מציאות משפחתית: האחים שהתחרו יחד בריאליטי. אינסטגרם, HC Van Urfalian

מציאות משפחתית: האחים שהתחרו יחד בריאליטי

לכבוד יום המשפחה שחל היום (ו') אספנו עבורכם את האחים שהחליטו להביא את הדינמיקה המשפחתית שלהם אל המסך הקטן

בשנה האחרונה זכינו לבלות המון זמן איכות עם המשפחות שלנו ועם האחים במיוחד, צברנו יחד המון חוויות חדשות, טובות יותר או פחות ולמדנו להכיר אחד את השני טוב יותר, ועדיין, אם יגידו לנו שאנחנו צריכים להיסגר איתם בלי טלפונים במשך שלושה חודשים בבית או לצאת למסע מסביב לעולם יחד, כנראה שנעדיף לסרב ולהישאר על הספה, אבל האחים המפורסמים האלו החליטו לקפוץ על ההזדמנות ולצאת עם האחים שלהם לחוויה לא ישכחו לעולם!

נוי והדר

התאומות האהובות שמככבות על המסך שלנו מעל עשור, החליטו להעמיד את הקשר שלהן במבחן כאשר השתתפו בתוכנית "המרוץ למיליון" לפני כשנתיים, הן אמנם לא הגיעו רחוק בעקבות פציעתה המוקדמת של הדר, אבל לגמרי שמחנו לראות את הדינמיקה המיוחדת בין התאומות על המסך ומקווים שנזכה לראות אותן מככבות יחד עוד שנים וללא עוד סכסוכים!

 

ליאון ובוריס שניידרובסקי

הרבה לפני שהיה מכוכבי הרשת הבולטים, ליאון השתתף בעונה הראשונה של תוכנית המציאות "האח הגדול", אליה נכנס יחד עם אחיו התאום בוריס. למרות הכניסה המבטיחה השניים לא זכו לבלות זמן רב יחד עקב הדחתו של בוריס בשלב מוקדם מאוד מהתוכנית. לעומת אחיו, לאון הצליח להישאר בבית עד הגמר ואף קטף בו את המקום החמישי.

© מתוך האח הגדול 1, אנדמול ישראל

זהבה בן ואתי לוי

לפני שנהגה לבלות את ימיה בבית המפורסם במדינה, זהבה בן השתתפה בריאליטי בשם "חי בלה לה לנד" יחד עם אחותה התאומה אתי לוי, שגם היא זמרת ים תיכונית. התוכנית עקבה אחרי השתיים ועוד ארבעה מתמודדי VIP נוספים (דודו אהרון, ג'ולייטה ועוד) על הפקת סינגל בחברת הקלטות מצליחה ב-LA. אמנם אף אחת מהאחיות לא זכתה בפרס הנחשק, אבל הן בהחלט סיפקו לנו המון רגעים בלתי נשכחים.

 

לירון וטלי כרקוקלי

צמד האחיות המוכשרות שחתומות על להיטים כמו "פרפרים" ו-"תשע נשמות" התגלו מוזיקלית בעונה הראשונה של הריאליטי "אקס פקטור". בדיעבד סיפרו השתיים שהגיעו להיבחן בנפרד, אך מהר מאוד זיהתה ההפקה את הפוטנציאל שיש לשילוב ביניהן והן התבקשו לעבור אודישן על הבמה כצמד. הבקשה הוכיחה את עצמה, הביאה את השתיים עד לרבע הגמר ולהמשך עבודה כצמד מצליח גם הרבה אחרי סיום התוכנית.

 

הבוזגלוס

הפעם לא מדובר בתוכנית תחרותית אלא בהשתתפות משפחתית יחד תחת המצלמות: משפחת בוזגלו נחשבת במשך שנים אחת המשפחות המוכרות והמעניינות ביותר בכדורגל הישראלי. בחברת הלווין זיהו את הפוטנציאל ואת העניין הציבורי באחים ובהוריהם, והחליטו להפיק עבורם דוקו ריאליטי שיעקוב אחרי חייהם וההתמודדויות היומיומיות שלהם - מדובר באחת התוכניות האהובות על המסך שממשיכה לעונות נוספות בקצב מסחרר.

© אסנת רום

הגווילים

האחים גווילי הם בין הדמויות המוכרות והאהובות ביותר ב"נינג'ה ישראל". נחשפנו לארבעת האחים הספורטאים כאשר הגיעו לנסות ולכבוש את המסלול האכזרי בעונה הראשונה של התוכנית. במהלך כל השתתפות שלהם בעונות, זכינו לראות פירגון הדדי בין הארבעה למרות התחרות ביניהם. הכי לא מובן מאליו!

© מתוך נינג'ה ישראל, קשת 12
תגובות