חיכו יותר מדי וכבר הכריזו על סרט נוסף של "דוכן הנשיקות", אך יש גם בשורה עצובה בנושא!

בשורה מדהימה למעריצים ברחבי העולם: הדוכן יחזור בפעם השלישית לרשת הסטרימינג! לפני זמן קצר, נטפליקס הודיעו רשמית כי "דוכן הנשיקות" יזכה לסרט נוסף, זאת שלושה ימים בלבד מיציאת הסרט השני בסדרה ("קשר בשלט רחוק").

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רק בסוף השבוע האחרון, המעריצים התרגשו בשנית וששו לכבוד יציאת הסרט השני (שאת הביקורת עליו תוכלו לקרוא כאן) וכבר בנטפליקס, יחד עם השחקנים, הודיעו על סיבוב נוסף. את הבשורה עשו בעמוד האינסטגרם של הלהיט בעזרת שני סרטונים עם הכוכבים - מה שהגביר את סף ההתרגשות של הקהל. את ההמשך תזכו לראות כבר בשנת 2021, כך שבניגוד לפעם הקודמת - לא תצטרכו להמתין יותר מדי זמן. למעשה, על פי פרסומים מעבר לים שאושרו על ידי נטפליקס, הסרט השלישי כבר צולם מתחת לרדאר בדרום אפריקה מיד לאחר תום צילומי הסרט השני (וכבר נמצא בשלב הפוסט-פרודקשן).

© Marcos Cruz/Netflix

אך יש גם בשורה עצובה לצד החדשות המרעישות והשמחות - הסרט הבא יהיה גם הסרט האחרון אשר יחתום את סיפורם של האחים פלין ואל האהובה. "החבורה מתאחדת בפעם האחרונה", כך נכתב באינסטגרם.

תגובות