נפרדו כידידים: האקסים ששמרו על קשר לאחר הפרידה. אינסטגרם, רפי דלויה

נפרדו כידידים: האקסים ששמרו על קשר לאחר הפרידה

ישנם המון זוגות בתעשייה שנפרדו ושברו לנו את הלב, אבל יש כאלו שהצליחו לשמור על קשר טוב לאחר הפרידה! • מי נכחה בחתונה של האקס, ואיזה זוג שיחק יחד בסדרת טלוויזיה?

החל מהאקס המיתולוגי של אליאנה תדהר, דרך העבודה המשותפת של שירן סנדל עם דין מירושניקוב ועד פליטת הריאליטי ששומרת על קשר עם המשפחה של האקס: קבלו את הכוכבים שניהלו מערכת יחסים, אך לבסוף נפרדו ובאמת נשארו ידידים. 

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

שירן סנדל ודין מירושניקוב 

אמנם הזוגיות של שירן סנדל ודין מירושניקוב הייתה קצרה, אך היא הספיקה לגרוף המון כותרות ואייטמים ברחבי הרשת. סנדל ומירושניקוב נפרדו בטוב ואפילו יצא להם לעבוד יחד זה עם זה לא מעט פעמיים. השניים שיחקו יחד בסדרת הנוער "התחנה", ולפני כחצי שנה הם גם השיקו יחד אתגר טיקטוק בשם "סושי" עם בן זיני. בקיצור, האהבה נגמרה אבל לפחות יש ביזנס ויודעים לשמור על קשר. 

 

אליאנה תדהר ואורן רוגובין 

אתם אולי לא זוכרים את זה, אבל אי שם ב-2013, אליאנה תדהר ואורן רוגובין החלו לנהל מערכת יחסים זוגית. לאחר שלוש שנות זוגיות, ב-2016, השניים נפרדו. אך למרות הפרידה, זה לא מנע מהם לשמור על יחסים ידידותיים טובים ביניהם, עד כדי כך שתדהר הגיעה לפרגן לאקס המיתולוגי, יחד עם בן הזוג (לי בירן) בפרמיירת הסרט שהפיק ("מוטלים בספק"). אם זה לא הספיק לכם - תדהר אף הגיעה לשמוח יחד עם אורן בחתונה שלו לפני כשנה וחצי. ללא ספק זה הדבר הכי חמוד ומפרגן שאקסית יכולה לעשות!

© רפי דלויה
השקת הסרט מוטלים בספק. צילום: אורי דוידוביץ' | עריכה: שחר ברקת
 
 

הראל סקעת ואסי עזר 

על הרומן של הזוג הזה ככל הנראה שגיליתם לראשונה רק כשאסי עזר התלוצץ מהסיטואציה במהלך התכנית "הכוכב הבא". אז כן, בעבר, לפני כמה שנים טובות, אסי עזר והראל סקעת, ניהלו רומן קצר מתחת לרדאר, שהסתיים די מהר. מאז הם הספיקו להפוך זאת לבדיחה ביניהם כשעבדו יחד והזכירו לנו את זה לא פעם.

© צילום מאינסטגרם

ליזה וסמולקין 

את כוכבי הרשת ליזה וסמולקין הכרנו לראשונה כזוג, מה שגרם לכך שהפרידה שברה לכולנו חזק את הלב. ליזה וסמולקין החליטו להפריד כוחות אחרי שלוש שנות זוגיות, אחרי פרויקטים רבים יחד, מותג אופנה, סרטוני יוטיוב מצליחים ודירת מגורים משותפת. בדיוק בזכות כל אלו, ובשל השנים המשמעותיות של השניים יחד - הפרידה נעשתה ברוח טובה. נכון, כיום הם לא בסטיז, אבל העיקר שהכל רגוע ביניהם והם אפילו נפגשו לא מזמן כדי לצלם יחד טיקטוקים זוגיים! 

כבר לא סמוליזה © באדיבות יחסי ציבור

תקוה גדעון וליאור דואק 

הם הכירו בפריים-טיים, מול מדינה שלימה שצופה בהם. במהלך שהותם בבית האח הגדול, תקוה גדעון וליאור דואק ראו המון עליות ומורדות. למרות הכל, כן היה נדמה שהזוגיות הזו תצליח גם במבחן המציאות, שמחוץ לכותלי נווה אילן, אך האשליה התנפצה די מהר. מאז, לשניים כבר נקשרו לא מעט שמות, חלקם בגדר שמועות, אך עם חלק מהשמות הם בהחלט ניהלו מערכת יחסים. מה שכן, המשפחות אהבו אחד את השנייה מאוד, ודואק וגדעון שומרים על קשר חברי עד היום. ראינו זאת במתנת יום ההולדת שהביאה גדעון לאחותו של דואק, וגם בברכות יום ההולדת שלהם אחד לשנייה. אז כל הכבוד להם שהם שמו את מה שהיה בצד והצליחו להפוך את ההיכרות שלהם לחברות אמיתית!

נפרדו כידידים © מתוך האח הגדול, רשת 13

 אייל גולן ואילנית לוי

אולי יהיה מוזר לכם שהאקסים המיתולוגים והזוג הגרוש אייל גולן ואילנית לוי נכנסו לרשימה שלנו, הרי עברו כל כך הרבה שנים... אבל פשוט רצינו לפרגן להם על כך שלמרות הגירושין, והנישואין החדשים של שניהם (לוי עם אלירז שדה וגולן עם דניאל גרינברג) - הם מצליחים לגדל יחד ילדים מדהימים וטובים. האמת שזה מקסים לראות את הפרגון הרב שלהם אחד כלפי השנייה, כמו למשל שבהופעה הווירטואלית של גולן, בימי הסגר השני, לוי העלתה סטוריז באינסטגרם שלה שהיא צופה בהופעה ונהנת לצלילי קולו ושיריו של אב ילדיה.

היו ימים
היו ימים © אלוני מור
תגובות