הישרדות: ההדחה של אלינה היא העצובה של העונה . מתוך הישרדות, רשת 13

הישרדות: ההדחה של אלינה היא העצובה של העונה

הכבוד שבני פיתח ורגע ההתעוררות שלו לא הגיעו מספיק בזמן כדי להציל את אלינה, וחבל שכך. עכשיו, השורדת שהכי הגיע לה לחוות רגע של ניצחון ואושר מחכה בבקתה לנקמה - ואני איתה!

הבטיחו לנו מועצת שבט בלתי נשכחת, ואכן - קיבלנו מועצת שבט שתיזכר לעוד הרבה זמן, אבל לא בגלל המתח והאקשן שריתקו אותנו למסך מסיבות טובות, אלא פשוט כי זו מועצת השבט שסימנה סופםית את ניצחונם של "השועלים", על פני הטובים, עם ההדחה העצובה של אלינה.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

לא הגיע לאלינה. היא שרדה ונלחמה עד הרגע האחרון ואפילו ההתעוררות של בני ברוכים, האיש והכבוד, לא הצליחה לתקן את המצב ולמנוע את ההדחה של אחת המתמודדות היותר נעימות וכיפיות לצפייה. מצד אחד הייתי בטוחה שיהיה מהפך, שסוף סוף, בני הברית יזכו לקצת נחת ושלווה, לאיזון הכוחות ובעיקר לסתימת הפיות של כל חבורת מעריצי אסי.

© מתוך הישרדות, רשת 13

כמובן שכמו כל מועצת שבט לאחרונה, גם זו נפתחה בירידות וצעקות על אלינה, והאמת? קצת השתעממתי. כמה אפשר לשמוע טיעונים על בגידות ועל מהלכים ידועים ומוכרים במשחק (כי זה המשחק חברים!!) ומנגד לשמוע מכבסת מילים כשהדברים נוחים ומתאימים לשועלים. מזל שסוף סוף אלינה החליטה לא לשתוק יותר והגיבה להם - באמת קיוויתי בשבילה שהיא הצליחה להעמיד אותם במקום, שהם יבינו שהם מגזימים ויפסיקו את העליהום על אלינה. אבל כל זה לא משנה, כי אלינה לא חלק יותר מהשבט. היא עברה לבקתה וכולי תקווה שהיא תשרוד שם מספיק זמן כדי לחזור למשחק. 

אבל לא כל מועצת השבט הייתה נגד אלינה, ממש מיד אחר כך התחיל המופע של בני ברוכים וחברים זה לא היה מופע סטנדאפ. חמוש בכבוד, חולצה של חולם ואצבע מנפנפת, בני הראה לכולם 'למי למי, תמיד למי, יש יותר כבוד'. ויפה שעה אחת קודם. סוף סוף בני הבין מי הם "חבריו" באמת - אנשים מלאי אגו ולפעמים קצת רוע (כן, אלה - הכוונה אלייך) שחשוב להם יותר להצליח ולנצח מאשר חברי הברית שלהם עצמם. זה הרי לא באמת משנה על מי שרשרת החסינות, הם היו הרוב במשחק. אז למה היה דחוף לאסי לנצח? אה, זה כי הוא שונא להפסיד. אין לו בעיה, אבל הוא שונא. אני מניחה שאתה גם שונא לישון על החול אבל אתה עושה את זה נכון? לפעמים במשחק צריך לעשות דברים שלא אוהבים, חביבי.

© מתוך הישרדות, רשת 13

ואז עידן שלף פסלון חסינות והלב שלי ושל כל שאר בנות שיראל (די, אל תשקרו!) נמס כמו קוביית קרח באוגוסט. אבל מסתבר שהשימוש בפסלון היה מיותר ולא ירדן הייתה על המוקד, אלא אלינה. היה נדמה שהיא יכולה לנצח את רגב בדו קרב האש, אבל כנראה שלא. אין ספק - זה היה רגע עצוב מאוד. רק נותר לקוות שהיא תצליח לחזור איכשהו למשחק, אחרת הסוף כבר ידוע מראש - ברית השועלים תעיף את אויביה אחד-אחד ובסוף אסי ינצח, כי משום מה כולם נשבו בקסמו.

תגובות