האחים הפחות מוכרים במשפחות המפורסמות. אינסטגרם, באדיבות yes

האחים הפחות מוכרים במשפחות המפורסמות

נדמה לנו שאנו יודעים הכל על הסלבס, גם ברמת האחים ובני המשפחה. אבל מה אם נגיד לכם שיכול להיות שלא? קבלו כמה מהאחים הפחות מוכרים במשפחות המפורסמות

אח רביעי למשפחת ג'ונאס? בת נוספת לראש הממשלה? משפחות כגון משפחת בנאי או משפחת רפאלי, הן משפחות מוכרות ביותר שכמעט כל בני המשפחה מוכרים לכולנו, וכמוהן יש עוד מספר משפחות שרבים מבני המשפחה הם סלבס. חלק מהמשפחות הנ"ל כל כך מוכרות שלפעמים אנו חושבים שאנחנו מכירים את כל בני המשפחה. האומנם?

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

רוב קרדשיאן

משפחת קרדשיאן היא בערך בין המשפחות המפורסמות ביותר בעולם, אך בדרך כלל התקשורת, הקהל והאמת? גם התוכנית עצמה של ה"קרדשיאנס" התמקדה מאוד בעיקר בבנות המשפחה ופחות שמה דגש על הבן. רוב, אחיהן של קים, קורטני וקלואי אומנם לקח חלק בריאליטי המשפחתי בתחילתו, אך העדיף בשנים האחרונות להיות רחוק יותר מהמצלמות, הוא בקושי משתתף באירועים ומקפיד להיות מתחת לרדאר באופן כללי.

נועה נתניהו-רוט

ראש הממשלה, בנימין נתניהו ובני משפחתו הן אישיות די ציבוריות. על כן זה מאוד מפתיע לדעת שמלבד יאיר ואבנר המוכרים לכולנו, לביבי יש בת נוספת מאישתו לשעבר. לבתו הבכורה קוראים נועה ומתגוררת בשכונת מאה שערים בירושלים, נועה חזרה בתשובה וכיום היא חרדית, נשואה ואמא לארבעה ילדים.

 

פרנקי ג'ונאס

אם חשבתם ש"האחים ג'ונאס" מונים רק את שלושת האחים ג'ו, ניק וקווין - אז זהו שלא! לג'ונאסים יש אח צעיר יותר בשם פרנקי והוא בן 20. מכיוון שכשהלהקה החלה את הקריירה שלה פרנקי היה רק ילד הוא לא נכנס להרכב המשפחתי, אך אל תחשבו שזה אומר שאין לו קריירה מוזיקלית! פרנקי שחרר מספר סינגלים בשנים האחרונות ואנחנו מתפללים לשיתוף פעולה עם האחים הגדולים.

ג'ונאס ב-2012
ג'ונאס ב-2012 © gettyimges.IL\Rob Kim

שון וריי רובין

לכוכב הנוער המצליח, קווין רובין ולאחותו הקטנה קים בן שמעון יש קריירה מצליחה במיוחד בעולם הבידור, אבל למרות שמדובר בשני אחים בולטים במיוחד, יש לשניים שני אחים נוספים שמעדיפים לא להכנס לאור הזרקורים. שון הוא האח הבכור במשפחה, נשוי ולומד ב"שנקר" ואילו ריי קטן מקווין אך גדול מקים, ולאחרונה סיים את שירותו הצבאי.

ריי וקים, קווין ושון
ריי וקים, קווין ושון © צילום מאינסטגרם

לוק המסוורת'

קשה שלא להכיר את כריס וליאם המסוורת' בשל קריירת המשחק הענפה שלהם, אך לא הרבה יודעים שלשניים האלה יש אח שלישי בשם לוק (שהוא בכלל האח הבכור!). גם הוא שחקן, אבל הרבה פחות מוכר מאחיו. בין תפקידיו של המסוורת' הבכור אפשר למצוא למשל תפקיד בסדרה המצליחה "ווסטוורלד". אגב ללוק גם היה תפקיד אורח בסרט "ת'ור: ראגנרוק" בתור השחקן המגלם ת'ור בהצגה שהייתה במסגרת עלילת הסרט.

 
© gettyimges.IL\Jesse Grant

טרנט אולסן

מי מכם שצפה בסדרה "צער גידול בנות" בוודאי זוכר את התינוקת "מישל טאנר" אותה גילמו התאומות מרי-קייט ואשלי אולסן (שלאחר מכן המשיכו בקריירת המשחק שלהם בסדרות וסרטים אחרים),  להן גם אחות מפורסמת ומוכרת - השחקנית המצליחה אליזבת' אולסן, אשר מגלמת את סקרלט וויץ' בסרטי מארוול. שלושת האחיות המוצלחות הן אחיותיו הקטנות של ג'יימס. אחיהן הגדול לא בחר בקריירה כשחקן אלא עובד כמפיק סרטים וכותב ספרי קומיקס. מפתיע!

ב-2004 © gettyimges.IL\ Vince Bucci
תגובות